خريد بک لينک
لوازم یدکی ال ۹۰
Hookah Shisha Tobacco
ماسک سه لایه
فلنج
Barabas Ropa de hombre
مسترفایل
<-BloTitle->
<-BloText->

تاريخ : 17 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : مسعود | بازدید : <-PostHit->
دانلود پاورپوینت ویژگی های کشورهای درحال توسعه و دور باطل عقب ماندگی

دانلود پاورپوینت ویژگی های کشورهای درحال توسعه و دور باطل عقب ماندگی در حجم 24 اسلاید توسعه فراگردی که در آن جامعه از وضع نامطلوبی به وضع مطلوب متحول می شوداین فراگرد تمام نهادهای جامعه را دربرمی گیرد

دانلود دانلود پاورپوینت ویژگی های کشورهای درحال توسعه  و دور باطل عقب ماندگی

دانلود پاورپوینت ویژگی های کشورهای درحال توسعه و دور باطل عقب ماندگی
توسعه
سیر تاریخی توسعه یافتگی و توسعه نیافتگی در غرب
توسعه نیافتگی در شرق
ویژگی های واپسگرایانه شرق
منابع رشد
نقش دولت در اداره و نظارت بر توسعه چیست؟
ابعاد توسعه
توسعه اجتماعی، فرهنگی، سیاسی
توسعه اقتصادی
زنجیره تسلسل
متاثر شدن منابع مالی توسط انتقال تكنولو‍‍ژی
3 فاك
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 2213 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 24

عنوان: دانلود پاورپوینت ویژگی های کشورهای درحال توسعه
و دور باطل عقب ماندگی

فرمت: پاورپوینت(قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 24 اسلاید

دسته: مدیریت( مدیریت اجرایی- مدیریت صنعتی)

این فایل در زمینه "ویژگی های کشورهای درحال توسعه
و دور باطل عقب ماندگی "بوده و در 24 اسلاید با تصاویر و شکلهای بسیار زیبا طراحی شده است که می تواند به عنوان سمینار در کلاس (ارائه کلاسی) درس مدیریت تکنولوژی و مدیریت طرحهای توسعه ای رشته مدیریت اجرایی و درس انتقال تکنولوژی رشته مدیریت صنعتی در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد مورد استفاده قرار گیرید. بخشهای عمده این فایل شامل  موارد زیر است:

توسعه

سیر تاریخی توسعه یافتگی و توسعه نیافتگی در غرب

توسعه نیافتگی در شرق

ویژگی های واپسگرایانه شرق

منابع رشد

نقش دولت در اداره و نظارت بر توسعه چیست؟

ابعاد توسعه

توسعه اجتماعی، فرهنگی، سیاسی

توسعه اقتصادی

زنجیره تسلسل

متاثر شدن منابع مالی توسط انتقال تكنولو‍‍ژی

3 فاكتور مهم تاثیرگذار بر تكنولوژی منتقله به كشورهای در حال توسعه

منابع

دانلود دانلود پاورپوینت ویژگی های کشورهای درحال توسعه  و دور باطل عقب ماندگی






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
دانلود پاورپوینت ویژگی های کشورهای درحال توسعه و دور باطل عقب ماندگی ,

پاورپوینت دفـاع ازرسـاله دکتــری گرایش مدیریت در تربیت بدنی (موضوع: ارتباط بین سبک های رهبری تحول گرا و عمل گرای مربیان با انگیـزش رقابت بازیكن

پاورپوینت حاضر جلسه ی دفاعیه ی دکترای مدیریت ورزشی یکی از اساتید معتبر در این حیطه از دانشگاه تربیت معلم (خوارزمی) می باشد

دانلود پاورپوینت دفـاع ازرسـاله دکتــری    گرایش مدیریت در تربیت بدنی   (موضوع: ارتباط بین سبک های رهبری تحول گرا و عمل گرای مربیان با انگیـزش رقابت بازیكن

سبک های رهبری 
رهبری تحول گرا 
رهبری عمل گرای 
انگیـزش رقابت 
جلسه ی دفاع
رساله دکتری
دسته بندی تربیت بدنی و علوم ورزشی
فرمت فایل ppt
حجم فایل 3258 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 68

پاورپوینت حاضر نمونه ی بسیار قوی و کامل جلسه ی دفاع از رساله ی دکتری است که مطالعه ی آن برای دانشجویان گرایش های مختلف تربیت بدنی بسیار مفید می باشد.

