خريد بک لينک
لوازم یدکی ال ۹۰
Hookah Shisha Tobacco
ماسک سه لایه
فلنج
Barabas Ropa de hombre
مسترفایل
<-BloTitle->
<-BloText->

تاريخ : 16 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : مسعود | بازدید : <-PostHit->
کارآفرینی شركت محصولات كاغذی لطیف

کارآفرینی شركت محصولات كاغذی لطیف

دانلود کارآفرینی شركت محصولات كاغذی لطیف

کارآفرینی شركت محصولات كاغذی لطیف
محصولات كاغذی لطیف
کارآفرینی شركت محصولات كاغذی
شركت محصولات كاغذی
دسته بندی طرح های توجیهی و کارآفرینی
فرمت فایل doc
حجم فایل 142 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 70

کارآفرینی شركت محصولات كاغذی لطیف

مقدمه :

كلیه داراییهای یك واحد تجاری - تولیدی دارای ارزش اقتصادی است و حصول اطمینان از به كارگیری آن طبق هدفهای تعیین شده ، نیازمند طرح ریزی می باشد . مثلاً مهندسین تولید برای استفاده موثر از تسهیلات تولید ، برای كلیه فعالیتهای تولیدی به دقت برنامه ریزی می كنند . یا مدیران سیستم ضوابط عملیاتی را به نحوی تنظیم می كنند كه حداكثر استفاده را از سیستم كامپیوتر به عمل آورند و از هر گونه استفاده نابجا از این سیستم جلوگیری نمایند . برخی از داراییها به علت ماهیت یا اهمیت آن مستلزم بذل توجه و اعمال دقت بیشتر مدیریت است . موجودیها ، دارایی دیگری است كه نیازمند توجه دقیق مدیریت واحدهای تجاری - تولیدی می باشد .

موجودیها دو ویژگی مهم دارد كه این ویژگیها ، بذل توجه خاص و همچنین طرح‌ریزی آن را الزامی می كند . ویژگی اول ، صرف مقدار متنابهی از منابع واحدهای تجاری - تولیدی در موجودیهاست . ویژگی دوم ، گردش موجودیهاست كه برخلاف داراییهای غیرجاری به طور مداوم مصرف و مجدداً جایگزین می گردد .

شركت محصولات كاغذی لطیف در تاریخ 7/3/1364 تأسیس و عملیات اجرایی خود را در اواخر سال 1370 در شهر صنعتی هشتگرد در زمینی به مساحت 65 هزار متر مربع و زیربنای حدود 30 هزار متر مربع و با ظرفیت 15000 تن كاغذ با گراماژ پایین آغاز نمود. و پس از گذشت حدود 5/2 سال در نیمه اول سال 1373 بهره برداری از آن آغاز گردید.

ماشین آلات در چهارچوب قرارداد همكاری فنی و اقتصادی ایران و اتریش با استفاده از ارز فاینانس از شركت فویت خریداری گردیده و اعتبار آن در تاریخ 5/1/1370 در بانك تجارت گشایش یافته است.

لطیف اولین كارخانه دارای واحد جوهر زدایی (Dinking) در صنایع كاغذ سازی ایران می باشد و قادر است روزنه 60 تن كاغذ باطله را جوهر زدائی نموده و به صورت خمیر اولیه تبدیل و از محل این خمیر انواع محصولات را تهیه نماید.

كارخانه كاغذسازی لطیف با بهره گیری از سیستم پیشرفته PLC، با دارا بودن دو مركزیت كنترل در سالن كاغذ و سالن جوهر زدایی با بیشترین راندمان نسبت به كنترل تجهیزات كارخانه اقدام نماید. ماشین كاغذ توان تولید انواع كاغذهای بهداشتی و صنعتی را از گراماژ 14 تا 45 گرم بر متر مربع دارا می باشد. تمام كنترل آن به وسیله سیستم PLC انجام گرفته و سیستم پرس آن از دو غلتك پرس جهت آبگیری و صافی كاغذ تشكیل شده و قسمت خشك كننده آن از یك غلتك به قطر 4000 میلی متر از طریق داخل بوسیه بخار گرم و از قسمت بیرون به وسیله هوای گرم كاغذ را خشك می كند. بعد از این مرحله سیستم اتوماتیك اندازه گیری قرار دارد كه وزن و رطوبت و ضخامت كاغذ را اندازه گیری نموده و تمام اطلاعات را به وسیله چاپگر موجود در اطاق كنترل می دهد.

انواع محصولات شركت به شرح زیر می باشد.

 

ردیف

نوع

ظرفیت در 24 ساعت (به تن)

1

دستمال كاغذی

60

2

حوله كاغذی

60

3

كاغذ بسته بندی میوه

45

4

نسخه دوم ماشین تحریر

50

مشخصات ماشین كاغذ:

1-نوع ماشین:ماشین كاغذ با گراماژ پایین

2-ماشین كاغذ از نوع دیوفوری

3-عرض ماشین 3000 میلی متر

4-عرض كاغذ بدون برش 2760 میلی متر

5-عرض كاغذ مفید 2700 میلی متر

6-سرعت طراحی شده برای ماشین 1400 متر در دقیقه

7-سرعت كار ماشین 1006 متر در دقیقه

8-قطر سیلندر MG4000 میلی متر

شركت محصلوات كاغذی لطیف از چندین انبار تشكیل شده است.

