خريد بک لينک
لوازم یدکی ال ۹۰
Hookah Shisha Tobacco
ماسک سه لایه
فلنج
Barabas Ropa de hombre
مسترفایل
<-BloTitle->
<-BloText->

پایان نامه بررسی رابطه بین بسته بندی با سهم بازار محصول زعفران گلستان ومقایسه آن با رقبا

پایان نامه بررسی رابطه بین بسته بندی با سهم بازار محصول زعفران گلستان ومقایسه آن با رقبا(جامعه مورد مطالعه مصرف كنندگان زعفران شهرستان تنكابن)

دانلود پایان نامه بررسی رابطه بین بسته بندی با سهم بازار محصول زعفران گلستان ومقایسه آن با رقبا

بررسی رابطه بین بسته بندی با سهم بازار محصول زعفران گلستان ومقایسه آن با رقبا
مصرف كنندگان زعفران شهرستان تنكابن
کسب درآمد اینترنتی
دانلود مقاله
دانلود نرم افزار
دانلود اندروید
دانلود پایان نامه
دانلود پروژه
دانلود پرسشنامه
دانلود فایل
دانلود پاورپوینت
دانلود کتاب
دانلود نمونه سوالات
دانلود گزارش کارآموزی
دانلود طرح توجیهی
کار در من
دسته بندی اقتصاد
فرمت فایل docx
حجم فایل 67 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 44

پایان نامه بررسی رابطه بین بسته بندی با سهم بازار محصول زعفران گلستان ومقایسه آن با رقبا

(جامعه مورد مطالعه  مصرف كنندگان زعفران شهرستان تنكابن)

فهرست مطالب

 

مقدمه

بیان مسئله

اهمیت تحقیق

اهداف تحقیق

سوال اصلی تحقیق

فرضیه های تحقیق

تعریف عملیاتی متغیرها

سهم بازار

بسته بندی

قلمرو تحقیق ( مکانی ، زمانی و موضوعی )

محدودیت های تحقیق

تعریف جامعه و نمونه آماری

روش گردآوری داده ها

الف) منابع اطلاعات اولیه

ب) منابع اطلاعات ثانویه

روش تحلیل داده ها

تعریف بازاریابی

مفاهیم بازاریابی

نیاز

خواسته ها

تقاضا

کالا

مبادله

معامله

بازار

تاریخچه شرکت گلستان

تاریخچه زعفران

اهمیت گیاه زعفران

مصارف غذایی زعفران

بازاریابی زعفران

مصرف کنندگان زعفران ایران

بسته بندی

وضعیت بسته بندی زعفران در ایران

طریقه بسته بندی زعفران

ویژگیهای بسته بندی مخصوص مصرف کننده

توصیف داده ها

جدول ترتیب اولویتهای خرید 130 مصرف کنده زعفران

جدول رتبه بندی کلی خرید مارکهای زعفران

داده های بدست آمده برای فرضیه اول

جدول ترتیب اولویتهای 130 مصرف کننده برای اندازه مارکهای زعفران

جدول رتبه بندی کلی اندازه بسته بندی مارکاهای زعفران

داده های بدست آمده برای فرضیه دوم

جدول ترتیب اولویتهای 130 مصرف کننده برای رنگ مارکهای زغفران

جدول رتبه بندی کلی رنگ بسته بندی مارکهای زعفران

داده های بدست آمده برای فرضیه سوم

جدول ترتیب اولویتهای 130 مصرف کننده برای برچسب بندی مارکهای زعفران

جدول رتبه بندی کلی برچست مارکهای زعفران

تحلیل داده ها

فرضیه اول

الف) فرضه

ب) آماره آزمون

ج) مقادیر بحرانی

د) تصمیم گیری

فرضیه دوم

الف) فرضیه

ب) آماره آزمون

ج) مقادیر بحرانی

د) تصمیم گیری

فرضیه سوم

الف) فرضیه

ب) آماره آزمون

ج) مقادیر بحرانی

د) تصمیم گیری

فرضیه اهم ( مهم )

الف) فرضیه

ب) آماره آزمون

ج) مقادیر بحرانی

د) تصمیم گیری

نتیجه گیری تحقیق

نتیجه آزمون فرضیه اول

نتیجه آزمون فرضیه دوم

نتیجه آزمون فرضیه سوم

نتیه آزم




ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
پایان نامه بررسی رابطه بین بسته بندی با سهم بازار محصول زعفران گلستان ومقایسه آن با رقبا ,

تاريخ : 16 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : مسعود | بازدید : <-PostHit->
تکنیک های نوین سرمایه گذاری در بازار فیزیکی

تکنیک های نوین سرمایه گذاری در بازار فیزیکی

دانلود تکنیک های نوین سرمایه گذاری در بازار فیزیکی

تکنیک های نوین سرمایه گذاری در بازار فیزیکی
آموزش کسب درآمد در بازار آزاد
کسب درآمد اینترنتی
دانلود مقاله
دانلود نرم افزار
دانلود اندروید
دانلود پایان نامه
دانلود پروژه
دانلود پرسشنامه
دانلود فایل
دانلود پاورپوینت
دانلود کتاب
دانلود نمونه سوالات
دانلود گزارش کارآموزی
دانلود طرح توجیهی
کار در منزل
دانلود
دسته بندی کسب درآمد اینترنتی
فرمت فایل pdf
حجم فایل 468 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 10

در این جزوه به روش کسب درآمد با سرمایه کم پرداخته میشود البته در بازار آزاد

تکنیک های نوین سرمایه گذاری در بازار فیزیکی

دانلود تکنیک های نوین سرمایه گذاری در بازار فیزیکی






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
تکنیک های نوین سرمایه گذاری در بازار فیزیکی ,

پایان نامه بررسی رابطه بین بسته بندی با سهم بازار محصول زعفران گلستان ومقایسه آن با رقبا

پایان نامه بررسی رابطه بین بسته بندی با سهم بازار محصول زعفران گلستان ومقایسه آن با رقبا(جامعه مورد مطالعه مصرف كنندگان زعفران شهرستان تنكابن)

دانلود پایان نامه بررسی رابطه بین بسته بندی با سهم بازار محصول زعفران گلستان ومقایسه آن با رقبا

بررسی رابطه بین بسته بندی با سهم بازار محصول زعفران گلستان ومقایسه آن با رقبا
مصرف كنندگان زعفران شهرستان تنكابن
کسب درآمد اینترنتی
دانلود مقاله
دانلود نرم افزار
دانلود اندروید
دانلود پایان نامه
دانلود پروژه
دانلود پرسشنامه
دانلود فایل
دانلود پاورپوینت
دانلود کتاب
دانلود نمونه سوالات
دانلود گزارش کارآموزی
دانلود طرح توجیهی
کار در من
دسته بندی اقتصاد
فرمت فایل docx
حجم فایل 67 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 44

پایان نامه بررسی رابطه بین بسته بندی با سهم بازار محصول زعفران گلستان ومقایسه آن با رقبا

(جامعه مورد مطالعه  مصرف كنندگان زعفران شهرستان تنكابن)

فهرست مطالب

 

مقدمه

بیان مسئله

اهمیت تحقیق

اهداف تحقیق

سوال اصلی تحقیق

فرضیه های تحقیق

تعریف عملیاتی متغیرها

سهم بازار

بسته بندی

قلمرو تحقیق ( مکانی ، زمانی و موضوعی )