دانلود پاورپوینت دفـاع ازرسـاله دکتــری    گرایش مدیریت در تربیت بدنی   (موضوع: ارتباط بین سبک های رهبری تحول گرا و عمل گرای مربیان با انگیـزش رقابت بازیكن






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
پاورپوینت دفـاع ازرسـاله دکتــری گرایش مدیریت در تربیت بدنی (موضوع: ارتباط بین سبک های رهبری تحول گر,

تاريخ : 17 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : مسعود | بازدید : <-PostHit->
دانلود پاورپوینت فرآیند تصمیم مارک در بازاریابی

دانلود پاورپوینت فرآیند تصمیم مارک در بازاریابی در حجم 18 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل در قالب فایل پاورپوینت قابل ویرایش ویژه ارائه کلاسی برای درسهای مدیریت بازاریابی، اصول بازاریابی در سطح کارشناسی و درس ارتباطاات بازاریابی در سطح کارشناسی ارشد رشته های مدیریت و مدیریت اجرایی

دانلود دانلود پاورپوینت فرآیند تصمیم مارک در بازاریابی

دانلود پاورپوینت فرآیند تصمیم مارک در بازاریابی
عوامل موثر بر تصمیمات خرید
میزان درگیری مشتری
مشتریان فعلی و مشتریان احتمالی علاقمند
مصرف کنندگان و بنگاه ها
تفاوت بین تصمیم گیری بنگاه ها و مصرف کنندگان
موقعیتهای سه گانه خرید
انواع مدلهای تصمیم گیری مارک
مدل تصمیم گیری شناختی
مدل تصمیم گیری تجربی 
مدل تصمیم گیری عادتی تکراری
مراحل تصمیم
دسته بندی بازاریابی و امور مالی
فرمت فایل pptx
حجم فایل 2025 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 18

عنوان: دانلود پاورپوینت فرآیند تصمیم مارک در بازاریابی

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید:18 اسلاید

دسته: مدیریت بازاریابی -اصول بازاریابی-ارتباطاات بازاریابی

این فایل در زمینه " فرآیند تصمیم مارک در بازاریابی " در حجم 18 اسلاید بصورت بسیار زیبا طراحی شده  است که می تواند به عنوان سمینار در کلاس برای درسهای مدیریت بازاریابی، اصول بازاریابی در سطح کارشناسی و درس ارتباطاات بازاریابی در سطح کارشناسی ارشد رشته های مدیریت و مدیریت اجرایی ارائه شده و مورد استفاده قرار گیرد . بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

مقدمه

عوامل موثر بر تصمیمات خرید

میزان درگیری مشتری

مشتریان فعلی و مشتریان احتمالی علاقمند

مصرف کنندگان و بنگاه ها

تفاوت بین تصمیم گیری بنگاه ها و مصرف کنندگان

موقعیتهای سه گانه خرید

انواع مدلهای تصمیم گیری مارک

مدل تصمیم گیری شناختی

مدل تصمیم گیری تجربی

مدل تصمیم گیری عادتی- تکراری

مراحل تصمیم گیری مارک

شناسایی مسئاله و فرصت

جستجوی اطلاعات

ارزیابی انتخابها

رفتار و اقدام

بازنگری تصمیم خرید

مدلهای سلسله مراتب

مدل فکر / احساس / عمل

چهار مسیر برای تصمیم مارک

دانلود دانلود پاورپوینت فرآیند تصمیم مارک در بازاریابی






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
دانلود پاورپوینت فرآیند تصمیم مارک در بازاریابی ,

تاريخ : 17 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : مسعود | بازدید : <-PostHit->
دانلود پاورپوینت طراحی و مدیریت خط مشی های بازاریابی جهانی

دانلود پاورپوینت طراحی و مدیریت خط مشی های بازاریابی جهانی در حجم 18 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل ویژه ارائه کلاسی درس مدیریت و اصول بازاریابی، بازرگانی بین الملل رشته های مدیریت و حسابداری