1-انبار مواد اولیه

2-انبار محصول

3-انبار مواد شیمیایی

4-انبار قطعات فنی

انبار مواد اولیه:كلیه مواد اولیه وخام در این محل جمع آوری شده پس از بررسی و تأیید در جایگاه های مخصوص بسته بندی شده و آماده برای برنامه ریزی تولید می‌باشند.

2-انبار محصول:كلیه محصولات تولید شده در هر روز در انبار محصول چیده و طبقه‌بندی می شوند تا با حواله فروش محصولات بر اساس نوع تولید و درخواست مشتری از انبار خارج شود.

دانلود کارآفرینی شركت محصولات كاغذی لطیف






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
کارآفرینی شركت محصولات كاغذی لطیف ,

تاريخ : 16 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : مسعود | بازدید : <-PostHit->
کارآفرینی طرح احداث گلخانه برای تولید محصولات گلخانه ای

کارآفرینی طرح احداث گلخانه برای تولید محصولات گلخانه ای

دانلود کارآفرینی طرح احداث گلخانه برای تولید محصولات گلخانه ای

کارآفرینی طرح احداث گلخانه برای تولید محصولات گلخانه ای
طرح احداث گلخانه 
تولید محصولات گلخانه ای
کارآفرینی طرح احداث گلخانه
دسته بندی طرح های توجیهی و کارآفرینی
فرمت فایل doc
حجم فایل 16 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 21

کارآفرینی طرح احداث گلخانه برای تولید محصولات گلخانه ای

مقدمه

با مهاجرت سریع روستائیان به شهرها و افزایش پدیده شهرنشینی، در نتیجه صنعتی شدن شهرها آلودگی هوا افزایش یافته است. این پدیده مخصوص كشور خاصی نیست بطوریكه موضوع در سازمان ملل متحد مطرح شده و این سازمان از كشورهای مختلف جهان جهت مبارزه با آن استمداد نحوه است در كشور ما نیز بر اساس آمارهای موجود به خصوص در سالهای اولیه پس از پیروزی انقلاب اسلامی حدود دو میلیون هكتار از جنگلهای شمال ایران نابوده شده است.

در شهرهای مختلف نیز ساخت و ساز زمینهای مزروعی و تبدیل آن به آپارتمان ها و جاده های آسفالته و غیره به این مفصل دامن زده است.

بدیهی است مبارزه با رشد این پدیده افزایش سطح فضای نسبی كه هم چون ریه برای انسان موجب بازگشت حیات به شهرها می شود را می طلبد.

با مطالعه وضع زندگی مردم در شهرهائی چون بابل كه مربوط به پانصد سال قبل از میلاد مسیح می باشد به این نتیجه می رسیم كه پیشینیان ما نیز به موضوع حیاتی بودن توسعه فضای سبز و تولیدات كشاورزی توجه خاصی داشته اند.

مبحث تولید در مقوله و توسعه به دلیل ایفای نقش محوری از اهمیت خاصی برخوردار است با پیدایش انقلاب صنعتی عصر تازه ای برای تمدن بشری بوجود آمده است این نقطه عطف در تاریخ بشری تنها در پرتو توانائی انسان در به كار گرفتن عوامل تولید پدید آمده است.

پیشرفت چشمگیری كه در تولیدات بخش كشاورزی همراه با صنعت در كشورهای توسعه یافته و صنعتی روی داده و ضمن رفع نیازهای داخلی و بالا بردن توان صادرات كشور تقویت بخش های بنیادی جامعه را نیز در پی داشته است.

از جمله دستاوردهای این پیشرفت می توان اشتغال در سطح مطلوب، كاهش نسبی فقر و تویع عادلانه تر درآمد استفاده بهینه از منابع و عوامل تولید و افزایش بهره وری نام برد.

برای دستیابی به هدف های توسعه با شناسائی درست و تخصیص بهینه و بكارگیری مطلوب منابع و عوامل تولید در بخش های مختلف اقتصادی به ویژه كشاورزی یكی از راه كارهای اصولی و بنیادی به ویژه در مناطق خشك و نیمه خشك جهان با محدودیت منابع آبی روبروست می باشد در صورتی كه این منابع استفاده نشود بهره برداری از آنها ناكار آمد خواهد بود.

از طرفی از نیروی انسانی در ایران بعنوان مهمترین و حساسترین عامل توسعه بخوبی بهره برداری نمی شود و اكنون نرخ بیكاری در كشور دو رقمی است كه توسعه اجتماعی را تحت الشعاع قرار داده است تعبیرات در بخش كشاورزی از دیدگاه اقتصاد كلان با افزایش سرمایه گذاری تغییر نظام های بهره برداری تغییر ساختاری در شبكه مدیریت كلان كشاورزی در نهایت رفع انحصارات دولتی و واگذاری امور خدماتی و تصدیگری به بخش خصوصی است كه منجر به اشتغال می شود. چنانچه سرمایه گذاری اولیه مورد نیاز در بخش كشاورزی و مربوط به آن گونه مطلوب انجام نگیرد و بخصوص آموزش های كاربردی توسعه نیابد و عملاً متقاضیان كار در بخش درگیر تولید نشوند منجر به هدر رفتن منابع انسانی و مادی جبران ناپذیری كه هزینه كرده ایم می شود.

