کارآفرینی شركت محصولات كاغذی لطیف کارآفرینی شركت محصولات كاغذی لطیف | ![]() |
دسته بندی | طرح های توجیهی و کارآفرینی |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 142 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 70 |
کارآفرینی شركت محصولات كاغذی لطیف
مقدمه :
كلیه داراییهای یك واحد تجاری - تولیدی دارای ارزش اقتصادی است و حصول اطمینان از به كارگیری آن طبق هدفهای تعیین شده ، نیازمند طرح ریزی می باشد . مثلاً مهندسین تولید برای استفاده موثر از تسهیلات تولید ، برای كلیه فعالیتهای تولیدی به دقت برنامه ریزی می كنند . یا مدیران سیستم ضوابط عملیاتی را به نحوی تنظیم می كنند كه حداكثر استفاده را از سیستم كامپیوتر به عمل آورند و از هر گونه استفاده نابجا از این سیستم جلوگیری نمایند . برخی از داراییها به علت ماهیت یا اهمیت آن مستلزم بذل توجه و اعمال دقت بیشتر مدیریت است . موجودیها ، دارایی دیگری است كه نیازمند توجه دقیق مدیریت واحدهای تجاری - تولیدی می باشد .
موجودیها دو ویژگی مهم دارد كه این ویژگیها ، بذل توجه خاص و همچنین طرحریزی آن را الزامی می كند . ویژگی اول ، صرف مقدار متنابهی از منابع واحدهای تجاری - تولیدی در موجودیهاست . ویژگی دوم ، گردش موجودیهاست كه برخلاف داراییهای غیرجاری به طور مداوم مصرف و مجدداً جایگزین می گردد .
شركت محصولات كاغذی لطیف در تاریخ 7/3/1364 تأسیس و عملیات اجرایی خود را در اواخر سال 1370 در شهر صنعتی هشتگرد در زمینی به مساحت 65 هزار متر مربع و زیربنای حدود 30 هزار متر مربع و با ظرفیت 15000 تن كاغذ با گراماژ پایین آغاز نمود. و پس از گذشت حدود 5/2 سال در نیمه اول سال 1373 بهره برداری از آن آغاز گردید.
ماشین آلات در چهارچوب قرارداد همكاری فنی و اقتصادی ایران و اتریش با استفاده از ارز فاینانس از شركت فویت خریداری گردیده و اعتبار آن در تاریخ 5/1/1370 در بانك تجارت گشایش یافته است.
لطیف اولین كارخانه دارای واحد جوهر زدایی (Dinking) در صنایع كاغذ سازی ایران می باشد و قادر است روزنه 60 تن كاغذ باطله را جوهر زدائی نموده و به صورت خمیر اولیه تبدیل و از محل این خمیر انواع محصولات را تهیه نماید.
كارخانه كاغذسازی لطیف با بهره گیری از سیستم پیشرفته PLC، با دارا بودن دو مركزیت كنترل در سالن كاغذ و سالن جوهر زدایی با بیشترین راندمان نسبت به كنترل تجهیزات كارخانه اقدام نماید. ماشین كاغذ توان تولید انواع كاغذهای بهداشتی و صنعتی را از گراماژ 14 تا 45 گرم بر متر مربع دارا می باشد. تمام كنترل آن به وسیله سیستم PLC انجام گرفته و سیستم پرس آن از دو غلتك پرس جهت آبگیری و صافی كاغذ تشكیل شده و قسمت خشك كننده آن از یك غلتك به قطر 4000 میلی متر از طریق داخل بوسیه بخار گرم و از قسمت بیرون به وسیله هوای گرم كاغذ را خشك می كند. بعد از این مرحله سیستم اتوماتیك اندازه گیری قرار دارد كه وزن و رطوبت و ضخامت كاغذ را اندازه گیری نموده و تمام اطلاعات را به وسیله چاپگر موجود در اطاق كنترل می دهد.
انواع محصولات شركت به شرح زیر می باشد.