دانلود دانلود پاورپوینت طراحی و مدیریت خط مشی های بازاریابی جهانی

دانلود پاورپوینت طراحی و مدیریت خط مشی های بازاریابی جهانی
تصمیم های اساسی در بازاریابی بین الملل
چالشها
عوامل ورود یک شرکت به بازار جهانی
مخاطرات پیش روی ورود شرکت به بازار جهانی
بازار انتخابی و نحوه ورود به آن
معیارهای ارزیابی، رتبه بندی و انتخاب بازار
نحوه ورود به بازار خارجی
صادرات غیر مستقیم
صادرات مستقیم
صدور مجوز
مشارکت
سرمایه گ
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 496 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 18

عنوان: دانلود پاورپوینت طراحی و مدیریت خط مشی های بازاریابی جهانی

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید:18 اسلاید

دسته: مدیریت بازاریابی -اصول بازاریابی- بازرگانی بین الملل

این فایل در زمینه "طراحی و مدیریت خط مشی های بازاریابی جهانی" بوده که می تواند به عنوان سمینار در کلاس برای درس مدیریت بازاریابی و بازارگانی بین الملل ارائه شده و مورد استفاده قرار گیرد . بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

مقدمه

تصمیم های اساسی در بازاریابی بین الملل

چالشها

عوامل ورود یک شرکت به بازار جهانی

مخاطرات پیش روی ورود شرکت به بازار جهانی

بازار انتخابی و نحوه ورود به آن

معیارهای ارزیابی، رتبه بندی و انتخاب بازار:

نحوه ورود به بازار خارجی

صادرات غیر مستقیم

صادرات مستقیم

صدور مجوز

مشارکت

سرمایه گذاری مستقیم

فرآیند جهانی شدن

خط مشی های پنج گانه بین المللی کالا وفعالیتهای پیشبرد فروش

مشکلات خاص قیمت گذاری

مکان ( کانالهای توزیع)

سه شیوه مختلف اداره فعالیت های بازاریابی بین المللی

دانلود دانلود پاورپوینت طراحی و مدیریت خط مشی های بازاریابی جهانی






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
دانلود پاورپوینت طراحی و مدیریت خط مشی های بازاریابی جهانی ,

تاريخ : 17 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : مسعود | بازدید : <-PostHit->
دانلود پاورپوینت طراحی و مدیریت خط مشی های بازاریابی جهانی

دانلود پاورپوینت طراحی و مدیریت خط مشی های بازاریابی جهانی در حجم 18 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل ویژه ارائه کلاسی درس مدیریت و اصول بازاریابی، بازرگانی بین الملل رشته های مدیریت و حسابداری

دانلود دانلود پاورپوینت طراحی و مدیریت خط مشی های بازاریابی جهانی

دانلود پاورپوینت طراحی و مدیریت خط مشی های بازاریابی جهانی
تصمیم های اساسی در بازاریابی بین الملل
چالشها
عوامل ورود یک شرکت به بازار جهانی
مخاطرات پیش روی ورود شرکت به بازار جهانی
بازار انتخابی و نحوه ورود به آن
معیارهای ارزیابی، رتبه بندی و انتخاب بازار
نحوه ورود به بازار خارجی
صادرات غیر مستقیم
صادرات مستقیم
صدور مجوز
مشارکت
سرمایه گ
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 496 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 18

عنوان: دانلود پاورپوینت طراحی و مدیریت خط مشی های بازاریابی جهانی

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید:18 اسلاید

دسته: مدیریت بازاریابی -اصول بازاریابی- بازرگانی بین الملل

این فایل در زمینه "طراحی و مدیریت خط مشی های بازاریابی جهانی" بوده که می تواند به عنوان سمینار در کلاس برای درس مدیریت بازاریابی و بازارگانی بین الملل ارائه شده و مورد استفاده قرار گیرد . بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

مقدمه

تصمیم های اساسی در بازاریابی بین الملل

چالشها

عوامل ورود یک شرکت به بازار جهانی

مخاطرات پیش روی ورود شرکت به بازار جهانی

بازار انتخابی و نحوه ورود به آن

معیارهای ارزیابی، رتبه بندی و انتخاب بازار:

نحوه ورود به بازار خارجی

صادرات غیر مستقیم

صادرات مستقیم

صدور مجوز

مشارکت

سرمایه گذاری مستقیم

فرآیند جهانی شدن

خط مشی های پنج گانه بین المللی کالا وفعالیتهای پیشبرد فروش

مشکلات خاص قیمت گذاری

مکان ( کانالهای توزیع)

