خريد بک لينک
لوازم یدکی ال ۹۰
Hookah Shisha Tobacco
ماسک سه لایه
فلنج
Barabas Ropa de hombre
مسترفایل
<-BloTitle->
<-BloText->

تاريخ : 16 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : مسعود | بازدید : <-PostHit->
میزان شیوع افسردگی در بین دانش آموزان مدارس دخترانه شهرستان اندیمشک

دانلود پژوهش میزان شیوع افسردگی در بین دانش آموزان مدارس دخترانه شهرستان اندیمشک

دانلود میزان شیوع افسردگی در بین دانش آموزان  مدارس دخترانه  شهرستان اندیمشک

پژوهش شیوع افسردگی در بین دانش آموزان د ختر  تحقیق افسردگی دانش آموزان دختر افسردگی دانش آموزان  مدارس دخترانه
کسب درآمد اینترنتی
دانلود مقاله
دانلود نرم افزار
دانلود اندروید
دانلود پایان نامه
دانلود پروژه
دانلود پرسشنامه 
دانلود فایل
دانلود پاورپوینت
دانلود نمونه سوالات 
کار در منزل
دانلود آهنگ
دانلود سریال
دانلود فیلم
دانلود کتاب
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل word
حجم فایل 226 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 33

دانلود پژوهش میزان شیوع افسردگی در بین دانش آموزان  مدارس دخترانه  شهرستان اندیمشک

این  پژوهش  با فرمت Word بوده و قابل ویرایش است و همچنین آماده پرینت می باشد.

میزان شیوع افسردگی در بین دانش آموزان  مدارس دخترانه  شهرستان اندیمشک

 

چکیده

گزارش حاضر پژوهشی است که به بررسی میزان شیوع افسردگی در دانش آموزان دختر مدارس راهنمایی اندیمشک پرداخته است.

در این پژوهش تعداد 290 دانش اموز دختر از دو مدرسه راهنمایی بطور تصادفی ( تصادفی طبقه بندی) انتخاب شدند و پرسشنامه ( CDS.A ) را تکمیل کردند.

لازم به ذکر است که 140 نفر از پایه اول و 150 نفر از پایه سوم انتخاب شدند و به پرسشنامه ها پاسخ دادند.

فرضیه های پژوهش عبارتند از :

نتایج بدست آمده از فرضیه ها:

در سطح اطمینان 05/0 هر سه فرضیه رد شده و تأیید نمی شوند.

 چکیده

فصل اول

طرح پژوهش

مقدمه

 

بیان مسأله

 

بیان اهداف پژوهش:

 

متغیر های پژوهش:

 

تعاریف عملیاتی :

 

کاربرد یافته ها:

فصل دوم

پیشینه

تاریخچه افسردگی

   نظریه های افسردگی

تعاریف افسردگی

عوامل مؤثر در پیدایش افسردگی

علائم و نشانه ها

انواع افسردگی :

برخی روش های درمان افسردگی

فصل سوم :

روش شناسی

هدف از انجام این پژوهش

جامعه آماری

نمونه آماری

ابزار گردآوری اطلاعات

روش اجرا 

ابزار پژوهش 

فصل چهارم :

تجزیه و تحلیل

داده ها

 

آمار توصیفی :

 

جدول تحلیل واریانس

فصل پنجم :

بحث و نتیجه گیری

تجزیه و تحلیل نهایی داده ها :

نتیجه گیری

محدودیت ها:

پیشنهادها:

فهرست

منابع

 

 

 

دانلود میزان شیوع افسردگی در بین دانش آموزان  مدارس دخترانه  شهرستان اندیمشک






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
میزان شیوع افسردگی در بین دانش آموزان مدارس دخترانه شهرستان اندیمشک ,

بررسی تأثیرات ستادهای تربیتی مدارس در رشد تربیتی دانش آموزان از دیدگاه اعضای ستاد تربیتی و ممعلمین مدارس ابتدایی پسرانه دزفول

دانلود تحقیق بررسی تأثیرات ستادهای تربیتی مدارس در رشد تربیتی دانش آموزان از دیدگاه اعضای ستاد تربیتی و ممعلمین مدارس ابتدایی پسرانه دزفول

دانلود بررسی تأثیرات ستادهای تربیتی مدارس در رشد تربیتی دانش آموزان از دیدگاه اعضای ستاد تربیتی و ممعلمین مدارس ابتدایی پسرانه دزفول

دانلود تحقیق بررسی تأثیرات ستادهای تربیتی مدارس در رشد تربیتی دانش آموزان از دیدگاه اعضای ستاد تربیتی و ممعلمین مدارس ابتدایی پسرانه دزفول
کسب درآمد اینترنتی
دانلود مقاله
دانلود نرم افزار
دانلود اندروید
دانلود پایان نامه
دانلود پروژه
دانلود پرسشنامه 
دانلود فایل
دانلود پاورپوینت
دانلود نمونه سوالات 
کار در منزل
دانلود آهنگ
دانلود سریا
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل word
حجم فایل 21 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 18

دانلود تحقیق

بررسی تأثیرات ستادهای تربیتی مدارس در رشد تربیتی دانش آموزان

از دیدگاه اعضای ستاد تربیتی و ممعلمین مدارس ابتدایی پسرانه دزفول در سال تحصیلی 89-1388

این مقاله با فرمت Word بوده و قابل ویرایش است و همچنین آماده پرینت می باشد.