ردیف | نوع | ظرفیت در 24 ساعت (به تن) |
1 | دستمال كاغذی | 60 |
2 | حوله كاغذی | 60 |
3 | كاغذ بسته بندی میوه | 45 |
4 | نسخه دوم ماشین تحریر | 50 |
مشخصات ماشین كاغذ:
1-نوع ماشین:ماشین كاغذ با گراماژ پایین
2-ماشین كاغذ از نوع دیوفوری
3-عرض ماشین 3000 میلی متر
4-عرض كاغذ بدون برش 2760 میلی متر
5-عرض كاغذ مفید 2700 میلی متر
6-سرعت طراحی شده برای ماشین 1400 متر در دقیقه
7-سرعت كار ماشین 1006 متر در دقیقه
8-قطر سیلندر MG4000 میلی متر
شركت محصلوات كاغذی لطیف از چندین انبار تشكیل شده است.
1-انبار مواد اولیه
2-انبار محصول
3-انبار مواد شیمیایی
4-انبار قطعات فنی
انبار مواد اولیه:كلیه مواد اولیه وخام در این محل جمع آوری شده پس از بررسی و تأیید در جایگاه های مخصوص بسته بندی شده و آماده برای برنامه ریزی تولید میباشند.
2-انبار محصول:كلیه محصولات تولید شده در هر روز در انبار محصول چیده و طبقهبندی می شوند تا با حواله فروش محصولات بر اساس نوع تولید و درخواست مشتری از انبار خارج شود.
ادامه ي مطلب
امتیاز : |
|
طبقه بندی: ،
کارآفرینی شركت محصولات كاغذی لطیف ,
کارآفرینی طرح احداث گلخانه برای تولید محصولات گلخانه ای کارآفرینی طرح احداث گلخانه برای تولید محصولات گلخانه ای | ![]() |
دسته بندی | طرح های توجیهی و کارآفرینی |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 16 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 21 |
کارآفرینی طرح احداث گلخانه برای تولید محصولات گلخانه ای
مقدمه
با مهاجرت سریع روستائیان به شهرها و افزایش پدیده شهرنشینی، در نتیجه صنعتی شدن شهرها آلودگی هوا افزایش یافته است. این پدیده مخصوص كشور خاصی نیست بطوریكه موضوع در سازمان ملل متحد مطرح شده و این سازمان از كشورهای مختلف جهان جهت مبارزه با آن استمداد نحوه است در كشور ما نیز بر اساس آمارهای موجود به خصوص در سالهای اولیه پس از پیروزی انقلاب اسلامی حدود دو میلیون هكتار از جنگلهای شمال ایران نابوده شده است.
در شهرهای مختلف نیز ساخت و ساز زمینهای مزروعی و تبدیل آن به آپارتمان ها و جاده های آسفالته و غیره به این مفصل دامن زده است.
بدیهی است مبارزه با رشد این پدیده افزایش سطح فضای نسبی كه هم چون ریه برای انسان موجب بازگشت حیات به شهرها می شود را می طلبد.
با مطالعه وضع زندگی مردم در شهرهائی چون بابل كه مربوط به پانصد سال قبل از میلاد مسیح می باشد به این نتیجه می رسیم كه پیشینیان ما نیز به موضوع حیاتی بودن توسعه فضای سبز و تولیدات كشاورزی توجه خاصی داشته اند.
مبحث تولید در مقوله و توسعه به دلیل ایفای نقش محوری از اهمیت خاصی برخوردار است با پیدایش انقلاب صنعتی عصر تازه ای برای تمدن بشری بوجود آمده است این نقطه عطف در تاریخ بشری تنها در پرتو توانائی انسان در به كار گرفتن عوامل تولید پدید آمده است.
پیشرفت چشمگیری كه در تولیدات بخش كشاورزی همراه با صنعت در كشورهای توسعه یافته و صنعتی روی داده و ضمن رفع نیازهای داخلی و بالا بردن توان صادرات كشور تقویت بخش های بنیادی جامعه را نیز در پی داشته است.