محل اجرا:

استان قزوین

شهرستان آبیك

روستای قره قباد

متقاضی مجری طرح: جعفریانلو


خلاصه طرح:

-         طرح احداث گلخانه تولید خیار هندوانه مكعبی و گلهای تزئینی گلخانه ای در سطح 5000 متر مربع

-          محل اجرا، استان قزوین- شهرستان آبیك- روستای قره قباد

-          زمین محل اجرای طرح: یك قطعه زمین از پلاك 41 اصلی واقع در بخش 15 به مساحت پنجهزار متر مربع بصورت استیجاری از اداره كل اوقاف و امور خیریه استان قزوین

-         منبع تأمین آب: احداث یك حلقه چاه نیمه عمیق

-         سرمایه گذاری مورد نیاز اجرا و بهره برداری طرح:        3/1821 میلیون ریال

-         سرمایه گذاری ثابت                                            119/1318 میلیون ریال

-         سرمایه گذاری جاری                                          183/503 میلیون ریال

-         منابع مالی تأمین سرمایه:

تسهیلات بانكی: 75 درصد معادل                                       9/1365 میلیون ریال

سرمایه گذاری متقاضی طرح:25% معادل                             3/455 میلیون ریال

-         پیش بینی تولید سالیانه: 240 تن محصول خیار در دو دور كشت

-         پیش بینی درآمد سالیانه: 600 میلیون ریال

-         پیش بینی سود (زیان) طرح: 5/274 میلیون ریال در سال

-         سرانه سرمایه گذاری ثابت طرح:                119829

-         -سرانه سرمایه گذاری كل طرح:                 2/145704

-         نرخ بازده سرمایه:                                    22%

-         دوره برگشت سرمایه:                     6/3 سال

-         اشتغال زائی طرح:                                     12 نفر نیروی ثابت و دائم

-         مجری طرح:                                    جعفرانیالو دوقوز

-         كارشناسی تهیه كننده طرح              سید حمزه میر سلیمی



دانلود کارآفرینی طرح احداث گلخانه برای تولید محصولات گلخانه ای






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
کارآفرینی طرح احداث گلخانه برای تولید محصولات گلخانه ای ,

تاريخ : 16 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : مسعود | بازدید : <-PostHit->
آئین كار تهیه انواع كشمش از مرحله برداشت محصول تا بسته بندی

آئین كار تهیه انواع كشمش از مرحله برداشت تا بسته‏بندی مقدمه هدف دامنه كاربرد تعریف كارگاه مراحل تهیه انواع كشمش مراحل تهیه انواع كشمش الف تهیه كشمش تیزائی 4 ـ 1 ـ مراحل مقدماتی 4 ـ 1 ـ 1 ـ برداشت انگور در موقع برداشت انگور باید رسیده باشد و زمان رسیدن محصول بستگی كامل به نوع و رقم انگور شرایط آب و هوایی منطقه كاشت و غیره دارد

دانلود آئین كار تهیه انواع كشمش از مرحله برداشت محصول تا بسته بندی

كشمش 
كشمش تیزائی 
تیزابی كردن انگور 
استاندارد
دسته بندی صنایع غذایی
فرمت فایل doc
حجم فایل 22 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 23

دانلود آئین كار تهیه انواع كشمش از مرحله برداشت محصول تا بسته بندی






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
آئین كار تهیه انواع كشمش از مرحله برداشت محصول تا بسته بندی ,

تاريخ : 16 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : مسعود | بازدید : <-PostHit->
آئین كار تهیه پسته از مرحله برداشت محصول تا بسته بندی

مقدمه هدف دامنه كاربرد تعریف كارگاه مراحل تهیه پسته ویژگیهای بهداشتی كارگاه رعایت نكات لازم برای جلوگیری از آلوده شدن پسته به سم آفلاتوكسین پسته گیاهی است از خانواده Anacardiaceaa كه گونه اهلی آن بنام Pistacia vera L می‏باشد درخت پسته دو پایه بوده و چنانچه تلقیح نشود میوه مغز پیدا نكرده و پوك باقی می‏ماند كشت درخت پسته در ایران از

دانلود آئین كار تهیه پسته از مرحله برداشت محصول تا بسته بندی

پسته
سورت كردن 
بسته بندی 
Pistacia
دسته بندی کشاورزی
فرمت فایل doc
حجم فایل 229 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 20

دانلود آئین كار تهیه پسته از مرحله برداشت محصول تا بسته بندی






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
آئین كار تهیه پسته از مرحله برداشت محصول تا بسته بندی ,

دانلود پاورپوینت قیمت گذاری محصولات؛ استراتژی های قیمت گذاری (فصل یازدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)

عنوان دانلود پاورپوینت قیمت گذاری محصولات؛ استراتژی های قیمت گذاری (فصل یازدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده) دسته مدیریت (مدیریت بازاریابی) فرمت پاورپوینت (قابل ویرایش) تعداد اسلاید 27 اسلاید كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارش

دانلود دانلود پاورپوینت قیمت گذاری محصولات؛ استراتژی های قیمت گذاری (فصل یازدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)

كتاب اصول بازاریابی فییلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده 
دانلود پاورپوینت قیمت گذاری محصولات؛ استراتژی های قیمت گذاری (فصل یازدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)
استراتژی های قیمت گذاری محصول جدید
قیمت گذاری کشیدن عصاره بازار
قیمت گذاری نفوذ در بازار
استراتژیهای قیمت گذاری آمیخته محصول
قیمت گذاری خط محصول
قیمت گذاری محص
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 397 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 27

عنوان: دانلود پاورپوینت قیمت گذاری محصولات؛ استراتژی های قیمت گذاری (فصل یازدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)

دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 27 اسلاید

كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی  و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل یازدهم این كتاب با عنوان  " دانلود پاورپوینت قیمت گذاری محصولات؛ استراتژی های قیمت گذاری  "  در 27 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شامل بخشهای عمده  زیر است:

استراتژی های قیمت گذاری محصول جدید

قیمت گذاری کشیدن عصاره بازار

قیمت گذاری نفوذ در بازار

استراتژیهای قیمت گذاری آمیخته محصول

قیمت گذاری خط محصول

قیمت گذاری محصول اختیاری

قیمت گذاری محصول اجباری

قیمت گذاری محصول جانبی

قیمت گذاری مجموعه محصول

استراتژی های تعدیل قیمت

قیمت گذاری تخفیف و پاداش

انواع قیمت گذاری تخفیف و پاداش

قیمت گذاری بخش بندی شده

اشکال قیمت گذاری بخش بندی شده

قیمت گذاری روانشناختی

قیمت گذاری ترویجی

قیمت گذاری جغرافیایی

استراتژی قیمت گذاری جغرافیایی

قیمت گذاری پویا

قیمت گذاری بین المللی

انواع قیمت گذاری تخفیف و پاداش

عکس العمل نشان دادن به تغییرات قیمت رقبا

مسائل سیاست عمومی در قیمت گذاری

دانلود دانلود پاورپوینت قیمت گذاری محصولات؛ استراتژی های قیمت گذاری (فصل یازدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
دانلود پاورپوینت قیمت گذاری محصولات؛ استراتژی های قیمت گذاری (فصل یازدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ت,

تاريخ : 16 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : مسعود | بازدید : <-PostHit->
طرح توجیهی و کارآفرینی مجتمع تولید محصولات پلاستیكی

طرح توجیهی و کارآفرینی مجتمع تولید محصولات پلاستیكی

دانلود طرح توجیهی و کارآفرینی مجتمع تولید محصولات پلاستیكی

طرح توجیهی و کارآفرینی مجتمع تولید محصولات پلاستیكی
دسته بندی طرح های توجیهی و کارآفرینی
فرمت فایل doc
حجم فایل 189 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 19

طرح توجیهی و کارآفرینی مجتمع تولید محصولات پلاستیكی 

مقدمه:

در چند دهة اخیر به دلایل هزینة پائین تولید، مقاومت بالا، تنوع محصولات و قیمت پایین و.......، محصولات پلاستیكی جایگاه ویژه ای در بازار مصرف پیدا كرده و هر روزه بر تعداد واحدهای تولیدی پلاستیك افزوده می شود.

وجود منابع عظیم مواد اولیه ساخت پلیمر های پلاستیكی (نفت و گاز)، دارا بودن صنعت پتروشیمی پیشرفته در كشور و ارزش افزودة بالای تبدیل مواد اولیه به كالاهای مصرفی باعث شده بستر مناسبی برای صنایع پلاستیك ایجاد شود و صادرات آن افزایش یابد.

رونق ساخت و ساز در چند ساله اخیر و همچنین اتكای اقتصاد استان به كشاورزی باعث شده نیاز استان به لوله های پلاستیكی ساختمانی و كشاورزی افزایش یابد. استقبال مصرف كنندگان نیز از اینگونه لوله ها نسبت به لوله های فلزی بدلیل قیمت پایینتر، سبكتر بودن، مقاومت بالاتر، هرز رفت كمتر و همچنین نصب آسانتر، بیشتر شده است و مقداری از این نیازهای كشاورزی در داخل استان، ولی نیازهای ساختمانی از سایر استانها با هزینة بالا تامین می گردد.

متأسفانه در استان چندین واحد تولیدی با تولیدات مشابه تأسیس شده كه هیچگونه توجیه اقتصادی ندارند. بطور مثال بازار ظروف یكبار مصرف و كیسه های پلاستیكی چه در استان و چه در كشور اشباع شده و تولید كنندگان در حال تولید با كمترین ظرفیت هستند.

نكته قابل توجه دیگر وجود مرز مشترك با تركمنستان، افغانستان، پاكستان و عراق می باشد كه خواهان این محصولات هستند و بستر مناسبی برای صادرات وجود دارد.

ضمناً با آمادگی ساختمان، ابنیه و سوله های مورد نیاز و پیشرفت فیزیكی 60% پروژه، بهره برداری و سوددهی طرح تسریع خواهد شد.