محدودیت های تحقیق

تعریف جامعه و نمونه آماری

روش گردآوری داده ها

الف) منابع اطلاعات اولیه

ب) منابع اطلاعات ثانویه

روش تحلیل داده ها

تعریف بازاریابی

مفاهیم بازاریابی

نیاز

خواسته ها

تقاضا

کالا

مبادله

معامله

بازار

تاریخچه شرکت گلستان

تاریخچه زعفران

اهمیت گیاه زعفران

مصارف غذایی زعفران

بازاریابی زعفران

مصرف کنندگان زعفران ایران

بسته بندی

وضعیت بسته بندی زعفران در ایران

طریقه بسته بندی زعفران

ویژگیهای بسته بندی مخصوص مصرف کننده

توصیف داده ها

جدول ترتیب اولویتهای خرید 130 مصرف کنده زعفران

جدول رتبه بندی کلی خرید مارکهای زعفران

داده های بدست آمده برای فرضیه اول

جدول ترتیب اولویتهای 130 مصرف کننده برای اندازه مارکهای زعفران

جدول رتبه بندی کلی اندازه بسته بندی مارکاهای زعفران

داده های بدست آمده برای فرضیه دوم

جدول ترتیب اولویتهای 130 مصرف کننده برای رنگ مارکهای زغفران

جدول رتبه بندی کلی رنگ بسته بندی مارکهای زعفران

داده های بدست آمده برای فرضیه سوم

جدول ترتیب اولویتهای 130 مصرف کننده برای برچسب بندی مارکهای زعفران

جدول رتبه بندی کلی برچست مارکهای زعفران

تحلیل داده ها

فرضیه اول

الف) فرضه

ب) آماره آزمون

ج) مقادیر بحرانی

د) تصمیم گیری

فرضیه دوم

الف) فرضیه

ب) آماره آزمون

ج) مقادیر بحرانی

د) تصمیم گیری

فرضیه سوم

الف) فرضیه

ب) آماره آزمون

ج) مقادیر بحرانی

د) تصمیم گیری

فرضیه اهم ( مهم )

الف) فرضیه

ب) آماره آزمون

ج) مقادیر بحرانی

د) تصمیم گیری

نتیجه گیری تحقیق

نتیجه آزمون فرضیه اول

نتیجه آزمون فرضیه دوم

نتیجه آزمون فرضیه سوم

نتیه آزم




ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
پایان نامه بررسی رابطه بین بسته بندی با سهم بازار محصول زعفران گلستان ومقایسه آن با رقبا ,

تاريخ : 16 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : مسعود | بازدید : <-PostHit->
بازار استخراج داده ها

بازار استخراج داده ها

دانلود بازار استخراج داده ها

بازار استخراج داده ها
دانلود تحقیق
دسته بندی فناوری اطلاعات
فرمت فایل doc
حجم فایل 387 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 88

بازار استخراج داده ها

مقدمه

بازار ابزار استخراج داده ها از دو راه ابتدایی خود در حال ظهور می‌باشد . بسیاری از ابزارهایی كه در اینجا توضیح داده می‌شوند ، در مرحلة اول انتشار می‌باشند.

موقعیت در بازار CRM كه عموماً بخشی از سیستم تجارت الكترونیكی در نظر گرفته می‌شود ، پیچیده تر می‌باشد و بنابراین با سرعت وب یا شبكه در حال حركت می‌باشد. بازار CRM ، حتی بیشتر از بازار ابزار استخراج داده‌ها با چندین فروشنده كه بر تعریف خود بازار و موقعیت خود در این بازار متمركزند ، توصیف می‌گردد.

این اشتباه، با ماهیت بسیار دینامیك خود بازار كه یك فعالیت قابل رویت تحكیم مشتری، شركتهای ادغامی‌و تملیك ها را تحمل می‌كند، بیشتر می‌گردد. علی رغم كل این چالشها، باز رو به تكامل می‌رود و فروشندگان، پیشرفت مهمی‌در علمی‌بودن ابزار، قابلیت استفاده و قابلیت اداره‌ كسب می‌كنند.

اولین بخش این فصل ، به كاربردهای بسته بندی شده  استخراج داده ها می‌پردازد. این كاربردها ، بر اساس چندین تكنیك استخراج داده ها  ادغام شده در ابزارهای بهتر می‌باشد . همراه با بهترین عملكرد ها ، اسلوب شناسی های خوب تعریف شده و فرآیندها، راه خود را در محیط های تولید شركتها كه در آن استخراج داده ها بخشی از یك فرآیند موسسه ای شده می‌شود می‌یابند كه شامل رشد و یادگیری سازمانی می‌شود .

بازار استخراج داده ها

بیائید بازار استخراج داده ها را از نقطه نظر منحنی اقتباسی تكنولوژی در نظر بگیریم ایمنی به اقتباس كنندگان اولیه ، از تكنولوژی لبة یادگیری برای دستیابی به مزیت رقابتی استفاده می‌كنند ؛ هنگامیكه تكنولوژی تكامل می‌یابد ، شركتهای بیشتری آن را اقتباس می‌كنند ، و در یك حالت تجارت زمانی و عادی درج می‌نمایند . همچنین مناطق عملی بودن ابزاهای استخراج داده ها بزرگتر و بزرگتر می‌شوند. به عنوان مثال ، تكنولوژی وایت اوك ( یك شركت استخراج داده ها در مریلند)  از جانب كمیسیون فدرال الكترون، مجوز فروش سیستم گچین ماینر Capain Miner را كسب كرده است كه بی نظمی‌در دخالتهای سیاسی فدرال را كشف می‌كند . نورتل، یك بسته كشف كلاهبرداری را توسعه داده است به نام سوپر اسلوت فراود ادوایسور ، كه از تكنولوژیهای شبكة عصبی استفاده می‌كند .

صنعت ابزار استخراج داده ها ، برخلاف تكنولوژیهای استخراج داده ها ، در مرحلة عدم تكامل قرار دارد و می‌كوشد تا بازار را تعیین نماید . و وجودش را تائید كند . به همین دلیل است كه در می‌یابیم بازار ابزارهای استخراج داده ها تحت تاثیر موارد زیر قرار دارد:

   qادغام پیوسته و مداوم ابزارها با اتكاء به تكنولوژیهای مكمل و به عنوان مثال OLAP  

   q ظهور كاربردهای بسته بندی شدة عمودی و یا اجزاء استخراج داده ها برای توسعة كاربرد .

 استراتژیهای بسیار اقتباس شده شركت بین فروشندگان ابزار استخراج داده ها و فروشندگان تهیه كنندگان راه حل جامع و ادغام كننده های سیستم ها : فروشندگان  مقیاس مؤسسه ، همانند IBM NCR ، اوراكل ، میكروسافت ) به عنوان مثال ، اوراكل چندین شریك متعدد استخراج داده ها به عنوان بخشی از او را كل ویرهاوس اینتیشیتیو از جمله آنگاسن دیتا مایند ، دیتاپكیج اینفورمیشن دیسكاوری ، SRA , SPSS اینترنشنال و تینكینگ ماشینز را انتخاب كرده است .