 

 

چكیده :

این تحقیق تحت عنوان بررسی تأثیرات ستادهای تربیتی مدارس در رشد تربیتی دانش آموزان از دیدگاه اعضای ستاد تربیتی و ممعلمین مدارس ابتدایی پسرانه دزفول در سال تحصیلی 89-1388 می باشد.

روش تحقیق در این پژوهش توصیفی است . جامعه آماری شامل تمامی اعضای ستادهای تربیتی و معلمین مدارس ابتدایی پسرانه شهرستان دزفول در سال تحصیلی 89-88 و حجم نمونه ها شامل 100 نفر از اعضای ستادهای تربیتی و معلمین می باشد. كه روش نمونه گیری به روش تصادفی ساده انجام گرفته است.

برای بررسی دیدگاه اعضا ستاد تربیتی و معلمین در رابطه با تأثیرات این ستادها در رشد تربیتی دانش آموزان از پرسشنامه ای بسته پاسخ مشتمل بر 15 سوال استفاده گردید و برای تجزیه و تحلیل یافته ها از آمار توصیفی استفاده شد.

فهرست مطالب

 مقدمه :

عنوان تحقیق :

بیان مسئله :

اهداف و ضرورت تحقیق :

اهداف كلی :

اهداف جزئی:

فرضیه ها:

سوال:

تعارف عملیاتی اصطلاحات و واژه ها:

برنامه های تربیتی:

ایجاد انگیزه :

مسابقات فرهنگی و هنری:

تهاجم فرهنگی :

انجمن اولیاء و مربیان :

رشد تربیتی :

معنای تربیت :

پیشینه ی عملی تحقیق :

تاریخچه ی امور تربیتی:

ستاد تربیتی

اهداف تربیت:

نقش انجمن اولیاء و مربیان در هماهنگی تربیتی:

روش تحقیق:

جامعه آماری و حجم نمونه:

ابزار و روش جمع آوری اطلاعات :

نتیجه گیری

محدودیت های تحقیق:

پیشنهادات:

منابع و مآخذ

تشكر و قدردانی :

چكیده :

 

دانلود بررسی تأثیرات ستادهای تربیتی مدارس در رشد تربیتی دانش آموزان از دیدگاه اعضای ستاد تربیتی و ممعلمین مدارس ابتدایی پسرانه دزفول






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
بررسی تأثیرات ستادهای تربیتی مدارس در رشد تربیتی دانش آموزان از دیدگاه اعضای ستاد تربیتی و ممعلمین م,

تاريخ : 16 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : مسعود | بازدید : <-PostHit->
بمب هسته ای

دانلود مقاله بمب هسته ای

دانلود بمب هسته ای

دانلود مقاله بمب هسته ای
کسب درآمد اینترنتی
دانلود مقاله
دانلود نرم افزار
دانلود اندروید
دانلود پایان نامه
دانلود پروژه
دانلود پرسشنامه 
دانلود فایل
دانلود پاورپوینت
دانلود نمونه سوالات 
کار در منزل
دانلود آهنگ
دانلود سریال
دانلود فیلم
دانلود کتاب
دانلود تحقیق 
دانلود مدیریت
دسته بندی علوم نظامی
فرمت فایل word
حجم فایل 120 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 11

دانلود مقاله بمب هسته ای

این مقاله با فرمت Word بوده و قابل ویرایش است و همچنین آماده پرینت می باشد.

بمب هسته ای

شما احتمالاً در كتابهای تاریخ خوانده‌اید كه بمب هسته‌ای در جنگ جهانی دوم توسط آمریكا علیه ژاپن بكار رفت و ممكن است فیلم‌هایی را دیده باشید كه در آنها بمب‌های هسته‌ای منفجر می‌شوند. درحالیكه در اخبار می‌شنوید، برخی كشورها راجع به خلع سلاح اتمی با یكدیگر گفتگو می‌كنند، كشورهایی مثل هند و پاكستان سلاح‌های اتمی خود را توسعه می‌دهند.

ما دیده‌ایم كه این وسایل چه نیروی مخرب خارق‌العاده‌ای دارند، ولی آنها واقعاً چگونه كار می‌كنند؟ در این بخش خواهید آموخت كه بمب هسته‌ای چگونه تولید می‌شود و پس از یك انفجار هسته‌ای چه اتفاقی می‌افتد؟

فیزیك هسته‌ای

انرژی هسته‌ای به 2 روش تولید می‌شود:

1- شكافت هسته‌ای: در این روش هسته یك اتم توسط یك نوترون به دو بخش كوچكتر تقسیم می‌شود. در این روش غالباً از عنصر اورانیوم استفاده می‌شود.

 

2- گداخت هسته‌ای: در این روش كه در سطح خورشید هم اجرا می‌شود، معمولاً هیدروژن‌ها با برخورد به یكدیگر تبدیل به هلیوم می‌شوند و در این تبدیل، انرژی بسیار زیادی بصورت نور و گرما تولید می‌شود.