از جمله دستاوردهای این پیشرفت می توان اشتغال در سطح مطلوب، كاهش نسبی فقر و تویع عادلانه تر درآمد استفاده بهینه از منابع و عوامل تولید و افزایش بهره وری نام برد.
برای دستیابی به هدف های توسعه با شناسائی درست و تخصیص بهینه و بكارگیری مطلوب منابع و عوامل تولید در بخش های مختلف اقتصادی به ویژه كشاورزی یكی از راه كارهای اصولی و بنیادی به ویژه در مناطق خشك و نیمه خشك جهان با محدودیت منابع آبی روبروست می باشد در صورتی كه این منابع استفاده نشود بهره برداری از آنها ناكار آمد خواهد بود.
از طرفی از نیروی انسانی در ایران بعنوان مهمترین و حساسترین عامل توسعه بخوبی بهره برداری نمی شود و اكنون نرخ بیكاری در كشور دو رقمی است كه توسعه اجتماعی را تحت الشعاع قرار داده است تعبیرات در بخش كشاورزی از دیدگاه اقتصاد كلان با افزایش سرمایه گذاری تغییر نظام های بهره برداری تغییر ساختاری در شبكه مدیریت كلان كشاورزی در نهایت رفع انحصارات دولتی و واگذاری امور خدماتی و تصدیگری به بخش خصوصی است كه منجر به اشتغال می شود. چنانچه سرمایه گذاری اولیه مورد نیاز در بخش كشاورزی و مربوط به آن گونه مطلوب انجام نگیرد و بخصوص آموزش های كاربردی توسعه نیابد و عملاً متقاضیان كار در بخش درگیر تولید نشوند منجر به هدر رفتن منابع انسانی و مادی جبران ناپذیری كه هزینه كرده ایم می شود.
محل اجرا:
استان قزوین
شهرستان آبیك
روستای قره قباد
متقاضی مجری طرح: جعفریانلو
خلاصه طرح:
- طرح احداث گلخانه تولید خیار هندوانه مكعبی و گلهای تزئینی گلخانه ای در سطح 5000 متر مربع
- محل اجرا، استان قزوین- شهرستان آبیك- روستای قره قباد
- زمین محل اجرای طرح: یك قطعه زمین از پلاك 41 اصلی واقع در بخش 15 به مساحت پنجهزار متر مربع بصورت استیجاری از اداره كل اوقاف و امور خیریه استان قزوین
- منبع تأمین آب: احداث یك حلقه چاه نیمه عمیق
- سرمایه گذاری مورد نیاز اجرا و بهره برداری طرح: 3/1821 میلیون ریال
- سرمایه گذاری ثابت 119/1318 میلیون ریال
- سرمایه گذاری جاری 183/503 میلیون ریال
- منابع مالی تأمین سرمایه:
تسهیلات بانكی: 75 درصد معادل 9/1365 میلیون ریال
سرمایه گذاری متقاضی طرح:25% معادل 3/455 میلیون ریال
- پیش بینی تولید سالیانه: 240 تن محصول خیار در دو دور كشت
- پیش بینی درآمد سالیانه: 600 میلیون ریال
- پیش بینی سود (زیان) طرح: 5/274 میلیون ریال در سال
- سرانه سرمایه گذاری ثابت طرح: 119829
- -سرانه سرمایه گذاری كل طرح: 2/145704
- نرخ بازده سرمایه: 22%
- دوره برگشت سرمایه: 6/3 سال
- اشتغال زائی طرح: 12 نفر نیروی ثابت و دائم
- مجری طرح: جعفرانیالو دوقوز
- كارشناسی تهیه كننده طرح سید حمزه میر سلیمی
ادامه ي مطلب
امتیاز : |
|
طبقه بندی: ،
کارآفرینی طرح احداث گلخانه برای تولید محصولات گلخانه ای ,
آئین كار تهیه انواع كشمش از مرحله برداشت محصول تا بسته بندی آئین كار تهیه انواع كشمش از مرحله برداشت تا بستهبندی مقدمه هدف دامنه كاربرد تعریف كارگاه مراحل تهیه انواع كشمش مراحل تهیه انواع كشمش الف تهیه كشمش تیزائی 4 ـ 1 ـ مراحل مقدماتی 4 ـ 1 ـ 1 ـ برداشت انگور در موقع برداشت انگور باید رسیده باشد و زمان رسیدن محصول بستگی كامل به نوع و رقم انگور شرایط آب و هوایی منطقه كاشت و غیره دارد | ![]() |
دسته بندی | صنایع غذایی |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 22 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 23 |
ادامه ي مطلب
امتیاز : |
|
طبقه بندی: ،
آئین كار تهیه انواع كشمش از مرحله برداشت محصول تا بسته بندی ,