==================================

بخش اول : تأثیر استخراج داده‌ها بر CRM........... 1

فصل اول : روابط مشتری

مقدمه............................................ 2   

استخراج داده‌ها چیست.............................. 5

یك نمونه ........................................ 6

ارتباط با فرآیند تجاری .......................... 8

استخراج داده‌ها و مدیریت روابط مشتری ............. 11

استخراج داده‌ها چگونه به بازاریابی بانك اطلاعاتی كمك می‌نماید 12

امتیاز دهی ...................................... 13

نقش نرم‌افزار مدیریت مبارزه....................... 13

افزایش ارزش مشتری ............................... 14

تركیب استخراج داده‌ها و مدیریت مبارزه ............ 15

ارزیابی مزایای یك مدل اسخراج داده ها ............ 15

فصل دوم: استخراج داده‌ها و ذخیره داده‌ها- یك منظره مرتبط به هم

مقدمه ........................................... 17

استخراج داده‌ها و ذخیره داده‌ها ، یك ارتباط ....... 18

بررسی ذخیره داده‌ها............................... 21

ذخیره داده‌ها ROI................................. 21

ذخایر داده های علمی واطلاعاتی .................... 23

 تعریف و خصوصیات یك مخزن اطلاعاتی ................ 30

معماری انبارداده‌ها .............................. 34

استخراج داده‌ها .................................. 38

استخراج داده‌های تعریف شده ....................... 38

قملروهای كاربرد استخراج داده‌ها................... 40

مقوله‌های استخراج داده‌ها و كانون تحقیق ........... 41

فصل سوم: مدیریت رابطه با مشتری

مقدمه............................................ 48

سودمندترین مشتری ................................ 49

مدیریت رابطه مشتری............................... 50

بانك اطلاعاتی متمركز برمشتری ..................... 53

اداره مبارزات ................................... 54

تكامل تدریجی بازاریابی .......................... 56

بازاریابی حلقه بسته ............................. 57

معماریCRM....................................... 57

نسل بعدیCRM..................................... 58

بخش دوم: بنیاد - تكنولوژیها و ابزار ............. 60

فصل چهارم : اجزاء ذخیره سازی داده‌ها

مقدمه ........................................... 61

معماری كلی ...................................... 62

بانك اطلاعاتی انبار داده‌ها ....................... 63

ابزارهای ذخیره‌سازی، تحصیل، تهذیب و انتقال ....... 64

متادیتا.......................................... 65

ابزار دسترسی .................................... 70

دسترسی و تجسم اطلاعات ............................ 71

اصول مشاهده یا تجسم داده‌ها ...................... 72

ابزار بررسی و گزارش ............................. 76

كاربردها ........................................ 77

ابزار OLAP...................................... 77

ابزارها استخراج داده‌ها 78

دانلود بازار استخراج داده ها






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
بازار استخراج داده ها ,

تاريخ : 16 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : مسعود | بازدید : <-PostHit->
بورس فلزات (تحلیلی از بازار بورس فلزات تهران)

بورس فلزات (تحلیلی از بازار بورس فلزات تهران)

دانلود بورس فلزات (تحلیلی از بازار بورس فلزات تهران)

بورس فلزات
دسته بندی مواد و متالوژی
فرمت فایل doc
حجم فایل 61 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 169

بورس فلزات (تحلیلی از بازار بورس فلزات تهران)

فهرست مطالب

عنوان                                    صفحه

پیشگفتار................................ ج

1- مقدمه ............................... 1

2- سابقه ............................... 3

3- اهداف و اثرات........................ 6

4- اساسنامه ............................ 7

1-4 - كلیات اساسنامه ................... 7

2-4- عضویت.............................. 10

3-4- مقررات مختلف....................... 17

4-4- اركان سازمان....................... 19

5- فلزات قابل معامله در بورس فلزات تهران 31

6- تعاریف و اصطلاحات..................... 32

7- فرایند داد و ستد در بورس فلزات....... 48

8- تالار معاملات و نظارت.................. 50

9- آئین‌نامه اجرائی شورای بورس فلزات .... 54

1-9- آئین‌نامه شرایط نمایندگان كارگزاری.. 56

2-9- آئین‌نامه اجرایی هیئت پذیرش بورس فلزات   59

3-9- آئین‌نامه هیئت داوری بورس فلزات .... 65

10- پیوست‌های قانون تأسیس بورس........... 70

1-10- انواع تذكرات مجازاتها مربوط به كارگزاران بورس 70

2-10- تخلفات مجازاتها................... 75

3-10- انواع تعاریف ..................... 80

11- روند قانونی تأسیس بورس فلزات ....... 94

12- نتایج و اهداف آتی................... 100

13- ایجاد بورس فلزات پاسخ به یك نگرانی.. 106

14-  خلاصه............................... 111

15- تصاویر.............................. 112

16- مراجع .............................. 113

=======================

1-           پیشگفتار

در طی 4 سالی كه در دوره كارشناسی مشغول به تحصیل بودم، متوجه این نكته شدم كه دانشجویان رشته متالوژی صنعتی در طی این دوره (كارشناسی) صرفاً مشغول به مطالعه در زمینه تخصصی خود هستند و از پرداختن به اصول اقتصادی كه یكی از مهمترین ملزومات رشته‌های فنی و مهندسی می‌باشد غافلند. بنابراین تصمیم گرفتم كه پایان نامه كارشناسی خود را در مورد نقطه تلاقی علم فلزات و علم اقتصاد یعنی بورس فلزات انتخاب كنم.

پس از این انتخاب و در زمان جمع آوری مطالب متوجه كمبود شدید مراجع و اطلاع رسانی بسیار محدود و ضعیف در این زمینه شدم نكته‌ای كه آقای شهبازی مدیر اطلاع رسانی و روابط عمومی سازمان كارگزاران بورس فلزات تهران، آن را به گردن جوان بودن این بورس انداختند.

این پروژه مجموعاً 6 ماه به طول انجامید. در این راستا بیشترین مطالب جمع‌آوری شده از طریق سایتهای مختلف اینترنتی بود. مجموعاً 11 دفعه به بورس تهران مراجعه و با آقایان نعمت ا… شهبازی و آقای ناصر و همكاران ایشان ملاقاتهای متفاوت انجام شد.

در پایان لازم می‌دانم از دكتر محمد تلافی نوغانی، استاد راهنما بجهت زحمات فراوان و راهنماییهای ارزشمندشان،‌ آقای جلال فتوحی اردكانی، قائم مقام روزنامه اقتصادی آسیا بجهت همكاریهای بیدریغشان و آقای ناصر تشكر كنم.

 

1- مقدمه

در سالهای گذشته، فقدان بورس فلزات در ایران موجبات بروز مشکلات عدیده در معاملات انجام یافته در این بخش و در نتیجه بی ثباتی و ناپایداری بازار مربوطه را فراهم آورده بود که مهمترین مشکلات را می توان به صورت زیر خلاصه نمود:

 1- نوسانات کاذب ومخل بازار فلزات ناشی از ارتباط نامشخص و نامناسب میان عرضه و تقاضا

2- فقدان یک سیستم اجرایی و ناظر بر حسن انجام تعهدات طرفین معامله، بخصوص تعهدات مربوط به فروشندگان که عمدتا" واحدهای تولیدی می باشند.