در همین راستا مجریان طرح تصمیم به ایجاد واحدی نموده اند كه با توجه به نیاز بازار تولید نماید و قابلیت مانور برای ایجاد محصول جدید را داشته باشد.

همچنین مجری طرح برای اخذ تسهیلات بانكی آمادگی اعطای هر گونه وثیقه و ضمانت، چه شهری و چه محل كارخانه، را دارد.

 اهداف اجرای طرح:

v   ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان

v   كمك به رونق اقتصاد منطقه و  محرومیت زدایی

كمك به پیمانكاران و ادارات برای تامین محصولات مورد نیاز خود از داخل استان و با صرف هزینه های كمتر .

افزایش سطح درآمد مجریان طرح، پرسنل و دست اندركاران

دانلود طرح توجیهی و کارآفرینی مجتمع تولید محصولات پلاستیكی






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
طرح توجیهی و کارآفرینی مجتمع تولید محصولات پلاستیكی ,

دانلود پاورپوینت قیمت گذاری محصولات؛ شناسایی و جذب ارزش مشتری (فصل دهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)

عنوان دانلود پاورپوینت قیمت گذاری محصولات؛ شناسایی و جذب ارزش مشتری (فصل دهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده) دسته مدیریت (مدیریت بازاریابی) فرمت پاورپوینت (قابل ویرایش) تعداد اسلاید 30 اسلاید كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارشن

دانلود دانلود پاورپوینت قیمت گذاری محصولات؛ شناسایی و جذب ارزش مشتری  (فصل دهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)

كتاب اصول بازاریابی فییلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده 
دانلود پاورپوینت قیمت گذاری محصولات؛ شناسایی و جذب ارزش مشتری  (فصل دهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)
قیمت چیست؟
عواملی که در قیمت گذاری باید مدنظر قرار داد
قیمت گذاری مبتنی بر هزینه
قیمت گذاری مبتنی بر ارزش
مقایسه قیمت گذاری مبتنی بر هزینه با قیمت گذاری مبتنی بر
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 397 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 30

دانلود پاورپوینت قیمت گذاری محصولات؛ شناسایی و جذب ارزش مشتری  (فصل دهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)

دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 30 اسلاید

كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی

در سطح كارشناسی  و كارشناسی ارشد می باشد.

این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل دهم این كتاب با عنوان  " قیمت گذاری محصولات؛ شناسایی و جذب ارزش مشتری "

 در 30 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

این فایل شامل بخشهای عمده  زیر است:

مقدمه

قیمت چیست؟

عواملی که در قیمت گذاری باید مدنظر قرار داد

قیمت گذاری مبتنی بر هزینه

قیمت گذاری مبتنی بر ارزش

مقایسه قیمت گذاری مبتنی بر هزینه با قیمت گذاری مبتنی بر ارزش

قیمت گذاری ارزش مناسب

قیمت گذاری ارزش افزوده

قیمت گذاری مبتنی بر هزینه

انواع هزینه های شرکت

هزینه های ثابت

هزینه های متغیر

هزینه های ثابت

هزینه های کل

تحلیل نقطه سر به سر و قیمت گذاری با سود هدف

قیمت گذاری در بازارهای مختلف

قیمت گذاری در شرایط رقابت محض

قیمت گذاری در شرایط رقابت انحصاری

قیمت گذاری در شرایط رقابت چند جانبه

قیمت گذاری در شرایط انحصار کامل

استراتژی ها و قیمت های رقبا

عوامل بیرونی

دانلود دانلود پاورپوینت قیمت گذاری محصولات؛ شناسایی و جذب ارزش مشتری  (فصل دهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
دانلود پاورپوینت قیمت گذاری محصولات؛ شناسایی و جذب ارزش مشتری (فصل دهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترج,

ارتباط بین ساختارهای رقابتی محصولات و ساختارهای تأمین مالی با محافظه کاری مشروط در گزارشگری مالی

این تحقیق متشکل از دو بخش است، در بخش اول ارتباط بین ساختارهای رقابتی محصولات و محافظه کاری مشروط بررسی شده است و در بخش دوم نیز ارتباط بین ساختارهای تامین مالی و محافظه کاری مشروط مورد ارزیابی قرار گرفته است

دانلود ارتباط بین ساختارهای رقابتی محصولات و ساختارهای تأمین مالی با محافظه کاری مشروط در گزارشگری مالی

دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته حسابداری
ارزیابی ارتباط بین ساختارهای رقابتی محصولات و ساختارهای تامین مالی با محافظه کاری مشروط در گزارشگری مالی
استفاده از اطلاعات شرکتهای عضو بورس تهران بر روی سالهای 1380 تا 1388
دسته بندی حسابداری
فرمت فایل word
حجم فایل 1693 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 1000

دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته حسابداری

ارزیابی ارتباط بین ساختارهای رقابتی محصولات و ساختارهای تامین مالی با محافظه کاری مشروط در گزارشگری مالی

*استفاده از اطلاعات شرکتهای عضو بورس تهران بر روی سالهای 1380 تا 1388
 
 
چکیده
این تحقیق متشکل از دو بخش است، در بخش اول ارتباط بین ساختارهای رقابتی محصولات و محافظه کاری مشروط بررسی شده است و در بخش دوم نیز ارتباط بین ساختارهای تامین مالی و محافظه کاری مشروط مورد ارزیابی قرار گرفته است.برای این منظور از اطلاعات شرکتهای عضو بورس تهران بر روی سالهای 1380 تا 1388 استفاده شده است. جهت سنجش محافظه کاری مشروط از مدل باسو (1997) استفاده شده است و جهت ارزیابی اثر رقابت و تامین مالی بر روی محافظه کاری مشروط، ساختارهای رقابتی و تامین مالی به مدل باسو اضافه شده اند. رقابت حالت چند بعدی دارد که مهمترین آنها شامل قابلیت جانشینی، حجم تقاضا، موانع ورود، نسبت تمرکز، و تعداد شرکت می باشند.
 