آئین كار تهیه پسته از مرحله برداشت محصول تا بسته بندی مقدمه هدف دامنه كاربرد تعریف كارگاه مراحل تهیه پسته ویژگیهای بهداشتی كارگاه رعایت نكات لازم برای جلوگیری از آلوده شدن پسته به سم آفلاتوكسین پسته گیاهی است از خانواده Anacardiaceaa كه گونه اهلی آن بنام Pistacia vera L میباشد درخت پسته دو پایه بوده و چنانچه تلقیح نشود میوه مغز پیدا نكرده و پوك باقی میماند كشت درخت پسته در ایران از | ![]() |
دسته بندی | کشاورزی |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 229 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 20 |
ادامه ي مطلب
امتیاز : |
|
طبقه بندی: ،
آئین كار تهیه پسته از مرحله برداشت محصول تا بسته بندی ,
دانلود پاورپوینت قیمت گذاری محصولات؛ استراتژی های قیمت گذاری (فصل یازدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده) عنوان دانلود پاورپوینت قیمت گذاری محصولات؛ استراتژی های قیمت گذاری (فصل یازدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده) دسته مدیریت (مدیریت بازاریابی) فرمت پاورپوینت (قابل ویرایش) تعداد اسلاید 27 اسلاید كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارش | ![]() |
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | pptx |
حجم فایل | 397 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 27 |
عنوان: دانلود پاورپوینت قیمت گذاری محصولات؛ استراتژی های قیمت گذاری (فصل یازدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)
دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)
فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)
تعداد اسلاید: 27 اسلاید
كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل یازدهم این كتاب با عنوان " دانلود پاورپوینت قیمت گذاری محصولات؛ استراتژی های قیمت گذاری " در 27 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شامل بخشهای عمده زیر است:
استراتژی های قیمت گذاری محصول جدید
قیمت گذاری کشیدن عصاره بازار
قیمت گذاری نفوذ در بازار
استراتژیهای قیمت گذاری آمیخته محصول
قیمت گذاری خط محصول
قیمت گذاری محصول اختیاری
قیمت گذاری محصول اجباری
قیمت گذاری محصول جانبی
قیمت گذاری مجموعه محصول
استراتژی های تعدیل قیمت
قیمت گذاری تخفیف و پاداش
انواع قیمت گذاری تخفیف و پاداش
قیمت گذاری بخش بندی شده
اشکال قیمت گذاری بخش بندی شده
قیمت گذاری روانشناختی
قیمت گذاری ترویجی
قیمت گذاری جغرافیایی
استراتژی قیمت گذاری جغرافیایی
قیمت گذاری پویا
قیمت گذاری بین المللی
انواع قیمت گذاری تخفیف و پاداش
عکس العمل نشان دادن به تغییرات قیمت رقبا
مسائل سیاست عمومی در قیمت گذاری
ادامه ي مطلب
امتیاز : |
|
طبقه بندی: ،
دانلود پاورپوینت قیمت گذاری محصولات؛ استراتژی های قیمت گذاری (فصل یازدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ت,
طرح توجیهی و کارآفرینی مجتمع تولید محصولات پلاستیكی طرح توجیهی و کارآفرینی مجتمع تولید محصولات پلاستیكی | ![]() |
دسته بندی | طرح های توجیهی و کارآفرینی |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 189 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 19 |
طرح توجیهی و کارآفرینی مجتمع تولید محصولات پلاستیكی
مقدمه:
در چند دهة اخیر به دلایل هزینة پائین تولید، مقاومت بالا، تنوع محصولات و قیمت پایین و.......، محصولات پلاستیكی جایگاه ویژه ای در بازار مصرف پیدا كرده و هر روزه بر تعداد واحدهای تولیدی پلاستیك افزوده می شود.