چگونه كار می‌كند؟

دانلود بمب هسته ای






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
بمب هسته ای ,

تاريخ : 16 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : مسعود | بازدید : <-PostHit->
بررسی مثبت اندیشی در بین جوانان و راههای افزایش آن

دانلود تحقیق و بررسی مثبت اندیشی در بین جوانان و راههای افزایش آن

دانلود بررسی مثبت اندیشی در بین جوانان و راههای افزایش آن

دانلود تحقیق وبررسی بررسی مثبت اندیشی در بین جوانان و راههای افزایش آن
کسب درآمد اینترنتی
دانلود مقاله
دانلود نرم افزار
دانلود اندروید
دانلود پایان نامه
دانلود پروژه
دانلود پرسشنامه 
دانلود فایل
دانلود پاورپوینت
دانلود نمونه سوالات 
کار در منزل
دانلود آهنگ
دانلود سریال
دانلود فیلم
دانلود کتاب
دانلود تحقیق 
دانلود مدیریت
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل word
حجم فایل 100 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 54

دانلود تحقیق وبررسی مثبت اندیشی در بین جوانان و راههای افزایش آن

این تحقیق وبررسی با فرمت Word بوده و قابل ویرایش است و همچنین آماده پرینت می باشد.

چکیده:

روان‌شناسان معتقدند اندیشه‌ها و پندارهای ماست كه كیفیت زندگی ما را می‌سازند. اندیشه‌ها هستند كه موجب موفقیت یا شكست می‌شوند. با اندیشه‌های مثبت است كه توانمندی‌ها، اعتماد به نفس و خودباوری‌ها افزایش می‌یابند، در حالی كه با افكار منفی احساس ناتوانی، حقارت و خود كم‌بینی در انسان تشدید شده و در نتیجه بسیاری از امراض روحی و جسمی گریبانگیر فرد می‌شوند                          

 وقتی اندیشه‌های منفی داریم آنها را خواسته یا ناخواسته هر روز بارها تكرار می‌كنیم،‌ در نتیجه افكار‌ ما منفی‌تر می‌شوند و جای بیشتری در ذهن به خود اختصاص می‌دهند. مثبت‌اندیشی صرفا در داشتن افكاری خاص خلاصه نمی‌شود، بلكه نوعی رویكرد و جهت‌گیری كلی درباره زندگی است. مثبت‌اندیشی به معنای آن است كه تصور خوبی از خود داشته باشیم نه این كه همواره خود را سرزنش كنیم؛ این كه انتظار داشته باشیم تا در دنیا به بهترین چیزها برسیم و یقین داشتن به این كه به خواسته‌های خود خواهیم رسید. برای رسیدن به مثبت‌اندیشی راه‌های زیادی وجود دارد كه باید در برنامه روزانه خود اعمال كنید. مثبت‌اندیشی به معنای توجه نكردن به مشكلات یا خوشبینی كاذب نیست، بلكه در این تكنیك یاد می‌گیرید كه با حفظ آرامش و خونسردی با مسائل روبه‌رو شوید.

در تحقیق حاضر به بررسی مثبت اندیشی در بین جوانان و راههای افزایش آن  می پردازیم  .

واژگان كلیدی:

مثبت‌اندیشی

 خوش‌بینی

 مثبت‌نگری

در پروژه حاضر به بررسی مثبت اندیشی در بین جوانان و راههای افزایش آن میپردازیم .

فهرست مطالب

چکیده

فصل اول

 کلیات

مقدمه

اهداف

اهمیت پژوهش

طرح سوالات

بیان فرضیه

تعریف

فصل دوم

ادبیات تحقیق

مقدمه مثبت اندیشی

خوشبینی و مثبت اندیشی

راه کارهای تقویت تفکر مثبت

تاریخچه

فصل سوم

روش شناسی تحقیق

مطالعه پژوهشی

جامعه و نمونه آماری

ابزار سنجش

روش تحقیق

روش گردآوری اطلاعات

پژوهش

شیوه تحلیل داده ها

فصل چهارم

تجزیه و تحلیل موضوع

مراحل رسیدن به مثبت اندیشی

روشهای تقویت اعتماد به نفس

روشهای تقویت اعتماد به نفس در جوانان

اصول مثبت اندیشی

مثبت‌اندیشی ضامن بقا و موفقیت

مثبت اندیشی و شیوه های افرایش ارتباط با دیگران

فصل پنجم

نتیجه گیری و منابع

نتیجه‌گیری

پیشنهادات كاربردی

منابع

دانلود بررسی مثبت اندیشی در بین جوانان و راههای افزایش آن






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
بررسی مثبت اندیشی در بین جوانان و راههای افزایش آن ,

طراحی و جانمایی انواع ایستگاهها در شبکه های حمل و نقل ریلی برون شهری و درون شهری

دانلود مقاله طراحی و جانمایی انواع ایستگاهها در شبکه های حمل و نقل ریلی برون شهری و درون شهری

دانلود طراحی و جانمایی انواع ایستگاهها در شبکه های حمل و نقل ریلی برون شهری و درون شهری

دانلود مقاله طراحی و جانمایی انواع ایستگاهها در شبکه های حمل و نقل ریلی برون شهری و درون شهری
کسب درآمد اینترنتی
دانلود مقاله
دانلود نرم افزار
دانلود اندروید
دانلود پایان نامه
دانلود پروژه
دانلود پرسشنامه 
دانلود فایل
دانلود پاورپوینت
دانلود نمونه سوالات 
کار در منزل
دانلود آهنگ
دانلود سریال
دانلود فیلم
دانلود کتاب
دانلود تحقیق 
د
دسته بندی معماری
فرمت فایل word
حجم فایل 720 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 27

دانلود مقاله طراحی و جانمایی انواع ایستگاهها در شبکه های حمل و نقل ریلی برون شهری و درون شهری

این مقاله با فرمت Word بوده و قابل ویرایش است و همچنین آماده پرینت می باشد.