سه شیوه مختلف اداره فعالیت های بازاریابی بین المللی

دانلود دانلود پاورپوینت طراحی و مدیریت خط مشی های بازاریابی جهانی






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
دانلود پاورپوینت طراحی و مدیریت خط مشی های بازاریابی جهانی ,

تاريخ : 17 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : مسعود | بازدید : <-PostHit->
دانلود پاورپوینت تکوین و تولید کالاهای جدید

دانلود پاورپوینت تکوین و تولید کالاهای جدید در حجم 20 اسلاید همراه با توضیحات کامل با فرمت پاورپوینت و قابل ویرایش ویژه ارائه کلاسی برای درسهای مدیریت بازاریابی، اصول بازاریابی و بازارگانی بین الملل

دانلود دانلود پاورپوینت تکوین و تولید کالاهای جدید

دانلود پاورپوینت تکوین و تولید کالاهای جدید
چالشهای موجود در تکوین وتولید کالای جدید
چرا کالاهای جدید با شکست روبرو می شوند؟
عواملی که مانع تکوین وتولید کالای جدید می شوند
مراحل فرآیند تکوین و تولید کالای جدید
ایده یابی 
غربال کردن ایده ها 
 مفهوم یابی و آزمون آن 
تهیه خط مشی بازاریابی 
تجزیه وتحلیل اقتصادی 
تولید کالا 
آزمون بازار 
رو
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 400 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 20

عنوان: دانلود پاورپوینت تکوین و تولید کالاهای جدید

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید:20 اسلاید

دسته: مدیریت بازاریابی -اصول بازاریابی- بازرگانی بین الملل

این فایل در زمینه "تکوین و تولید کالاهای جدید " در حجم 20 اسلاید بوده که می تواند به عنوان سمینار در کلاس برای درس مدیریت بازاریابی، اصول بازاریابی و بازارگانی بین الملل ارائه شده و مورد استفاده قرار گیرد . بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

مقدمه

چالشهای موجود در تکوین وتولید کالای جدید

چرا کالاهای جدید با شکست روبرو می شوند؟

عواملی که مانع تکوین وتولید کالای جدید می شوند

مراحل فرآیند تکوین و تولید کالای جدید

ایده یابی

غربال کردن ایده ها

 مفهوم یابی و آزمون آن

تهیه خط مشی بازاریابی

تجزیه وتحلیل اقتصادی

تولید کالا

آزمون بازار

روشهای آزمون بازار کالاهای مصرفی

بهره برداری تجاری

عوامل مهم در بهره برداری تجاری یک کالای جدید

مراحل فرآیند پذیرش کالا

چه عواملی بر فرآیند پذیرش کالا تاثیر می گذارند

دانلود دانلود پاورپوینت تکوین و تولید کالاهای جدید






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
دانلود پاورپوینت تکوین و تولید کالاهای جدید ,

تاريخ : 17 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : مسعود | بازدید : <-PostHit->
ساختار تشكیلاتی بیمه، نظام خدمات بیمه ای در ایران

ساختار تشكیلاتی بیمه، نظام خدمات بیمه ای در ایران

دانلود ساختار تشكیلاتی بیمه، نظام خدمات بیمه ای در ایران

ساختار تشكیلاتی بیمه، نظام خدمات بیمه ای در ایران
دسته بندی اقتصاد
فرمت فایل doc
حجم فایل 165 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 486

ساختار تشكیلاتی بیمه، نظام خدمات بیمه ای در ایران

:: بخشهایی از متن ::