وجود منابع عظیم مواد اولیه ساخت پلیمر های پلاستیكی (نفت و گاز)، دارا بودن صنعت پتروشیمی پیشرفته در كشور و ارزش افزودة بالای تبدیل مواد اولیه به كالاهای مصرفی باعث شده بستر مناسبی برای صنایع پلاستیك ایجاد شود و صادرات آن افزایش یابد.
رونق ساخت و ساز در چند ساله اخیر و همچنین اتكای اقتصاد استان به كشاورزی باعث شده نیاز استان به لوله های پلاستیكی ساختمانی و كشاورزی افزایش یابد. استقبال مصرف كنندگان نیز از اینگونه لوله ها نسبت به لوله های فلزی بدلیل قیمت پایینتر، سبكتر بودن، مقاومت بالاتر، هرز رفت كمتر و همچنین نصب آسانتر، بیشتر شده است و مقداری از این نیازهای كشاورزی در داخل استان، ولی نیازهای ساختمانی از سایر استانها با هزینة بالا تامین می گردد.
متأسفانه در استان چندین واحد تولیدی با تولیدات مشابه تأسیس شده كه هیچگونه توجیه اقتصادی ندارند. بطور مثال بازار ظروف یكبار مصرف و كیسه های پلاستیكی چه در استان و چه در كشور اشباع شده و تولید كنندگان در حال تولید با كمترین ظرفیت هستند.
نكته قابل توجه دیگر وجود مرز مشترك با تركمنستان، افغانستان، پاكستان و عراق می باشد كه خواهان این محصولات هستند و بستر مناسبی برای صادرات وجود دارد.
ضمناً با آمادگی ساختمان، ابنیه و سوله های مورد نیاز و پیشرفت فیزیكی 60% پروژه، بهره برداری و سوددهی طرح تسریع خواهد شد.
در همین راستا مجریان طرح تصمیم به ایجاد واحدی نموده اند كه با توجه به نیاز بازار تولید نماید و قابلیت مانور برای ایجاد محصول جدید را داشته باشد.
همچنین مجری طرح برای اخذ تسهیلات بانكی آمادگی اعطای هر گونه وثیقه و ضمانت، چه شهری و چه محل كارخانه، را دارد.
اهداف اجرای طرح:
v ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان
v كمك به رونق اقتصاد منطقه و محرومیت زدایی
كمك به پیمانكاران و ادارات برای تامین محصولات مورد نیاز خود از داخل استان و با صرف هزینه های كمتر .
افزایش سطح درآمد مجریان طرح، پرسنل و دست اندركاران
ادامه ي مطلب
امتیاز : |
|
طبقه بندی: ،
طرح توجیهی و کارآفرینی مجتمع تولید محصولات پلاستیكی ,
دانلود پاورپوینت قیمت گذاری محصولات؛ شناسایی و جذب ارزش مشتری (فصل دهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده) عنوان دانلود پاورپوینت قیمت گذاری محصولات؛ شناسایی و جذب ارزش مشتری (فصل دهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده) دسته مدیریت (مدیریت بازاریابی) فرمت پاورپوینت (قابل ویرایش) تعداد اسلاید 30 اسلاید كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارشن | ![]() |
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | pptx |
حجم فایل | 397 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 30 |
دانلود پاورپوینت قیمت گذاری محصولات؛ شناسایی و جذب ارزش مشتری (فصل دهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)
دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)
فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)
تعداد اسلاید: 30 اسلاید
كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی
در سطح كارشناسی و كارشناسی ارشد می باشد.