مقدمه :

بطورکلی سیستم‌های حمل و نقل به چهار دسته هوایی، جاده‌ای، ریلی و دریایی تقسیم می‌شوند که برای دسترسی به هر یک از این سیستم‌ها مسافران باید خود را به فرودگاه‌ها، پایانه‌ها، ایستگاه‌های راه‌آهن و بنادر و اسکله‌ها برسانند. بنابراین اولین مولفه‌ای که در انتخاب یک سیستم حمل و نقل تاثیر به‌سزایی خواهد داشت بحث دسترسی به آن سیستم خواهد بود. به همین دلیل است که نقش مهم جانمایی در هر سیستم حمل و نقل بسیار حایز اهمیت است. سیستم حمل ونقل ریلی به دلیل مزایای فراوان مانند مصرف انرژی کمتر، ایمنی بالا، حمل انبوه بار و مسافر، سازگاری با محیط زیست و اشغال فضای کمتر از جایگاهی ویژه در صنعت حمل و نقل برخوردار می‌باشد.

در راه آهن شهری هر یک از سر بخش ناوگان، زیر بنا و بهره‌برداری و مدیریت در جذب ترافیک نقش عمده‌ای ایفا می‌کنند. ولی آنچه که در نگاه اول بیشتر حایز اهمیت است، جانمایی ایستگاه، ساختمان ایستگاه و کیفیت خدمات ارائه شده در آن می‌باشد که منجر به جذب ترافیک بیشتر و در نتیجه درآمدزایی و رونق بیشتر این صنعت خواهد بود .

الف) جانمایی ایستگاه کلی‌ترین مسایلی که در بحث جانمایی ایستگاه باید مدنظر قرار گیرد عبارت است از:

 1- مطالعات زمین شناسی و توپوگرافی منطقه

2- بحث تملک زمین برای ساخت ایستگاه و هزینه تملک

3- قابلیت توسعه خطوط و تأسیسات موجود در ایستگاه

4- سهولت در اجرای طرح

5- نحوه دسترسی به محل ایستگاه (دسترسی آسان، سریع، ارزان و ایمن)

فهرست مطالب

مقدمه

جانمایی ایستگاه

ایستگاه‌های تراموا

ایستگاه‌های قطار سبک شهری LRT

ایستگاه‌های مترو

مشخصات عمومی ایستگاه

منابع

دانلود طراحی و جانمایی انواع ایستگاهها در شبکه های حمل و نقل ریلی برون شهری و درون شهری






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
طراحی و جانمایی انواع ایستگاهها در شبکه های حمل و نقل ریلی برون شهری و درون شهری ,

پایان نامه بررسی رابطه خلاقیت و عزت نفس در پیشرفت تحصیلی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه پیام نور دزفول

پایان نامه بررسی رابطه خلاقیت و عزت نفس در پیشرفت تحصیلی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه پیام نور دزفول در 89 صفحه ورد قابل ویرایش آماده ارائه با فرمت doc

دانلود پایان نامه بررسی رابطه خلاقیت و عزت نفس در پیشرفت تحصیلی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه پیام نور دزفول

پایان نامه بررسی رابطه خلاقیت و عزت نفس در پیشرفت تحصیلی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه پیام نور دزفول
کسب درآمد اینترنتی
دانلود مقاله
دانلود نرم افزار
دانلود اندروید
دانلود پایان نامه
دانلود پروژه
دانلود پرسشنامه 
دانلود فایل
دانلود پاورپوینت
دانلود نمونه سوالات 
کار در منزل
دانلود آهنگ
دانلود سریال
دانلود فیلم
دانلود کتاب
دانلود تح
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل word
حجم فایل 276 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 89

پایان نامه بررسی رابطه خلاقیت و عزت نفس در پیشرفت تحصیلی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه پیام نور دزفول

در 89 صفحه ورد قابل ویرایش آماده ارائه با فرمت doc

چكیده

هدف اصلی این پژوهش بررسی رابطه خلاقیت و عزت نفس و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان دختر و پسر دانشگاه پیام نور واحد دزفول می باشد . جامعه ی آماری این پژوهش شامل كلیه ی دانش جویان دانشگاه پیام نور واحد دزفول می باشد كه بر اساس روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای از نوع همبستگی 60 نفر دانشجو انتخاب گردید پس با اجرای پژوهش نامه ی سنجش خلاقیت (cree ) و پرسش نامه عزت نفس كوپر اسمیت تجزیه و تحلیل یافته ها صورت گرفته است . در این پژوهش تكنیك های آمار توصیفی (میانگین ، انحراف معیار و خطای معیار میانگین ) و آمار استنباطی ( ضریب همبستگی پیرسون ) استفاده شده است . قابل ذكراست كه نمونه هایی از این تحقیق در سایر شهرها نیز صورت گرفته است .

 

 كلمات كلیدی : خلاقیت ، عزت نفس ، پیشرفت تحصیلی.