 3- نبود یک نظام قیمت گذاری شفاف بر پایه تعادل میان عرضه و تقاضا و نیاز بازار

4- فقدان یک سیستم جمع آوری، پردازش و تحلیل اطلاعات و آمار تولید، واردات و صادرات و مصرف در جهت اطلاع رسانی به بازار و تصمیم گیری مطلوب

5- عدم هماهنگی میان بخشهای تولیدی و بازرگانی در قسمت واردات و بازار مصرف

6- عدم امکان مدیریت ریسک و محافظت از نوسانات آتی قیمت فلزات

        ارتباط تنگاتنگ میان عرضه و تقاضا و تأثیر بسزای آن بر اقتصاد تولید ومصرف، اهمیت و لزوم تشكیل یك نظام قانونمند و حاكم بر این ارتباط را مشخص ساخته است.

     این نظام قانونمند با تعریف و ایجاد شرایط حسن ارتباط میان فروشنده بعنوان عامل عرضه وخریدار بعنوان عامل تقاضا و نظارت مستقیم بر آن ، از طریق مكانیزمهای قانونی و اجرائی مناسب و نیز با ایجاد یك سیستم اطلاع رسانی، پردازش و تحلیل اطلاعات بازار در جهت آگاه سازی فروشنده و خریدار از پیشینه و آینده معاملات مختلف، باعث به حداقل رسانیدن نوسانات كاذب و مخل بازارمی‎گردد. حسن انجام تعهدات طرفین معامله و در نتیجه حفظ منافع فروشنده و خریداردركلان باعث سلامت سیستم تولید، توزیع، اقتصاد تولید، بازرگانی و مصرف خواهد شد.

...

دانلود بورس فلزات (تحلیلی از بازار بورس فلزات تهران)






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
بورس فلزات (تحلیلی از بازار بورس فلزات تهران) ,

تاريخ : 16 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : مسعود | بازدید : <-PostHit->
پروژه ریخته گری فلزات بازاریابی و اجرا

پروژه ریخته گری فلزات بازاریابی و اجرا

دانلود پروژه ریخته گری فلزات بازاریابی و اجرا

پروژه ریخته گری فلزات بازاریابی و اجرا
دسته بندی مواد و متالوژی
فرمت فایل doc
حجم فایل 199 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 151

پروژه ریخته گری فلزات بازاریابی و اجرا

فهرست:

فصل اول   

كلیاتی درباب ریخته گری  فلزات

فصل دوم     

تحقیقات بازاریابی

فصل سوم

مراحل اجرای پروژه

==================

خلاصه و چكیده

همان طور كه می دانیم عموما ً قطعات ریخته گری به صورت سفارشی از مشتریان به كارگاههای ریخته گری پیشنهاد می شود و اغلب برنامه تولید این گونه كارگاهها از قبل مشخص نیست . پس از سرد شدن و جدا كردن محصول از قالب انجام عملیات اصلاحی از جمله عملیات تمیزكاری بر روی محصول ضروری است . لذا بخشی در این واحدها وجود دارد كه وظیفه انجام این كار بر عهده آنهاست .

 با توجه به تفاوت بین هر قطعه ریخته گری شده با بعدی به علتهای بسیار زیاد از طرفی و هزینه دار بودن انجام این فرآیند از طرف دیگر و همچنین متفاوت بودن انتظارات مشتریان ، عموما ً این قسمت در كارخانه های ریخته گری توسعه نیافته است .

بنابراین به نظر می رسد وجود كارگاهی كه بتواند این خدمات را به صورت جامع و كامل به این واحدها ارائه دهد لازم است .

 به طور كلی در این كارگاه انجام عملیات سنگ زنی ، سندبلاست  و شات بلاست ، تراش كاری ، فرزكاری و عملیات وابسته و در نهایت رنگ آمیزی می تواند وجود داشته باشد .

البته با توجه به تجمع تعداد زیادی از كارخانجات ریخته گری در شهرك صنعتی اشترجان بهتر است محل كارگاه دراین منطقه باشد .

مراحل اجرایی پروژه

1.  بررسی منطقه صنعتی اشترجان

2.  تهیه لیست شركتهای مرتبط با موضوع پروژه

3.  گزینش تعدادی از شركتها جهت پاسخگویی به سوالات

4.  تهیه پرسشنامه مناسب جهت اخذ اطلاعات

5.  گرد آوری اطلاعات از طریق پرسشنامه

6.  تجزیه و تحلیل پاسخها

7.  مكان یابی شركت با استفاده از مدلهای ریاضی

 فصل اول

كلیاتی درباب ریخته گری  فلزات 
تاریخچه ریخته گری

احساس عمومی آن است كه ریخته گری تا اواسط قرن حاضر به صورت یك هنر تجربی تلقی می گردید .تنها در نیم قرن اخیر است كه زیربنای علمی برای این فرآیند تولید اساسی مهیا گردیده است . واقعیت این است كه بسیاری از تكنیك های مدرن و ابداعی امروزی در زمینه های متالوژیكی ، هنگامی كه به گذشته برمی گردیم ، راه حل های علمی مسائل آن در زمان های دور دانسته شده بود . پیدایش و تولید چدن با گرافیت كروی در اواسط قرن حاضر در اروپا و امریكا كه به عنوان مهم ترین پدیده ریخته گری قرن حاضر معرفی شده ، در حقیقت در حدود دو هزار سال پیش از آن در چین تولید می گردیده است . كشف اخیر كوره های بلند احیا سنگ های معدنی در افریقا ، متعلق به سه هزار سال پیش نمایانگر توجه گذشتگان ما به جنبه های متالوژیكی تولید قطعات صنعتی می باشد .

پنج هزار سال پیش ،همان زمانی كه تازه عصر نوسنگی در بریتانیا ، آلمان و سپس در استرالیا پی گرفته بود ، مصر و بین النهرین هزار سال بود كه سفالگری می كردند و در عصر مفرغ ( آلیاژ مس و قلع ) بودند . میل به جمع آوری طلا ، جواهرات ، مرمر سبز ، فیروزه ، فسفات آلومینیوم آمیخته با مس و شهاب سنگ ها به علت این كه رنگی شفاف داشته اند و به دلیل خواص جادویی كه گمان می رفت در آنها نهفته باشد ، انسان اولیه را به نواحی فلزدار كشانید و اولین حرفه تخصصی را بعد از جادوگری كه پدیده صنعت می باشد برای بشر اولیه به وجود آورد.

اشیا كوچك مسی ، سنجاق ، نیزه و قطعات آهن حاصل از شهاب سنگها مربوط به بیش از سه هزار سال قبل از میلاد كه در گور مصریان یافت شده است ، بیانگر این مطلب است كه فلزگری پس از چهار هزار سال قبل از میلاد در خاور باستان به خوبی شناخته شده بود . ولی در حدود سال سه هزار قبل از میلاد تمدن مفرغكاری در قفقاز ، فلسطین ، سوریه ، بلوچستان و ایران با ویژگی های خاص خود به وجود آمد. مردم سومر و دره سند پیش از سال سه هزار قبل از میلاد قلع را می شناختند و به منظور تسهیل كار ریخته گری به عنوان آلیاژ مس به كار می بردند .