این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل دهم این كتاب با عنوان " قیمت گذاری محصولات؛ شناسایی و جذب ارزش مشتری "
در 30 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی مورد استفاده قرار گیرد.
این فایل شامل بخشهای عمده زیر است:
مقدمه
قیمت چیست؟
عواملی که در قیمت گذاری باید مدنظر قرار داد
قیمت گذاری مبتنی بر هزینه
قیمت گذاری مبتنی بر ارزش
مقایسه قیمت گذاری مبتنی بر هزینه با قیمت گذاری مبتنی بر ارزش
قیمت گذاری ارزش مناسب
قیمت گذاری ارزش افزوده
قیمت گذاری مبتنی بر هزینه
انواع هزینه های شرکت
هزینه های ثابت
هزینه های متغیر
هزینه های ثابت
هزینه های کل
تحلیل نقطه سر به سر و قیمت گذاری با سود هدف
قیمت گذاری در بازارهای مختلف
قیمت گذاری در شرایط رقابت محض
قیمت گذاری در شرایط رقابت انحصاری
قیمت گذاری در شرایط رقابت چند جانبه
قیمت گذاری در شرایط انحصار کامل
استراتژی ها و قیمت های رقبا
عوامل بیرونی
ادامه ي مطلب
امتیاز : |
|
طبقه بندی: ،
دانلود پاورپوینت قیمت گذاری محصولات؛ شناسایی و جذب ارزش مشتری (فصل دهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترج,
ارتباط بین ساختارهای رقابتی محصولات و ساختارهای تأمین مالی با محافظه کاری مشروط در گزارشگری مالی این تحقیق متشکل از دو بخش است، در بخش اول ارتباط بین ساختارهای رقابتی محصولات و محافظه کاری مشروط بررسی شده است و در بخش دوم نیز ارتباط بین ساختارهای تامین مالی و محافظه کاری مشروط مورد ارزیابی قرار گرفته است | ![]() |
دسته بندی | حسابداری |
فرمت فایل | word |
حجم فایل | 1693 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 1000 |
دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته حسابداری
ارزیابی ارتباط بین ساختارهای رقابتی محصولات و ساختارهای تامین مالی با محافظه کاری مشروط در گزارشگری مالی
محافظه کاری مشروط
انتظارات باز ار سرمایه
ساختارهای تامین مالی
ساختارهای رقابتی محصولات
1. ارتباط بین ساختارهای رقابتی و محافظه کاری چگونه است.
2. ارتباط بین ساختارهای تامین مالی و محافظه کاری چگونه است.
2-3. مفهوم محافظه كاری 18
2-5. انواع محافظه کاری 24
2-6-1. معیار عدم تقارن زمانی در شناسایی سود و زیان 26
2-7. عوامل موثر بر محافظه کاری 29
2-10. انواع رقابت و محافظه کاری حسابداری 33
4-1. بخش اول؛ بررسی ارتباط بین ساختارهای رقابتی محصولات و محافظه کاری مشروط حسابداری 62
4-2. بخش دوم؛ بررسی ارتباط بین ساختارهای تامین مالی و محافظه کاری مشروط حسابداری 70
ادامه ي مطلب
امتیاز : |
|
طبقه بندی: ،
ارتباط بین ساختارهای رقابتی محصولات و ساختارهای تأمین مالی با محافظه کاری مشروط در گزارشگری مالی ,
دانلود پاورپوینت ایجاد محصول جدید و استراتژیهای چرخه عمر محصول (فصل نهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده) عنوان دانلود پاورپوینت ایجاد محصول جدید و استراتژیهای چرخه عمر محصول (فصل نهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده) دسته مدیریت (مدیریت بازاریابی) فرمت پاورپوینت (قابل ویرایش) تعداد اسلاید 26 اسلاید كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارشن | ![]() |
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | pptx |
حجم فایل | 413 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 26 |
عنوان: دانلود پاورپوینت ایجاد محصول جدید و استراتژیهای چرخه عمر محصول (فصل نهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)
دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)
فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)
تعداد اسلاید: 26 اسلاید
كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده
از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارشناسی ارشد می باشد.