ارتباط بین ابعاد پنچ گانه رقابت و محافظه کاری مشروط در قالب پنچ فرضیه اختصاصی بررسی شده است. سپس با استفاده از این ابعاد، متغیر ترکیبی برای سنجش رقابت بدست آمده و در قالب فرضیه کلی، ارتباط بین رقابت و محافظه کاری مشروط حسابداری بررسی شده است. آزمون فرضیه های اختصاصی بیانگر این است که بر خلاف انتظار بین قابلیت جانشینی و محافظه کاری مشروط ارتباط معکوس و معنادار وجود دارد. ارتباط بین حجم تقاضا و تعداد شرکتهای عضو صنایع با محافظه کاری مشروط مطابق انتظار، مثبت و معنادار است. همچنین ارتباط بین موانع ورود و محافظه کاری مشروط مطابق میل، معکوس و معنادار است.
 
نهایتا بین نسبت تمرکز و محافظه کاری مشروط بر اساس پیش بینی ها ارتباط معکوس، ولی ضعیف مشاهده می شود. آزمون فرضیه کلی نیز نشان داد بین ساختارهای رقابتی محصولات و محافظه کاری مشروط در گزارش گری مالی ارتباط مثبت و معنادار وجود دارد. نتایج بخش دوم تحقیق نشان داد که شرکتهایی که از طریق بدهی های بلند مدت تامین مالی می کنند، بر خلاف انتظار، نه در دوره ی تامین مالی و نه در دوره ی قبل از آن سطح محافظه کاری مشروط را کاهش نمی دهند. اما شرکتهایی که از طریق حقوق صاحبان سهام تامین مالی می کنند، مطابق انتظار، هم در دوره تامین مالی و هم در دوره قبل از آن، سطح محافظه کاری مشروط در گزارشگری مالی را کاهش می دهند.
 
 
واژه گان کلیدی:

محافظه کاری مشروط

انتظارات باز ار سرمایه

ساختارهای تامین مالی

ساختارهای رقابتی محصولات

 
 
مقدمه
    اطلاعات نقش اساسی در عملكرد بازارها دارد، زیرا اغلب تصمیمات، از جمله تصمیمات سرمایه گذاری در بازار سرمایه، تصمیم گیری در خصوص ورود یا خروج رقبا به صنایع، نحوه تامین مالی( از طریق بدهی یا حقوق صاحبان سهام) و تصمیم گیری در خصوص سطح افشای اطلاعات انعطاف پذیر، در شرایط عدم اطمینان انجام می شود. هدف گزارشگری مالی ارائه اطلاعات مفید به استفاده کنندگان است. اطلاعاتی مفید هستند که خصوصیات کیفی از جمله قابل اتکا بودن و مربوط بودن را داشته باشند. یکی از اجزائ قابلیت اتکای اطلاعات، رعایت اصل محافظه کاری است. که کمیته فنی استاندارهای حسابداری ایران از آن به عنوان اصل احتیاط یاد می کند. 
 
باسو (1997) بیان می نماید که، محافظه کاری تاییدپذیری متفاوت برای شناسایی درآمدها و هزینه ها است، که منجر به کم نمایی سود و دارایی ها می شود. بنابراین اتخاذ سیاست محافظه کارانه با ارایه تصویری نامناسب از وضعیت مالی و قدرت سود آوری واحد تجاری، از یک طرف فشارها و تهدیدات ناشی از رقابت را  کاهش می دهد و از طرف دیگر انتظارات سهامداران و سرمایه گذاران از عملکرد آتی واحد تجاری را کاهش می دهد. مدیریت با ارزیابی منافع و مخارج اتخاذ رویکرد محافظه کارانه یا جسورانه، به دنبال حد اکثر سازی ثروت ذی نفعان خود هستند.  به نظر می رسد با افزایش فشارهای رقابتی سطح محافظه کاری نیز افزایش یابد. ولی در مواقع نیاز به منابع مالی سطح محافظه کاری کاهش یابد. بنابراین در راستای کمک به مدیران و ذی نفعان واحدهای تجاری در این پژوهس به بررسی موضوعات زیر پرداخته می شود.
 

1. ارتباط بین ساختارهای رقابتی و محافظه کاری چگونه است.

2. ارتباط بین ساختارهای تامین مالی و محافظه کاری چگونه است.