فصل اول
كلیات
بخش اول
بیمه های  اشیاء و مسئوولیت

 بیمة آتش سوزی

قدیمترین رشتة بیمه، رشتة بیمه باربری است در حالی كه بیمة آتش سوزی، به تدریج از سدة هفدهم تا نوزدهم شناخته شده است آتش سوزی بزرگ لندن در سال 1666 زمانی به وقوع پیوست كه وسایل اطفای حریق هنوز در مراحل ابتدایی بود و هیچگونه پوشش بیمة آتش سوزی درجامعه به چشم نمی خورد. نخستین ادارة آتش سوزی در انگلستان در سال 1680 تأسیس شد و متعاقب آن شركت هند این هند در سال 1696 و ادارة آتش سوزی سان در سال 1710 پدید آمدند. سرانجام آتش سوزی بزرگ لندن باعث ایجاد شركت بیمة هامبرگرجنرال شد كه این شركت و شركت سان، دو شركت بیمه‌ای هستند كه هنوز وجود دارند و فعالیت می كنند. در نتیجة وقوع انقلاب صنعتی در سدة هجدهم كه به پیدایش كارخانه‌ها، انبارها، كشتیها، ماشین آلات و غیره انجامید، شركتهای بیمة آتش سوزی متعددی از جمله لویدز لندن تأسیس شدند.

حریق چیست؟

حریق عبارت است از احتراق شدید مواد سوختنی یا آتشی ناخواسته و از كنترل خارج شده كه معمولاً با سرعت نور، دود و حرارت زیاد توأم است. احتراق عبارت است از تركیب یك مادة سوختنی با اكسیژن دو حالت دارد: احتراق آرام ( مانند اكسیده شدن مس) و احتراق شدید ( كه با حرارت دود، نور همراه است).

نحوة ایجاد حریق

 برای ایجاد حریق سه عامل مورد نیاز است:

1- مواد اشتعال پذیر ( جامدات، مایعات و گازها) كه میزان مواد اشتعال پذیر در ایجاد حریق، نقش مهمی بازی می كند.

2- اكسیژن (هوا): محیط اطراف ما پر از مواد اشعال پذیر است. اكسیژن هوا نیز به اندازة كافی یافت می شود و برای آغاز آتش سوزی عامل دیگری نیز مورد نیاز است.

3- انرژی آتشزنه : این انرژی می تواند با افزایش دما تولید شود. انرژی مورد لزوم برای آغاز آتش سوزی می تواند بسیار كم و كوچك باشد و آتش سوزی براثر به وجود آمدن این انرژی به راحتی انجام می گیرد. موارد زیر، انرژی مورد لزوم برای آغاز آتش سوزی را فراهم می آورند:

- ایجاد آتشزنه به طور مستقیم (‌زدن كبریت)

- افزایش حرارت

- آتش سوزی خود به خود

- انفجار

- جرقة الكتریكی

- واكنش شیمیایی

- متمركز كردن نور در یك نقطه با استفاده از عدسی

مثلث حریق

 برای اینكه حریقی اتفاق افتد، وجود سه عامل ضروری است: سوخت، حرارت و اكسیژن، كه اینها را مثلث حریق می نامند. چنانچه یكی از این عوامل برداشته شود، حریق خود به خود از بین می رود. از بین بردن حرارت یا سرد كردن حریق معمولاً با آب انجام می شود كه بسیار موثر و در عین حال كم خرج است و در مورد اطفای حریق جامدات، بهترین وسیله به شمار می آید.

برای از بین بردن سوخت باید آنرا از حریق جدا كرد. در خصوص جامدات سوختنی، بدین گونه عمل می كنیم كه آنها را كه هنوز شعله ور نشده اند، یا روی زمین پخش هستند، یا در ظروف درباز مشتعل، با كف شیمیایی یا فیزیكی كه سراسر مایع را فرا گیرد، می پوشانیم به طوری كه مانع رسیدن هوا یا اكسیژن به آن شویم. در حقیقت سوخت را از حریق جدا می كنیم و این خود طریقة دیگری از خاموش كردن است كه بیشتر « خفه كردن» گویند.

...

بخش دوم

خطرهای اضافی

بیمة صاعقه

صاعقه طبق تعریف شرایط بیمة آتش سوزی مصوب مورخ 27/8/1366 شورای عالی بیمه، عبارت است از تخلیة بار الكتریكی بین دو ابر یا بین ابر و زمین كه بر اثر القای دو بار مختلف به وجود می آید. به تعبیر دیگر صاعقه از به هم خوردن ابرهای رسانای الكتریستة مثبت و منفی به وجود می آید و به زمین منتقل می شود. منظور از بیمة خطر صاعقه، فقط خسارتهای وارده بر اثر آتش سوزی ناشی از صاعقه نست بلكه هدف خسارتهای مستقیم ناشی از صاعقه بدون تبدیل به آتش سوزی است. خسارتهای ناشی از صاعقه، یا مستقیم است یا غیر مستقیم.