فهرست مطالب

چكیده

مقدمه

بیان مسأله

فرضیه های پژوهش

اهداف پژوهش

اهمیت و ضرورت اجرای پژوهش

تعاریف و اصطلاحات

فصل دوم

« پیشینه پژوهش »

تعاریف مفهومی

مراحل خلاقیت

عوامل ایجاد خلاقیت در كودكان

موانع خلاقیت

برخی از موانع روانی كه در رشد خلاقیت تاثیر دارند ، عبارتند از :

ویژگی های فرد خلاق

فرد خلاق در عمل

زنان خلاق

روشهای آموزش خلاقیت

نقش آزمایش در آموزش و ایجاد خلاقیت

خلاقیت و هوش

خلاقیت و پیشرفت تحصیلی

تكالیف خلاقیتی

نقش معلم در خلاقیت دانشجویان

نشانه های عزت نفس مثبت و عزت نفس منفی

منشأ عزت چیست ؟

كدامیك از نگرشها و رفتارهای والدین در شكل گیری عزت نفس مؤثر است ؟

خصوصیات نوجوانان دارای عزت نفس بالا :

خصوصیات نوجوانان دارای عزت نفس پائین :

پیدایش عزت نفس از نظر برك :

نقش والدین در افزایش عزت نفس فرزندانشان

رشد عزت نفس و رفتار حفاظتی

عوامل موثر در افزایش عزت نفس

شرایط داشتن عزت نفس

زمینه های مختلف عزت نفس

عزت نفس دختران و پسران

- دیدگاه تورنس نسبت به آفرینندگی

نظریه رفتار گرایی:

نظریه مكتب شناختی :

خلاقیت به عنوان نیروی حیاتی :

نظریه تداعی گرایی :

نظریه گشتالت :

دیدگاه روان تحلیلی :

دیدگاه انسان گرایی:

دیدگاه روان سنجی :

نظریه های عزت نفس

عزت نفس از نظر جیمز :

پژوهش های انجام شده

پژوهش های خارجی

پژوهش های داخلی  :

فصل سوم

« روش پژوهش »

روش پژوهش

جامعه آماری

نمونه و روش نمونه گیری

ابزار پژوهش داتی بر اساس یافته های آن در

دستور العمل اجرای آزمون :

نمره گذاری آزمون :

تبدیل نمره خام به نمره استاندارد

تعبیر و تفسیر نمره استاندارد

شكل گیری آزمون  

اعتبار آزمون

 ویژگی های شخصیتی افراد خلاق

كاربرد آزمون :

دستورالعمل فرم ها

آزمون عزت نفس كوپر اسمیت

اعتبار آزمون كوپر اسمیت

پایایی آزمون عزت نفس كوپر اسمیت

روش اجرا ی آزمون

روش تجزیه و تحلیل داده ها

فصل چهارم

« یافته ها »

بررسی توصیفی داده ها

بررسی استنباطی داده ها

آزمون فرضیه دو میانگین مستقل

فصل پنجم

                            

« بحث و نتیجه گیری

بحث و نتیجه گیری

محدودیت های پژوهش

پیشنهادات

منابع فارسی

منابع انگلیسی

«ضمائم

پاسخنامه خلاقیت سنج

كلید خلاقیت سنج

فرم پرسشنامه CREE

آزمون عزت نفس كوپر اسمیت

 

 

دانلود پایان نامه بررسی رابطه خلاقیت و عزت نفس در پیشرفت تحصیلی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه پیام نور دزفول






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
پایان نامه بررسی رابطه خلاقیت و عزت نفس در پیشرفت تحصیلی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه پیام نور دزفول,

پایان نامه بررسی رابطه خلاقیت و عزت نفس در پیشرفت تحصیلی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه پیام نور دزفول

پایان نامه بررسی رابطه خلاقیت و عزت نفس در پیشرفت تحصیلی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه پیام نور دزفول در 89 صفحه ورد قابل ویرایش آماده ارائه با فرمت doc

دانلود پایان نامه بررسی رابطه خلاقیت و عزت نفس در پیشرفت تحصیلی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه پیام نور دزفول

پایان نامه بررسی رابطه خلاقیت و عزت نفس در پیشرفت تحصیلی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه پیام نور دزفول
کسب درآمد اینترنتی
دانلود مقاله
دانلود نرم افزار
دانلود اندروید
دانلود پایان نامه
دانلود پروژه
دانلود پرسشنامه 
دانلود فایل
دانلود پاورپوینت
دانلود نمونه سوالات 
کار در منزل
دانلود آهنگ
دانلود سریال
دانلود فیلم
دانلود کتاب
دانلود تح
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل word
حجم فایل 276 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 89

پایان نامه بررسی رابطه خلاقیت و عزت نفس در پیشرفت تحصیلی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه پیام نور دزفول

در 89 صفحه ورد قابل ویرایش آماده ارائه با فرمت doc

چكیده

هدف اصلی این پژوهش بررسی رابطه خلاقیت و عزت نفس و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان دختر و پسر دانشگاه پیام نور واحد دزفول می باشد . جامعه ی آماری این پژوهش شامل كلیه ی دانش جویان دانشگاه پیام نور واحد دزفول می باشد كه بر اساس روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای از نوع همبستگی 60 نفر دانشجو انتخاب گردید پس با اجرای پژوهش نامه ی سنجش خلاقیت (cree ) و پرسش نامه عزت نفس كوپر اسمیت تجزیه و تحلیل یافته ها صورت گرفته است . در این پژوهش تكنیك های آمار توصیفی (میانگین ، انحراف معیار و خطای معیار میانگین ) و آمار استنباطی ( ضریب همبستگی پیرسون ) استفاده شده است . قابل ذكراست كه نمونه هایی از این تحقیق در سایر شهرها نیز صورت گرفته است .

 

 كلمات كلیدی : خلاقیت ، عزت نفس ، پیشرفت تحصیلی.