 
 
 
 
فهرست مطالب
 
فصل اول؛ کلیات تحققیق
1-1.مقدمه 2
1-2.تشریح و بیان موضوع 3
1-3.اهمیت و ضرورت انجام تحقیق 4
1-4.نتایج مورد انتظار و اهداف اساسی پژوهش 5
1-5.استفاده کنندگان از نتایج پایان نامه 5
1-6.فرضیه های تحقیق 6
1-7.روش تحقیق 7
1-8.مدلهای تحقیق 9
1-9.متغیرهای تحقیق 10
1-10.تعریف واژه گان کلیدی 13
1-11.خلاصه فصل 14
1-12. چارچوب فصول بعد 14
 
فصل دوم؛ مبانی نظری و ادبیات تحقیق
2-1. مقدمه: 16
2-2. مفید بودن اطلاعات مالی 17

2-3. مفهوم محافظه كاری 18

2-4. دیدگاههای  محافظه کاری 19
2-4-1. دیدگاه قراردادی 20
2-4-2. دیدگاه دعاوی حقوقی 21
2-4-3. دیدگاه تقاضای منظم محافظه کاری 21
2-4-4. دیدگاه مالیاتی 22
2-4-5. دیدگاه هزینه های سیاسی 22
2-4-6. رقابت در بازار 23

2-5. انواع محافظه کاری 24

2-5-1. محافظه کاری نامشروط 24
2-5-2. محافظه کاری مشروط 24
2-6. اندازهگیری محافظه کاری 26

2-6-1. معیار عدم تقارن زمانی در شناسایی سود و زیان 26

2-6-2. معیار محافظه كاری مبتنی بر ارزشهای بازار 27
2-6-3. معیارهای محافظه كاری مبتنی بر اقلام تعهدی 28
2-6-4. معیار چولگی منفی توزیع سود و جریانهای نقدی 29

2-7. عوامل موثر بر محافظه کاری 29

2-8.  رقابت در بازار 30
2-9. محافظه کاری حسابداری و ساختارهای رقابتی محصولات 31

2-10. انواع رقابت و محافظه کاری حسابداری 33

2-10-1. محافظه کاری حسابداری و رقابت برای جلوگیری از ورد رقبای جدید (بالقوه) 33
2-10-2. محافظه کاری حسابداری و رقابت با  شرکای (رقبای) حاضر در صنعت (بالفعل) 34
2-11. اندازه گیری رقابت 35
2-12. تامین مالی و محافظه کاری حسابداری 36
2-13. پیشینه تحقیق 38
2-13-1. تحقیقات خارجی 38
2-13-2. تحقیقات داخلی 42
 
فصل سوم؛ روش تحقیق
3-1. مقدمه 46
3-2. روش تحقیق 46
3-3. جامعه آماری 46
3-4. نمونه آماری 47
3-5.فرضیه ها و مبانی نظری آنها 50
3-6. طریقه استخراج مدلها 52
3-7. روش گردآوری داده ها 59
3-8. روش های آماری مورد استفاده 59
3-9. خلاصه فصل 59
 
فصل چهارم؛ تجزیه و تحلیل اطلاعات و آزمون فرضیه ها
مقدمه 62

4-1. بخش اول؛ بررسی ارتباط بین ساختارهای رقابتی محصولات و محافظه کاری مشروط حسابداری 62

4-1-1. آمار توصیفی 62
4-1-2. ضرایب همبستگی 63
4-1-3. آزمون مدل باسو(1997) 64
4-1-4. نتایج آزمون فرضیه های بخش اول (ارتباط ساختارهای رقابتی و محافظه کاری مشروط حسابداری) 65

4-2. بخش دوم؛ بررسی ارتباط بین ساختارهای تامین مالی و محافظه کاری مشروط حسابداری 70

4-2-1. آمار توصیفی 70
4-2-2. جدول ضرایب همبستگی بخش دوم 71
4-2-3. نتایج آزمون فرضیه های بخش دوم (ارتباط ساختارهای تامین مالی و محافظه کاری مشروط حسابداری) 72
4-3. بررسی فروض خطی رکرسیون 77
4-4. خلاصه فصل 78
 
فصل پنجم؛ خلاصه و نتیجه گیری
5-1- مقدمه 80
5-2. خلاصه و نتیجه گیری 80
5-3- محدودیت های تحقیق 84
5-4- پیشنهادهای کاربردی تحقیق 85
5-5- پیشنهاد برای تحقیقات آتی 86
منابع و ماخذ 88
 
 

دانلود ارتباط بین ساختارهای رقابتی محصولات و ساختارهای تأمین مالی با محافظه کاری مشروط در گزارشگری مالی






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
ارتباط بین ساختارهای رقابتی محصولات و ساختارهای تأمین مالی با محافظه کاری مشروط در گزارشگری مالی ,

دانلود پاورپوینت ایجاد محصول جدید و استراتژیهای چرخه عمر محصول (فصل نهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)

عنوان دانلود پاورپوینت ایجاد محصول جدید و استراتژیهای چرخه عمر محصول (فصل نهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده) دسته مدیریت (مدیریت بازاریابی) فرمت پاورپوینت (قابل ویرایش) تعداد اسلاید 26 اسلاید كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارشن

دانلود دانلود پاورپوینت ایجاد محصول جدید و استراتژیهای چرخه عمر محصول (فصل نهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)

كتاب اصول بازاریابی فییلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده 
استراتژی ایجاد محصول جدید
فرایند ایجاد محصول جدید 
مرحله اول به وجود آوردن ایده 
مرحله دوم غربال کردن ایده ها
مرحله سوم توسعه مفهوم و آزمایش کردن
مرحله چهارم آزمایش مفهوم
مرحله پنجم ایجاد محصول
مرحله ششم بازاریابی آزمایشی
رویکردهای آزمایش بازاریابی
ازارهای آزمایشی استان
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 413 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 26

عنوان: دانلود پاورپوینت ایجاد محصول جدید و استراتژیهای چرخه عمر محصول (فصل نهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)

دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 26 اسلاید

كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده

از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی  و كارشناسی ارشد می باشد.