خسارتهای مستقیم : این نوع خسارت ناشی از اثر دما یا انرژی صاعقه است كه در هنگام فرود آمدن صاعقه به زمین ممكن است به ساختمانها و اموال وارد آید. اگر شیئی سرراه صاعقه قرار گیرد و اشتعال پذیر هم باشد احتمال دارد بر اثر دما، آتش سوزی تولید شود. صاعقه ممكن است در هنگام فرود آمدن به زمین بر اثر نیرویی كه دارد موجب شكاف برداشتن یا ترك خوردن ساختمانها و دیوارها شود و شیشه ها را بشكند. اگر صاعقه در مسیر خود به اشیای نمدار برخورد كند رطوبت موجود در آن شی، به طور ناگهانی بخار می شود و تولید انفجار می كند.

 خسارت غیر مستقیم : این نوع خسارت ضرورتاً هنگام فرود آمدن صاعقه ایجاد نمی شود. خسارتهای غیر مستقیم ممكن است علتهای مختلف داشته باشد ولی نیتجة همة آنها یكسان است و آن خسارت و زیان وارده به دستگاههای الكتریكی است. در بیشتر مواقع، به طور ناگهانی بار زیاد الكتریكی تولید می شود و در دستگاههای الكتریكی اتصالی به وجود می آورد. این نوع خسارت چون مستقیماً از صاعقه ناشی نشده، دربیمة صاعقه جبران نمی شود. مورد دیگر تأثیر الكتریكی بر دستگاههاست. هرگاه ابرهایی كه بر فراز سیمهای الكتریكی واقع در هوای آزاد در حركت هستند بار مثبت داشته باشند باعث گردند كه كلیة بار منفی سیمهای الكتریكی زیر ابرها جمع شوند و در نتیجه كلیة بار مثبت به طرف دیگر سیم حركت كند كه به نسبت مقدار بار مثبت موجود در ابرها همچنین فاصلة ابرها از زمین، در دستگاههای برقی تولید خسارتهای گوناگون می كند. برای مثال، عایقهای موتور را خراب می كند كه تأمین بیمه‌ای در بیمة صاعقه ندارد.

خلاصه آنكه، خسارتهایی كه بر اثر دما یا نیروی صاعقه وارد می شود، خسارتهای مستقیم تلقی می شوند و جزو تعهدات بیمه‌گر است ولی خسارتهایی كه بر اثر انرژی الكتریكی حاصل از صاعقه وارد می شوند خسارتهای غیر مستقیم به حساب می آیند و پوشش بیمه‌ای در بیمة صاعقه ندارند.

بیمة انفجار

« انفجار، هر نوع آزاد شدن ناگهانی انرژی حاصل از انبساط گاز یا بخار است». در انفجار، آزاد شدن ناگهانی مقدار زیادی انرژی نقش مهمی ایفا می كند، یعنی در فاصلة زمانی كوتاه(4-6 ثانیه) انرژی زیادی رها می شود. انفجار دو نوع است، یكی انفجار شیمیایی و دیگری انفجار مخزنها.

انفجار شیمیایی : انفجار شیمیایی بر اثر فعل و انفعالات شیمیایی، در درون منبع رخ می دهد


[1] - « شرایط عمومی آتش سوزی» مورخ 27/8/1366، مصوب شورای عالی بیمه.

حدود پوشش بیمه‌ای

 خطر بیمه شده در بیمة شكست شیشه عبارت است از شكست شیشه های مذكور در بیمه نامه به استثنای خسارت ناشی از عمد یا قصور و غفلت بیمه‌گذار. در این نوع بیمه موارد تشدید خطر باید به اطلاع بیمه‌گر برسد و با صدرو الحاقیه مورد تأیید قرار گیرد و اگر حق بیمة اضافی تعلق می گیرد پرداخت شود. این موارد به شرح زیر است :

- تغییرات ساختمانی.

- تعمیرات اساسی و زدن داربست روی دیوار ساختمان یا در محوطة داخلی محل بیمه شده.

- تأسیس فروشگاه یا محل كار در مكانی كه قبلاً بدون استفاده بوده است.

- نقاشی و تیره رنگ كردن شیشه ها.