شاید اولین خصوصیت یك فلزكه مورد توجه بشر قرار گرفت ، خاصیت كار پذیری مكانیكی بدون از دست دادن قابلیت چسبندگی ذرات آن بوده است . شاهد این مدعا تغییر شكل تكه ای فلز به ورقه ای پر نقش و نگار است كه از آسیای شرقی به دست آمده است و متعلق به حدود سه هزار سال پیش است . مهم تر از آن استفاده از اشیا كار شده طلا توسط انسان های اولیه در حدود هشت هزار سال پیش از میلاد مسیح می باشد . تمام شواهد به دست آمده نشان می دهد كه اولین فلزی كه ذوب گردید ، مس بوده است . زمان معینی را نمی توان برای آغاز عصر مس بیان داشت .

...

فصل دوم     

تحقیقات بازاریابی

 مقدمه :

کیفیت تصمیمات بازاریابی به اطلاعاتی بستگی دارد که در دسترس مدیر بازاریابی است. اولین وظیفه تحقیقات بازاریابی ارائه اطلاعاتی برای تصمیم گیری است . آن مدیر بازاریابی که نمی داند چگونه تحقیقات بازاریابی را ارزیابی کند مانند مدیر شرکتی است که از درک صورت سود و زیان ناتوان باشد.

اهمیت تحقیقات بازاریابی درچند دهه گذشته به سرعت افزایش یافته است .نقشی كه تحقیقات بازاریابی درسازمانها دارد و همچنین اهمیتی که سازمانها به این نقش می دهند، درسازمانهای مختلف متفاوت است . برخی از این سازمانها تحقیقی را دردوره ای کوتاه انجام می دهند، برخی به آن توجهی ندارند و بعضی دیگر نقش و مسئولیت گسترده ای برای آن قائلند و به بخش  بازاریابی به منزله مرکز جمع آوری اطلاعات برای تصمیم گیری می نگرند .به این قبیل تحقیقات با این نگرش ، تحقیقات بازاریابی می گویند.

هدف از اطلاعاتی که برای  تصمیم گیری  جمع آوری می شود کاهش خطای تصمیم گیری و بهبود فرایند آن است؛ زیرا تصمیمات بهتر همیشه از اطلاعات بهتر  به دست می آید .آن دسته از سازمانهایی که به نگرش بازاریابی اعتقاد دارند، تحقیقات بازاریابی را یک سیستم تحقیقاتی می دانند .این نگرش منابع و فعالیت های سازمان را به طور انسجام یافته ای برنیازها و خواسته های  مصرف کنندگان متمرکز می کند. اهمیت فزاینده نگرش بازاریابی بر نقش  مهم تحقیقات بازاریابی درفرآیند مدیریت بازاریابی دلالت دارد.

تحقیقات بازاریابی

تعریف :فرآیند سیستماتیک و عینی مشخص کردن ، جمع آوری، تجزیه و تحلیل و انتشار اطلاعات به منظور یاری رساندن به مدیریت و یا حل مسائل و یا فرصتهای مرتبط بازار .

چه زمانی تحقیقات بازاریابی مفید است.

تحقیقات بازاریابی ، نظر به هزینه هنگفت ، زمان و تلاشی که لازم دارد وبه رغم محدودیتهایش ، ظاهراً بهترین راه رایج برای جلوگیری از ضرر و زیان شرکت دریک بازارگاه بی ثبات است.دراینجا به شش موقعیت متداول اشاره می کنیم که تحقیقات بازاریابی درآنها مفید است:

1. هنگامی که اطلاعات لازم برای تصمیم گیری بازاریابی ندارید.

2. زمانی که چند راه مختلف موجود است و نمی دانید کدامیک را انتخاب کنید.         

3. وقتی که درون سازمان بر سرمسائلی از قبیل سیاست سازمان، اهداف و راهبردهای آن تضاد و کشمکش وجوددارد.

4. هنگامی که عوارض مشکلی رامشاهده می کنید؛ نظیر کاهش سهم بازار یا ضعیف شدن نحوه توزیع.

5. زمانیکه برنامه بازاریابی به خوبی پیش می رود و می خواهید بدانید چرا اینطور است.به این ترتیب دقیقاً درمی یابید چه کارهایی را درست انجام می دهید.

6. وقتی که به کارتازه ای دست می زنید؛ نظیر عرضه محصولی جدید ، تغییر قیمت ، ایجاد شبکه جدید توزیع ، تغییر بسته بندی یا تقسیم بازار فروش.

تحقیقات بازاریابی اغلب خطرهای احتمالی موجود درعملیات اصلی را کاهش می دهد.

...

دانلود پروژه ریخته گری فلزات بازاریابی و اجرا






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
پروژه ریخته گری فلزات بازاریابی و اجرا ,

تاريخ : 16 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : مسعود | بازدید : <-PostHit->
بازار استخراج داده ها

بازار استخراج داده ها

دانلود بازار استخراج داده ها

بازار استخراج داده ها
دانلود تحقیق
دسته بندی فناوری اطلاعات
فرمت فایل doc
حجم فایل 387 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 88

بازار استخراج داده ها

مقدمه

بازار ابزار استخراج داده ها از دو راه ابتدایی خود در حال ظهور می‌باشد . بسیاری از ابزارهایی كه در اینجا توضیح داده می‌شوند ، در مرحلة اول انتشار می‌باشند.

موقعیت در بازار CRM كه عموماً بخشی از سیستم تجارت الكترونیكی در نظر گرفته می‌شود ، پیچیده تر می‌باشد و بنابراین با سرعت وب یا شبكه در حال حركت می‌باشد. بازار CRM ، حتی بیشتر از بازار ابزار استخراج داده‌ها با چندین فروشنده كه بر تعریف خود بازار و موقعیت خود در این بازار متمركزند ، توصیف می‌گردد.

این اشتباه، با ماهیت بسیار دینامیك خود بازار كه یك فعالیت قابل رویت تحكیم مشتری، شركتهای ادغامی‌و تملیك ها را تحمل می‌كند، بیشتر می‌گردد. علی رغم كل این چالشها، باز رو به تكامل می‌رود و فروشندگان، پیشرفت مهمی‌در علمی‌بودن ابزار، قابلیت استفاده و قابلیت اداره‌ كسب می‌كنند.

اولین بخش این فصل ، به كاربردهای بسته بندی شده  استخراج داده ها می‌پردازد. این كاربردها ، بر اساس چندین تكنیك استخراج داده ها  ادغام شده در ابزارهای بهتر می‌باشد . همراه با بهترین عملكرد ها ، اسلوب شناسی های خوب تعریف شده و فرآیندها، راه خود را در محیط های تولید شركتها كه در آن استخراج داده ها بخشی از یك فرآیند موسسه ای شده می‌شود می‌یابند كه شامل رشد و یادگیری سازمانی می‌شود .

بازار استخراج داده ها

بیائید بازار استخراج داده ها را از نقطه نظر منحنی اقتباسی تكنولوژی در نظر بگیریم ایمنی به اقتباس كنندگان اولیه ، از تكنولوژی لبة یادگیری برای دستیابی به مزیت رقابتی استفاده می‌كنند ؛ هنگامیكه تكنولوژی تكامل می‌یابد ، شركتهای بیشتری آن را اقتباس می‌كنند ، و در یك حالت تجارت زمانی و عادی درج می‌نمایند . همچنین مناطق عملی بودن ابزاهای استخراج داده ها بزرگتر و بزرگتر می‌شوند. به عنوان مثال ، تكنولوژی وایت اوك ( یك شركت استخراج داده ها در مریلند)  از جانب كمیسیون فدرال الكترون، مجوز فروش سیستم گچین ماینر Capain Miner را كسب كرده است كه بی نظمی‌در دخالتهای سیاسی فدرال را كشف می‌كند . نورتل، یك بسته كشف كلاهبرداری را توسعه داده است به نام سوپر اسلوت فراود ادوایسور ، كه از تكنولوژیهای شبكة عصبی استفاده می‌كند .