این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل نهم این كتاب با عنوان 

" ایجاد محصول جدید و استراتژیهای چرخه عمر محصول "  در 26 اسلاید می باشد

كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی درس مدیریت و اصول بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد.

این فایل شامل بخشهای عمده  زیر است:

مقدمه

استراتژی ایجاد محصول جدید

فرایند ایجاد محصول جدید

مرحله اول: به وجود آوردن ایده

مرحله دوم: غربال کردن ایده ها

مرحله سوم: توسعه مفهوم و آزمایش کردن

مرحله چهارم: آزمایش مفهوم

مرحله پنجم: ایجاد محصول

مرحله ششم: بازاریابی آزمایشی

رویکردهای آزمایش بازاریابی

ازارهای آزمایشی استاندارد

بازارهای آزمایشی کنترل شده

بازارهای آزمایشی شبیه سازی شده.

مرحله هفتم: تجاری کردن

مرحله هشتم: سازماندهی برای ایجاد محصول جدید

استراتژی های چرخه عمر محصول

توسعه محصول

معرفی

رشد

بلوغ

افول(زوال)

خلاصه ای از خصوصیات،اهداف و استراتژی های چرخه عمر محصول

بازاریابی بین المللی محصول و خدمت

دانلود دانلود پاورپوینت ایجاد محصول جدید و استراتژیهای چرخه عمر محصول (فصل نهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
دانلود پاورپوینت ایجاد محصول جدید و استراتژیهای چرخه عمر محصول (فصل نهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر تر,

دانلود پاورپوینت استراتژی محصول، خدمات و برند (فصل هشتم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)

عنوان دانلود پاورپوینت استراتژی محصول، خدمات و برند (فصل هشتم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده) دسته مدیریت (مدیریت بازاریابی) فرمت پاورپوینت (قابل ویرایش) تعداد اسلاید 35 اسلاید كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارشناسی ارشد می باش

دانلود دانلود پاورپوینت استراتژی محصول، خدمات و برند  (فصل هشتم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)

دانلود پاورپوینت استراتژی محصول، خدمات و برند  (فصل هشتم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)
دانلود مقاله
دانلود تحقیق
دانلود نرم افزار
دانلود اندروید
دانلود پایان نامه
دانلود پایان نامه کارشناسی
دانلود پایان نامه ارشد
دانلود پروژه
دانلود پروژه پایانی
دانلود پروپوزال
دانلود گزارش کار آموزی
دانلود پاورپوینت
دانلود پرسشنامه
دانلود
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 409 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 35

دانلود پاورپوینت استراتژی محصول، خدمات و برند  (فصل هشتم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)

عنوان: دانلود پاورپوینت استراتژی محصول، خدمات و برند  (فصل هشتم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)

دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 35 اسلاید

كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ

ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی

در سطح كارشناسی  و كارشناسی ارشد می باشد.

این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل هشتم این كتاب در 35 اسلاید

 با عنوان  " استراتژی محصول، خدمات و برند "  می باشد

که می تواند به عنوان سمینار در کلاس( ارائه کلاسی)

برای درس مدیریت و اصول بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد.

این فایل شامل بخشهای عمده  زیر است:

تعریف محصول

محصولات، خدمات و تجربیات

سطوح محصولات و خدمات

دسته بندی کالاها و خدمات

محصولات مصرفی

ملاحضات بازاریابی در مورد محصولات مصرفی

محصولات صنعتی

تصمیمات مجزای محصولات و خدمات

تصمیمات محصول و خدمت

تصمیمات مربوط به یک محصول

برند

بسته بندی

برچسب زنی

خدمات پشتیبانی محصول

تصمیمات خط محصول

تصمیمات آمیخته محصول

ابعاد آمیخته محصول

تصمیمات اصلی استراتژی برند

تثبیت موقعیت برند

انتخاب نام برند

حمایت از برند

استراتژی توسعه برند

توسعه خط

توسعه برند

چند برندی

برندهای جدید

مدیریت برندها

بازاریابی خدمات

ماهیت و خصوصیات یک خدمت

استراتژی بازاریابی شرکتهای خدماتی

وظایف اساسی بازاریابی شرکتهای خدماتی

دانلود دانلود پاورپوینت استراتژی محصول، خدمات و برند  (فصل هشتم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
دانلود پاورپوینت استراتژی محصول، خدمات و برند (فصل هشتم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده) ,

<-BloTitle->
<-BloText->