فهرست مطالب

چكیده

مقدمه

بیان مسأله

فرضیه های پژوهش

اهداف پژوهش

اهمیت و ضرورت اجرای پژوهش

تعاریف و اصطلاحات

فصل دوم

« پیشینه پژوهش »

تعاریف مفهومی

مراحل خلاقیت

عوامل ایجاد خلاقیت در كودكان

موانع خلاقیت

برخی از موانع روانی كه در رشد خلاقیت تاثیر دارند ، عبارتند از :

ویژگی های فرد خلاق

فرد خلاق در عمل

زنان خلاق

روشهای آموزش خلاقیت

نقش آزمایش در آموزش و ایجاد خلاقیت

خلاقیت و هوش

خلاقیت و پیشرفت تحصیلی

تكالیف خلاقیتی

نقش معلم در خلاقیت دانشجویان

نشانه های عزت نفس مثبت و عزت نفس منفی

منشأ عزت چیست ؟

كدامیك از نگرشها و رفتارهای والدین در شكل گیری عزت نفس مؤثر است ؟

خصوصیات نوجوانان دارای عزت نفس بالا :

خصوصیات نوجوانان دارای عزت نفس پائین :

پیدایش عزت نفس از نظر برك :

نقش والدین در افزایش عزت نفس فرزندانشان

رشد عزت نفس و رفتار حفاظتی

عوامل موثر در افزایش عزت نفس

شرایط داشتن عزت نفس

زمینه های مختلف عزت نفس

عزت نفس دختران و پسران

- دیدگاه تورنس نسبت به آفرینندگی

نظریه رفتار گرایی:

نظریه مكتب شناختی :

خلاقیت به عنوان نیروی حیاتی :

نظریه تداعی گرایی :

نظریه گشتالت :

دیدگاه روان تحلیلی :

دیدگاه انسان گرایی:

دیدگاه روان سنجی :

نظریه های عزت نفس

عزت نفس از نظر جیمز :

پژوهش های انجام شده

پژوهش های خارجی

پژوهش های داخلی  :

فصل سوم

« روش پژوهش »

روش پژوهش

جامعه آماری

نمونه و روش نمونه گیری

ابزار پژوهش داتی بر اساس یافته های آن در

دستور العمل اجرای آزمون :

نمره گذاری آزمون :

تبدیل نمره خام به نمره استاندارد

تعبیر و تفسیر نمره استاندارد

شكل گیری آزمون  

اعتبار آزمون

 ویژگی های شخصیتی افراد خلاق

كاربرد آزمون :

دستورالعمل فرم ها

آزمون عزت نفس كوپر اسمیت

اعتبار آزمون كوپر اسمیت

پایایی آزمون عزت نفس كوپر اسمیت

روش اجرا ی آزمون

روش تجزیه و تحلیل داده ها

فصل چهارم

« یافته ها »

بررسی توصیفی داده ها

بررسی استنباطی داده ها

آزمون فرضیه دو میانگین مستقل

فصل پنجم

                            

« بحث و نتیجه گیری

بحث و نتیجه گیری

محدودیت های پژوهش

پیشنهادات

منابع فارسی

منابع انگلیسی

«ضمائم

پاسخنامه خلاقیت سنج

كلید خلاقیت سنج

فرم پرسشنامه CREE

آزمون عزت نفس كوپر اسمیت

 

 

دانلود پایان نامه بررسی رابطه خلاقیت و عزت نفس در پیشرفت تحصیلی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه پیام نور دزفول






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
پایان نامه بررسی رابطه خلاقیت و عزت نفس در پیشرفت تحصیلی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه پیام نور دزفول,

پایان نامه مقایسه یادگیری مشارکتی و یادگیری سنتی در بین دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی

دانلود پایان نامه و پروژه پایانی پایان نامه مقایسه یادگیری مشارکتی و یادگیری سنتی در بین دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی منطقه شوش در درس علوم تجربی درسال تحصیلی 911390

دانلود پایان نامه مقایسه یادگیری مشارکتی و یادگیری سنتی  در بین دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی

پایان نامه مقایسه یادگیری مشارکتی و یادگیری سنتی  در بین دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل word
حجم فایل 456 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 105

دانلود پایان نامه و پروژه پایانی

پایان نامه مقایسه یادگیری مشارکتی و یادگیری سنتی  در بین دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی

 منطقه شوش  در درس علوم تجربی درسال تحصیلی 91-1390

این پایان نامه  با فرمت Word بوده و قابل ویرایش است و همچنین آماده پرینت می باشد.

چکیده:

پژوهش حاضربه مقایسه‌ی تاثیر روش تدریس یادگیری مشارکتی با روش سنتی(سخنرانی)بر ایجاد یادگیری و یادداری دانش‌آموزان در درس علوم در سال تحصیلی91-90 صورت گرفته است. در پژوهش حاضر روش یادگیری مشارکتی و روش سخنرانی متغیر مستقل و  ودانش‌آموزان پسر و دختر پایه چهارم متغیر وابسته است.در این پژوهش از روش نمونه گیری آزمایشی استفاده شد. جامعه آماری در این پژوهش  را کلیه دانش‌آموزان دختر پسر که شامل 392پسر و392 دخترپایه چهارم ونیز کلیه معلمان که شامل20 زن و20مرد پایه چهارم دوره ابتدایی شهرستان شوش در سال تحصیلی 90-91  می‌باشدتشکیل می‌دهند.نمونه آماری در این پژوهش20تا از دختران و20تا از پسران و 2نفراز معلمان زن و 2نفرازمعلمان مرد می‌باشد.که  توسط آزمون محقق ساخته ای با ضریب پایایی 7 به منظور سنجش یادگیری، افراد هر دو گروه آزمایش شدند . برای تجزیه وتحلیل داده‌ها از روش t مستقل استفاده شده است.  به طور کلی نتایج به دست آمده بیانگر آن است که بین روش تدریس فعال (یادگیری مشارکتی)و روش سنتی (سخنرانی)بر میزان یادداری دانش آموزان در درس علوم تفاوت معناداری وجود دارد.