صنعت ابزار استخراج داده ها ، برخلاف تكنولوژیهای استخراج داده ها ، در مرحلة عدم تكامل قرار دارد و می‌كوشد تا بازار را تعیین نماید . و وجودش را تائید كند . به همین دلیل است كه در می‌یابیم بازار ابزارهای استخراج داده ها تحت تاثیر موارد زیر قرار دارد:

   qادغام پیوسته و مداوم ابزارها با اتكاء به تكنولوژیهای مكمل و به عنوان مثال OLAP  

   q ظهور كاربردهای بسته بندی شدة عمودی و یا اجزاء استخراج داده ها برای توسعة كاربرد .

 استراتژیهای بسیار اقتباس شده شركت بین فروشندگان ابزار استخراج داده ها و فروشندگان تهیه كنندگان راه حل جامع و ادغام كننده های سیستم ها : فروشندگان  مقیاس مؤسسه ، همانند IBM NCR ، اوراكل ، میكروسافت ) به عنوان مثال ، اوراكل چندین شریك متعدد استخراج داده ها به عنوان بخشی از او را كل ویرهاوس اینتیشیتیو از جمله آنگاسن دیتا مایند ، دیتاپكیج اینفورمیشن دیسكاوری ، SRA , SPSS اینترنشنال و تینكینگ ماشینز را انتخاب كرده است .

==================================

بخش اول : تأثیر استخراج داده‌ها بر CRM........... 1

فصل اول : روابط مشتری

مقدمه............................................ 2   

استخراج داده‌ها چیست.............................. 5

یك نمونه ........................................ 6

ارتباط با فرآیند تجاری .......................... 8

استخراج داده‌ها و مدیریت روابط مشتری ............. 11

استخراج داده‌ها چگونه به بازاریابی بانك اطلاعاتی كمك می‌نماید 12

امتیاز دهی ...................................... 13

نقش نرم‌افزار مدیریت مبارزه....................... 13

افزایش ارزش مشتری ............................... 14

تركیب استخراج داده‌ها و مدیریت مبارزه ............ 15

ارزیابی مزایای یك مدل اسخراج داده ها ............ 15

فصل دوم: استخراج داده‌ها و ذخیره داده‌ها- یك منظره مرتبط به هم

مقدمه ........................................... 17

استخراج داده‌ها و ذخیره داده‌ها ، یك ارتباط ....... 18

بررسی ذخیره داده‌ها............................... 21

ذخیره داده‌ها ROI................................. 21

ذخایر داده های علمی واطلاعاتی .................... 23

 تعریف و خصوصیات یك مخزن اطلاعاتی ................ 30

معماری انبارداده‌ها .............................. 34

استخراج داده‌ها .................................. 38

استخراج داده‌های تعریف شده ....................... 38

قملروهای كاربرد استخراج داده‌ها................... 40

مقوله‌های استخراج داده‌ها و كانون تحقیق ........... 41

فصل سوم: مدیریت رابطه با مشتری

مقدمه............................................ 48

سودمندترین مشتری ................................ 49

مدیریت رابطه مشتری............................... 50

بانك اطلاعاتی متمركز برمشتری ..................... 53

اداره مبارزات ................................... 54

تكامل تدریجی بازاریابی .......................... 56

بازاریابی حلقه بسته ............................. 57

معماریCRM....................................... 57

نسل بعدیCRM..................................... 58

بخش دوم: بنیاد - تكنولوژیها و ابزار ............. 60

فصل چهارم : اجزاء ذخیره سازی داده‌ها

مقدمه ........................................... 61

معماری كلی ...................................... 62

بانك اطلاعاتی انبار داده‌ها ....................... 63

ابزارهای ذخیره‌سازی، تحصیل، تهذیب و انتقال ....... 64

متادیتا.......................................... 65

ابزار دسترسی .................................... 70

دسترسی و تجسم اطلاعات ............................ 71

اصول مشاهده یا تجسم داده‌ها ...................... 72

ابزار بررسی و گزارش ............................. 76

كاربردها ........................................ 77

ابزار OLAP...................................... 77

ابزارها استخراج داده‌ها 78

دانلود بازار استخراج داده ها






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
بازار استخراج داده ها ,

تاريخ : 16 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : مسعود | بازدید : <-PostHit->
تحقیق سهم ایران از بازار زعفران

تحقیق سهم ایران از بازار زعفران

دانلود تحقیق سهم ایران از بازار زعفران

تحقیق سهم ایران از بازار زعفران
دسته بندی پژوهش
فرمت فایل doc
حجم فایل 30 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 60

تحقیق سهم ایران از بازار زعفران

سهم ایران در بازار جهانی زعفران بیش از 60 درصد است

اشاره:‌

زعفران از محصولات كشاورزی است كه از دیرباز در ایران، آسیای صغیر و بخش هایی از اروپا به ویژه یونان شناخته و مصرف شده است. در گذشته مصرف زعفران به عنوان یك گیاه دارویی به لحاظ خواص آن مد نظر بوده،‌ اما امروزه زعفران به لحاظ رنگ، طعم و مزه خوب در صنایع غذایی مصر گسترده‌ای دارد. با این وجود، هنوز زعفران در بسیاری از كشورها شناخته شده نیست و مصرف جهانی آن در حد قابل قبولی نمی‌باشد.

بازار جهانی زعفران به طور عمد در اختیار شش كشور می‌باشد كه عمده‌ترین صادركنندة‌ آن، ایران است. در این مقاله بازار جهانی زعفران را از نظر می‌گذرانیم و را‌‌ه‌های توسعه آن و افزایش صادرات زعفران از سوی كشورهای عرضه كننده به ویژه ایران را بررسی می نماییم.

زعفران از محصولات ارزشمند غذایی است كه دارای خواص گوناگون درمانی، طعم و مزه جذاب و . . . است با این وجود بسیاری از مردم جهان هنوز با زعفران آشنا نشده‌اند و از این رو تجارت جهانی زعفران در حد محددی می‌باشد.

اطلاعات دریافتی از شبكه جهانی اینترنت نشان می‌دهد كه در سال 1997 كه اطلاعات مدون آن در دسترس می‌باشد، در مجموع 29 میلیون و 634 هزار دلار زعفران در بازار جهانی مبادله شده است.

سهم ایران در این بازار 55/63 درصد، اسپانیا 13/27 درصد، چین 3 درصد،‌ ایتالیا 68/1 درصد، امارات متحده عربی 26/1 درصد و سوییس 71/0 درصد می‌باشد. ایران عمده‌ترین صادر كننده زعفران در جهان در سال 1977 بود. البته در سال‌های 2000-1998 نیز همچنان ایران بیشترین سهم را در تجارت جهانی زعفران داشته است. اما اطلاعات آن بر روی شبكه جهانی اینترنت موجود نیست.