این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل نهم این كتاب با عنوان
" ایجاد محصول جدید و استراتژیهای چرخه عمر محصول " در 26 اسلاید می باشد
كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی درس مدیریت و اصول بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد.
این فایل شامل بخشهای عمده زیر است:
مقدمه
استراتژی ایجاد محصول جدید
فرایند ایجاد محصول جدید
مرحله اول: به وجود آوردن ایده
مرحله دوم: غربال کردن ایده ها
مرحله سوم: توسعه مفهوم و آزمایش کردن
مرحله چهارم: آزمایش مفهوم
مرحله پنجم: ایجاد محصول
مرحله ششم: بازاریابی آزمایشی
رویکردهای آزمایش بازاریابی
ازارهای آزمایشی استاندارد
بازارهای آزمایشی کنترل شده
بازارهای آزمایشی شبیه سازی شده.
مرحله هفتم: تجاری کردن
مرحله هشتم: سازماندهی برای ایجاد محصول جدید
استراتژی های چرخه عمر محصول
توسعه محصول
معرفی
رشد
بلوغ
افول(زوال)
خلاصه ای از خصوصیات،اهداف و استراتژی های چرخه عمر محصول
بازاریابی بین المللی محصول و خدمت
ادامه ي مطلب
امتیاز : |
|
طبقه بندی: ،
دانلود پاورپوینت ایجاد محصول جدید و استراتژیهای چرخه عمر محصول (فصل نهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر تر,
دانلود پاورپوینت استراتژی محصول، خدمات و برند (فصل هشتم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده) عنوان دانلود پاورپوینت استراتژی محصول، خدمات و برند (فصل هشتم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده) دسته مدیریت (مدیریت بازاریابی) فرمت پاورپوینت (قابل ویرایش) تعداد اسلاید 35 اسلاید كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارشناسی ارشد می باش | ![]() |
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | pptx |
حجم فایل | 409 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 35 |
دانلود پاورپوینت استراتژی محصول، خدمات و برند (فصل هشتم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)
عنوان: دانلود پاورپوینت استراتژی محصول، خدمات و برند (فصل هشتم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)
دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)
فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)
تعداد اسلاید: 35 اسلاید
كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ
ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی
در سطح كارشناسی و كارشناسی ارشد می باشد.
این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل هشتم این كتاب در 35 اسلاید
با عنوان " استراتژی محصول، خدمات و برند " می باشد
که می تواند به عنوان سمینار در کلاس( ارائه کلاسی)
برای درس مدیریت و اصول بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد.
این فایل شامل بخشهای عمده زیر است:
تعریف محصول
محصولات، خدمات و تجربیات
سطوح محصولات و خدمات
دسته بندی کالاها و خدمات
محصولات مصرفی
ملاحضات بازاریابی در مورد محصولات مصرفی
محصولات صنعتی
تصمیمات مجزای محصولات و خدمات
تصمیمات محصول و خدمت
تصمیمات مربوط به یک محصول
برند
بسته بندی
برچسب زنی
خدمات پشتیبانی محصول
تصمیمات خط محصول
تصمیمات آمیخته محصول
ابعاد آمیخته محصول
تصمیمات اصلی استراتژی برند
تثبیت موقعیت برند
انتخاب نام برند
حمایت از برند
استراتژی توسعه برند
توسعه خط
توسعه برند
چند برندی
برندهای جدید
مدیریت برندها
بازاریابی خدمات
ماهیت و خصوصیات یک خدمت
استراتژی بازاریابی شرکتهای خدماتی
وظایف اساسی بازاریابی شرکتهای خدماتی
ادامه ي مطلب
امتیاز : |
|
طبقه بندی: ،
دانلود پاورپوینت استراتژی محصول، خدمات و برند (فصل هشتم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده) ,