کلید واژه ها :

یادگیری مشارکتی

روش سخنرانی

یادگیری

یادداری

فهرست مطالب

عنوان                                                                                                                             صفحه

فصل اول: کلیات پژوهش ............................................................................................................. 1

مقدمه   ........................................................................................................................................... 2

بیان مساله .......................................................................................................................................5

اهمیت و ضرورت پژوهش................................................................................................................8

اهداف پژوهش................................................................................................................................9

فرضیه ها .......................................................................................................................................10

فصل دوم: ادبیات و پیشینه پژوهش ......................................................................................................11

تعریف تدریس................................................................................................................................ 12

]چهار ویژگی در تعریف تدریس.......................................................................................................12

کارکردهای درونی تدریس...............................................................................................................13

   نظریه های تدریس .......................................................................................................................15

 رویکردهای نو در تدریس- یادگیری................................................................................................ 16

تعریف روش تدریس....................................................................................................................... 19

عوامل موثر در تدریس......................................................................................................................19

ویژگی های اصلی روش های تدریس موثر.......................................................................................... 20

اصول تعیین و سازماندهی روشهای تدریس ........................................................................................22

نگرش های جدید آموزشی................................................................................................................ 24

پیشروان روشهای جدید .................................................................................................... 26

روشهای نو و روان شناسی..................................................................................................... 31

روش های تاریخی ............................................................................................................. 33

روشهای تدریس سنتی و متداول........................................................................................................  35

انواع روشهای سنتی متداول................................................................................................................ 36

روش حفظ وتکرار.............................................................................................................................36

روش سخنرانی................................................................................................................... 37

روش های نوین آموزش فعال............................................................................................................................42

ویژگیهای عمومی روشهای فعال تدریس............................................................................................. 43

روشهای نوین آموزش فعال................................................................................................ 45

روش پرسش و پاسخ .................................................................................................................. 45

محاسن و محدودیتهای روش پرسش و پاسخ........................................................................................47

روش آزمایشی (آزمایشگاهی)............................................................................................................47

محاسن و محدودیتهای روش آزمایشی................................................................................................. 48

الگوی حل مسأله.....................................................................................................................  49

روش یادگیری اكتشافی.......................................................................................................... 51

یادگیری مشارکتی یا همیاری............................................................................................................  53

روش یادگیری مشارکتی.................................................................................................................... 53

ویژگیهای كلاس مشاركتی................................................................................................................ 57

چالش های كلاس مشاركتی ............................................................................................................. 58

دلایل استفاده از یادگیری مشارکتی .................................................................................................... 60

 خواص یادگیری مشارکتی................................................................................................................ 61

ویژگیهای برجسته یادگیری مشارکتی...................................................................................................68

تاکیدهای جدید بر یادگیری مشارکتی................................................................................................. 68

پیشینه پژوهش...................................................................................................................................69

پژوهشهای‌داخلی...........................................................................................................................69

پژوهشهای‌خارجی...........................................................................................................................73

تعریف مفهومی........................................................................................................................... 76

تعریف عملیاتی  .............................................................................................................................77

یادگیری اصیل و پایدار و موثر .........................................................................................................79

عوامل موثر در یادگیری...................................................................................................................80

 اصول مبتنی بر قوانین یادگیری.........................................................................................................82

اصول ارایه شده در ایجاد و نگهداری یک محیط یادگیری مساعد..........................................................85

 

فصل سوم: جامعه آماری پژوهش ............................................................................................................86.

روش پژوهش...................................................................................................................................87

جامعه‌ی آماری...................................................................................................................................87

ابزار پژوهش.....................................................................................................................................87

نمونه آماری ....................................................................................................................... 87

روایی و پایایی ابزارهای اندازه‌گیری................................................................................................................. 87

روش آماری.....................................................................................................................................88

 

فصل چهارم :یافته های پژوهش................................................................................................................89

یافته های توصیفی.............................................................................................................................................90

یافته های استنباطی.................................................................................................................................94

فصل پنجم :بحث و نتیجه گیری................................................................................................................96

 نتیجه گیری......................................................................................................................................97

محدودیتها.............................................................................................................................99

پیشنهادها................................................................................................................................101

منابع .................................................................................................................................. 105

 

فهرست جداول

عنوان                                                                                                             صفحه

جدول شماره 2-1 : یادگیری مشارکتی ..................................................................................... 60

جدول شماره 2-2: مزایای یادگیری مشارکتی .............................................................................61

جدول شماره 2-3: نکته های کلیدی در یادگیری مشارکتی .........................................................62

جدول شماره 2-4: نکاتی برای تدریس گوش کردن...................................................................64

جدول شماره 4-1 : مربوط به داده‌های یادگیری مشارکتی............................................................90

جدول شماره4-2: مربوط به داده های یادگیری سنتی(سخنرانی)............................................................ 91

جدول شماره4-3: فراوانی ونمودار یادگیری سنتی دانش آموزان ..........................................................92     