آمار گمرك جمهوری اسلامی ایران نشان می‌دهد كه ارزش صادرات زعفران ایران در سال 1376 (از 21 مارس 1997 تا 20 مارس 1998) به بیش از 14 میلیون دلار رسید. این رقم در سال گذشته (1379) به 5/43 میلیون دلار افزایش یافت كه رشدی 210 درصدی را نشان می‌دهد.

بر اساس اطلاعات دریافتی از شبكه جهانی اینترنت، در سال 1997 اتحادیه اروپا با جذب 27/60 درصد زعفران ایران بوده است. پس از آن سوییس با جذب 30/1 درصد  آرژانتین با واردات 13/1 درصد زعفران صادراتی، خریداران عمده دیگر محسوب می‌شوند.

در بین كشورهای عمده خریدار زعفران در بازار جهانی، پس از اتحادیه اروپا كه 62 درصد واردات زعفران جهان را در سال 1997 به خود اختصاص داد. آمریكا با جذب 07/16 درصد. ژاپن با جذب 34/6 درصد. سوییس با جذب 13/6 درصد . آرژانتین با جذب 42/3 درصد. هنگ كنگ با 97/1 درصد. كانادا با 51/1 درصد. سنگاپور با 91/0 درصد، استرالیا با 74/0 رصد و برزیل با جذب 23/0 درصد صادرات جهانی زعفران، از بازارهای عمده وارد كنده این محصول بودند.

...

صادر كنندگان غیر واقعی با تجارت محصول نامرغوب با به بازار زعفران ایران اسیب می‌ رسانند.

اشاره:‌

جهش در صادرات غیرنفتی، مهمترین هدف سومین برنامه پنج ساله توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی كشور است. در سال‌های اخیر نیز دولت تمهیدات و تسهیلات گوناگونی را برای رشد صادرات غیر نفتی اندیشیده و اعمال كرده كه تا حدودی موانع و تنگناهای صادرات را از بین برده است. با این استعدادها و توانایی‌های كشور در خصوص حضور در بازارهای خارجی و رشد صادرات به كار گرفته شود.

یكی از محصولات مرغوب صادراتی ایران، زعفران است كه در مناطق خشك و نیمه خشك حاشیه كویر و با زحمت فراوان كشاورزان به دست می‌آید، اما علی رغم مرغوبیت و كیفیت مطلوب زعفران ایران كه قیمت در آن در بازارهای جهانی به دلیل حضور صادركنندگان غیرواقعی یا تجارت محصول نامرغوب، از رشد واقعی برخوردار نبوده و مانع از افزایش درآمدهای ارزی ناشی از صدور زعفران شده است.

خبرنگار نشریه «بررسی بازرگانی» در گفت و گو با آقای جلیل مغازه‌ای، رییس اتجادیه صادركنندگان كتیرا،‌ صمغ های نباتی، ریشه‌های گیاهی و دانه‌های كشاورزی ایران، روند بازار هانی زعفران ، موقعیت ایران در ایران بازار و موانع و مشكلات فراوری رشد صادرات این محصول ارزشمند را جویا شد. با هم ما حصل این گفت‌گو را می خوانیم.

زعفران ایران از چه زمانی صادر شده است؟

تا آنجا كه اطلاع دارم، بیش از 100 سال است كه زعفران ایران صادر می‌شود. البته در آغاز شهرت نداشته و بیشتر به اسپانیا ارسال شده است.

زعفران ایران در آغاز به صورت نامی ناآشنا و به حالت تحفه وارد بازار كشورهای اروپایی شد و در زمان قاجاریه به صورت گمنام و بدون آنكه مبداء آن معلوم باشد. مورد مصرف اروپاییان قرار می‌‌گرفت. از آن زمان اعم زعفران ایران به نام خارجی‌ها به فروش می ‌رفت و برگشت پول نداشت.

از حدود 40 سال پیش، زعفران ایران در بازارهای اروپای شناخته شد و جزو كالاهای لوكس است و مورد مصرف افراد پولدار می‌باشد.

آیا صادرات زعفران ایران فقط به كشورهای با درآمد سرانه بالا صورت می‌گیرد؟

كشور خاصی زعفران ایران را خریداری نمی‌كند، ‌اما بخش اعظم زعفران صادراتی ایران به كشورهای اروپایی كه در آنجا شناخته شده است. صادر می‌ شود. مصرف زعفران در كشورهای اروپایی مانند اسپانیا، ایتالیا و فرانسه از تمامی كشورها بیشتر است. آلمان و انگلستان هم مقداری زعفران ایران را خریداری می‌كنند، اما خرید آنان كمتر از سه كشور یاد شده است.

اسپانیا از دیرباز صادر كنندة زعفران بوده است، اما چند سالی است كه از جرگه تولید كنندگان زعفران در سطح وسیع، خارج شده است. اما زعفران ایران را خریداری كرده و در بسته‌بندی های كوچك وارد بازارهای مصرف می‌كند.

به چه دلایلی اسپانیا از جرگه تولید كنندگان زعفران خارج شده است؟

...

دانلود تحقیق سهم ایران از بازار زعفران






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
تحقیق سهم ایران از بازار زعفران ,

تاريخ : 16 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : مسعود | بازدید : <-PostHit->
با چقدر پول می‌توان وارد بازار بورس شد؟

با چقدر پول می‌توان وارد بازار بورس شد؟

دانلود با چقدر پول می‌توان وارد بازار بورس شد؟

Hamed Saghafi  آموزش بورس  آموزش بورس از صفر  آموزش بورس به زبان ساده  آموزش بورس به زبان ساده mp3  آموزش بورس به زبان ساده pdf  آموزش بورس حامد ثقفی  آموزش بورس و سهام  آموزش خرید سهام  آموزش سرمایه گذاری در بورس به زبان ساده  آموزش صفر تا صد بورس  اموزش بورس تالار بورس  اموزش بورس ثقفی  حامد ثقفی  حامد ثقفی بورس  خرید سهام از طریق اینترنت  خرید
دسته بندی کسب درآمد اینترنتی
فرمت فایل pdf
حجم فایل 4794 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 10

آیا می‌خواهید دنیای بورس و خرید و فروش سهام برای شما شفاف شود؟ 

با گوش دادن فایل های صوتی این مجموعه بورس برای شما آسان خواهد شد.

 

سلام،

حامد ثقفی هستم.
مدیر  از سال ۱۳۸۳.
از آنجایی که همواره مراجعینی به من سر می‌زدند و یا برای من پیام ارسال می‌کردند مبنی بر برخی ابهامات و سوالات مختلف که همواره نگرانی‌ها و ابهاماتی، ذهن این افراد را به خود مشغول کرده بود که بورس دقیقا چیست و ریسک آن چقدر است، بر آن شدم تا در زمینه آموزش بورس مجموعه‌ای را تولید کنم و آنرا با عنوان آموزش بورس از صفر در اختیار شما قرار دهم.

پس از انتشار مجموعه آموزش بورس از صفر واکنش‌های بسیار مثبتی از بسیاری از علاقه‌مندان بدست آوردم، افرادی که حتی قبلا کلاس‌های مختلفی شرکت کرده بودند اما به هر دلیل چیزی دستگیرشان نشده بود و همچنان بورس برایشان مبهم باقی مانده بود

دانلود با چقدر پول می‌توان وارد بازار بورس شد؟






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
با چقدر پول می‌توان وارد بازار بورس شد؟ ,

تاريخ : 16 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : مسعود | بازدید : <-PostHit->
بررسی ارتباط میان روشهای منتخب بازاریابی و میزان فروش خدمات بیمه‌ای

بررسی ارتباط میان روشهای منتخب بازاریابی و میزان فروش خدمات بیمه‌ای

دانلود بررسی ارتباط میان روشهای منتخب بازاریابی و میزان فروش خدمات بیمه‌ای

بررسی ارتباط میان روشهای منتخب بازاریابی و میزان فروش خدمات بیمه‌ای
پیدایش بیمه در جهان
ب) پیدایش بیمه های عمر
پیدایش بیمه در ایران
الف) بیمه های غیر بیمه عمر
دسته بندی بیمه
فرمت فایل doc
حجم فایل 57 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 81

 

بررسی ارتباط میان روشهای منتخب بازاریابی و میزان فروش خدمات بیمه‌ای

هدف و علت انتخاب موضوع

بیمه یكی از منابع مهم تأمین درآمد جهت اجرای طرح های زیربنایی كشور می باشد. اهمیت این رشته به حدیست كه صاحبنظران آن را "صنعت" میخوانند. بیمه باعث شكوفایی اقتصادی شده و با اشكال متنوعش موجب می شود تا بیمه گذاران و بیمه شدگان بتوانند به راحتی و با اطمینان گام بردارند. در این میان نفعی كه بیمه برای اقشار آسیب پذیر دارد بسیار درخور توجه است ولی متأسفانه غالب اشخاص از آن اطلاع چندانی ندارند. در تحقیق حاضر سعی شده است تا در حد توان به افراد جامعه درباره بیمه عمر و نقش آن در اقتصاد خانواده آگاهی داده شود و بدین ترتیب میزان فروش بیمه عمر افزایش یابد. البته طبق گفته مسئولین امر، بیمه در برنامه پنجساله دوم تاكنون از رشدی بیش از حد انتظار پیش بینی شده برخوردار بوده است. در راستای نیل به آنچه كه در سطور بالا به عنوان هدف تحقیق بیان گردید سه فرضیه بررسی گردید:

1-  نوع ابزار ارتباط جمعی حامل آگهی های تجاری در افزایش بیمه عمر موثر است.

2-  افزایش حق بیمه عمر، باعث كاهش میزان فروش آن می شود.

3-  محتوای آموزشی آگهی های تجاری در میزان فروش بیمه عمر موثر است.

متغیرهای تحقیق

در تحقیق حاضر كه با عنوان "بررسی ارتباط میان روشهای منتخب بازاریابی و میزان فروش خدمات بیمه‌ای" انجام پذیرفته است، دو متغیر، مد نظر بوده اند:

1)   روشهای منتخب بازاریابی (متغیر مستقل)،

2)   میزان فروش خدمات بیمه ای (متغیر وابسته)

 كه سعی شده است در ضمن تحقیق، رابطه همبستگی میان متغیرهای مستقل و وابسته تبیین گردد.

((سایر عوامل)u، روشهای منتخب بازاریابی) f = میزان فروش خدمات بیمه ای

فهرست مطالب

هدف و علت انتخاب موضوع

متغیرهای تحقیق

قلمرو تحقیق

فرضیه های تحقیق

فرضیه های جزئی:

استفاده كنندگان از تحقیق:

محدودیت های تحقیق

تعریف بیمه[1] 

تعریف واژگان تخصصی

2) بیمه گر[2]

3) بیمه گذار[3]

4) بیمه شده

1) بیمه عمر[4]

5) استفاده كننده

6) حق بیمه[5]

7)مبلغ بیمه شده[6]

8) موضوع بیمه

9) شرایط بیمه ای[7]

10) ریسك بیمه[8]

11) پوشش بیمه ای[9]

12) غرامت

13) بیمه جاری[10]

14) بیمه نامه (قرارداد بیمه)[11]

15) شركت بیمه[12]

16) بازار بیمه انحصاری

17) بیمه مركزی ایران

فصل اول:

پیدایش بیمه در جهان

ب) پیدایش بیمه های عمر:

پیدایش بیمه در ایران

الف) بیمه های غیر بیمه عمر

1) بیمه آلیانس

2) بیمه فاولر

3) بیمه وسترن آسترالین:

4) بیمه ایگل استار:

5) بیمه اینگستراخ:

6) بیمه یور كشایر:

7) بیمه رویال:

8) بیمه آلیانس اوند شتوتكارت فرآین

9) بیمه ریونیون آدریاتیكادی سیكورتا:

10) بیمه آسكورازیونی جنرالی:

11) بیمه اتحاد الوطنی:

12) بیمه ناسیونال سوئیس:

13) بیمه پالستاین لوید محدود:

14) بیمه آسورانس ژنرال:

15) بیمه فونیكس انگلستان

16) سایر نمایندگی های شركتهای بیمه خارجی:

ب) بیمه عمر قبل از انقلاب:

ج) بیمه عمر بعد از انقلاب:

مزایای بیمه عمر زمانی:

معایب بیمه عمر زمانی:

انوع بیمه عمر موقت:

ا) بیمه عمر تكراری قابل تمدید:

2) بیمه موقت قابل تمدید:

3) بیمه موقت قابل تبدیل و قابل تمدید:

4) بیمه عمر موقت با سرمایه نزولی:

بیمه تمام عمر:

بیمه عمر مختلط:

فواید تجاری بیمه

عوامل موثر در نرخ حق بیمه عمر:

موانع توسعه بیمه های بازرگانی

تأثیر عوامل برون زا در روند رشد بیمه های بازرگانی

بازار بیمه

بازار بیمه :

اصول حاكم بر معاملات بیمه ای

الف) اصل حسن نیت:

ب ) اصل احتمال[13]

ج) اصل تعاون:

د) اصل جبران خسارت[14]

تقسیمات بیمه

فصل دوم

جامعه آماری

پرسشنامه

ویژگیهای پرسشنامه:

توزیع مقدماتی پرسشنامه

فصل سوم

تجزیه و تحلیل یافته ها

3-1 الف) بررسی فرضیه ها براساس آمارهای جمع آوری شده

3-1 الف-1)فرضیه اول:

تلویزیون

رادیو

روزنامه

سایر وسایل تبلیغاتی

مجله:

3-1- الف -2) فرضیه دوم :

3-1- الف-3) فرضیه سوم

3-1-ب -1) فرضیه اول:

3-1-ب-2) فرضیه دوم:

3-1-ب-3) فرضیه سوم:

فصل چهارم:

جمع بندی، نتیجه گیری و پیشنهادات

نقش رسانه ها در آشنا ساختن افراد با بیمه:

زمینه های تحقیقاتی (پیشنهادی به دانشجویان)

فصل پنجم:

منابع و مأخذ

دانلود بررسی ارتباط میان روشهای منتخب بازاریابی و میزان فروش خدمات بیمه‌ای






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
بررسی ارتباط میان روشهای منتخب بازاریابی و میزان فروش خدمات بیمه‌ای ,

<-BloTitle->
<-BloText->