جدول شماره4-4: فراوانی ونمودار یادگیری مشارکتی دانش آموزان .................................................. 93

جدول شماره 4-5: میانگین نمره های دو گروه یادگیری مشارکتی و گروه سنتی (سخنرانی).................94

جدول شماره 4- 6 :............................................................................................................................94

جدول شماره 4-7 :جدول مربوط به یادداری........................................................................................95

جدول شماره 4-8 :.............................................................................................................................95

 

فهرست نمودارها

      عنوان                                                                                                                    صفحه

نمودار4-1: مربوط به روش یادگیری سنتی...............................................................................................92

نمودار4-2: مربوط به روش یادگیری مشارکتی.........................................................................................93

دانلود پایان نامه مقایسه یادگیری مشارکتی و یادگیری سنتی  در بین دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
پایان نامه مقایسه یادگیری مشارکتی و یادگیری سنتی در بین دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی ,

تاريخ : 16 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : مسعود | بازدید : <-PostHit->
بازیابی داده ابری

دانلود پروژه بازیابی داده ابری

دانلود بازیابی داده ابری

دانلود پروژه بازیابی داده ابری
کسب درآمد اینترنتی
دانلود مقاله
دانلود نرم افزار
دانلود اندروید
دانلود پایان نامه
دانلود پروژه
دانلود پرسشنامه 
دانلود فایل
دانلود پاورپوینت
دانلود نمونه سوالات 
کار در منزل
دانلود آهنگ
دانلود سریال
دانلود فیلم
دانلود کتاب
دانلود تحقیق 
دانلود مدیریت
دسته بندی پژوهش
فرمت فایل docx
حجم فایل 162 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 13

دانلود پروژه

بازیابی داده ابری

این پروژه با فرمت Word بوده و قابل ویرایش است و همچنین آماده پرینت می باشد.

مقدمه

یکی از وظایف سیستم مدیریت پایگاه داده، حفظ سازگاری (consistency) داده ها می باشد. برای مثال یکی از راهکار هایی که برای این منظور ارائه می دهد انجام عملیات در قالب تراکنش هاست. با این حال گاهی خطا ها و شکست هایی (failure) در حین عملیات ممکن است پیش بیاید که منجر به خروج سیستم از وضعیت سازگار خود گردد. بعنوان مثال ممکن است سخت افزار سیستم دچار مشکل شود، مثلا دیسک از کار بیفتد (disk crash) یا آنکه برق قطع شود. خطاهای نرم افزاری نیز می توانند جزو موارد شکست و خرابی به حساب آیند که خطای منطق برنامه (logic) از این نمونه می باشد. در چنین شرایطی بحثی مطرح می شود تحت عنوان بازیابی (recovery) و ترمیم پایگاه داده که در این مطالعه قصد داریم در مورد آن صحبت کنیم. بنا به تعریف بازیابی به معنای بازگرداندن یک پایگاه داده به وضعیت سازگار گذشته خود، بعد از وقوع یک شکست یا خرابی است. توجه داشته باشید که اهمیت بازیابی و ترمیم پایگاه داده تا آنجایی است که حدود 10 درصد از سیستم های مدیریت پایگاه داده را به خود اختصاص می دهند.

در بیشتر مواقع می توان از طریق نرم افزاری عمل بازیابی را انجام داد، اما در کنار راهکار های نرم افزاری باید حتما اقدامات سخت افزاری ضروری نیز پیش بینی شود. بعنوان مثال گرفتن نسخه های پشتیبان یک امر ضروری در سیستم های اطلاعاتی است. چرا که گاهی اوقات خرابی های فیزیکی باعث از دست رفتن تمامی اطلاعات می¬گردند که در این صورت نسخه های پشتیبان می توانند به کمک آیند و با کمک آنها سیستم را مجدد بازیابی کرد. در شکل زیر نمونه ای از روش های پشتیبان گیری بنام mirroring نشان داده شده است که روش رایجی در سیستم های بانک اطلاعاتی بشمار می رود. همانطور که در شکل نشان داده شده است در کنار نسخه اصلی (DISK)، نسخه (MIRROR) آن  قرار داده شده است. این دو نسخه کاملا مشابه یکدیگرند و هر عملی که در DICK انجام می شود در MIRROR آن نیز اعمال می شود تا در مواقع خرابی DISK بتوان از نسخه MIRROR استفاده نمود.

دانلود بازیابی داده ابری






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
بازیابی داده ابری ,

تاريخ : 16 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : مسعود | بازدید : <-PostHit->
آموزش خود هیپنوتیزم بصورت ساده

آموزش خود هیپنوتیزم بصورت ساده

دانلود آموزش خود هیپنوتیزم بصورت ساده

آموزش خود هیپنوتیزم بصورت ساده
کسب درآمد اینترنتی
دانلود مقاله
دانلود نرم افزار
دانلود اندروید
دانلود پایان نامه
دانلود پروژه
دانلود پرسشنامه 
دانلود فایل
دانلود پاورپوینت
دانلود نمونه سوالات 
کار در منزل
دانلود آهنگ
دانلود سریال
دانلود فیلم
دانلود کتاب
دانلود تحقیق 
دانلود مدیریت
دسته بندی آموزشی
فرمت فایل pdf
حجم فایل 47 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 5

دانلود آموزش خود هیپنوتیزم بصورت ساده






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
آموزش خود هیپنوتیزم بصورت ساده ,

<-BloTitle->
<-BloText->