- معیوب شدن چارچوب دور شیشه ( زنگ زدن پنجره های فلزی). در شرایط قرارداد بیمه توصیه های ایمنی به بیمه‌گذار داده می شود كه باید اجرا كند.

-استفاده نكردن از دستگاههای حرارت زا یا آب گرم برای برطرف كردن بخار آب یخزدة روی شیشه

- برای حمل لامپهای چراغ باید حداقل فاصلة ایمنی رعایت شود.

شیشه های بیمه شده : تأمین بیمة شكست شیشه شامل استفاده از شیشه در موارد زیر است:

- شیشة ویترین و شیشة درها

- شیشه های خارجی ساختمان

- تابلو شركتها

- نمای شیشه های ساختمان

- شیشه های داخلی محیط كار

-شیشه های ایمنی

- شیشه های چند لایه (عایق)

- آینه ها

- شیشه های نقاشی شده ( هنری)

- شیشه های مساجد و كلیساها

- شیشه های ادارات، منازل مسكونی، كارخانه ها

- شیشه های تگری

 خسارتهای قابل تأمین : بیمه‌گر متعهد جبران خسارت وارده بر اثر شكستن یا خورد شدن شیشه است. شكستن عبارت است از تركی كه كلیة ضخامت شیشه را در بر گرفته باشد بنابراین خراش برداشتن، خط خط شدن یا پریدن قطعة كوچكی از سطح آن جزو پوشش بیمه نیست.

استثناآت : خسارتهای زیر جزو تعهدات بیمه‌گر شكست شیشه نیست مگر آنكه توافق خاصی بین بیمه‌گر و بیمه‌گذار در مورد آنها شده باشد:

- جنگ، شورش، جنگ داخلی، زلزله، انرژی هسته ای و مواد رادیو اكتیو.

- آتش سوزی، انفجار، صاعقه، عملیات آتش نشانی و نجات، همچنین رنگ كردن شیشه با رنگهایی كه نور از آنها عبور نمی كند.

- خسارت ناشی از تغییر محل شیشة بیمه شده.

- شیشه های بیمه شده در محل نصب آنها تأمین بیمه‌ای دارد و غالباً ثابت هم هستند ولی خسارت شیشه های متحرك مانند ویترینها و آینه ها در منازل در صورتی كه در داخل محل بیمه شده وارد گردد جبران می شود.

نحوة پرداخت خسارت : در بیمة شكست شیشه بیمه‌گر می تواند به دو طریق خسارت وارده را جبران كند:

1- شیشه یا شیشه های خسارت دیده را تعویض كند.

2- خسارت را به وجه نقد بپردازد.

در هنگام تعویض شیشه، بیمه‌گر باید شیشة شكسته را با شیشه ای از همان نوع یا نوع مشابه تعویض كند.

استهلاك در بیمة شكست شیشه مفهوم ندارد. اگر خسارت، نقدی پرداخت شود بیمه‌گر می تواند شیشه های شكسته را به منزلة بازیافتی تصاحب كند یا مبلغی متناسب از خسارت كسر كند و آنها را برای بیمه‌گذار باقی بگذارد. هرگاه در موقع تأدیة خسارت معلوم شود كه مبلغ بیمه شده در قرارداد كمتر از ارزش حقیقی شیشه است اختلاف میان ارزش تهیة مجدد و مبلغ بیمه شده به عهدة بیمه‌گذار است ( استفاده از مادة 10 قانون بیمه)، ارزش جایگزینی شیشه عبارت است از قیمت شیشه + هزینة بسته بندی + هزینة حمل+ هزینة نصب. در صورتی كه برای هر متر مربع شیشه مبلغ معینی به عنوان مبلغ بیمه شده توافق شده باشد این مبلغ حداكثر تعهد بیمه‌گر در هنگام پرداخت خسارت خواهد بود. حق بیمه در بیمة شكست  شیشه برای شیشه هایی كه دارای ارزش بیمه شدة ثابتی هستند به صورت درصد یا در هزار از مبلغ بیمه شده است ولی در اكثر موارد، ارزش جایگزینی ملاك محاسبة حق بیمه و خسارت است.

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

فصل اول   ۰
کلیات   ۰
بخش اول   ۱
بیمه های  اشیاء و مسئوولیت   ۱
بیمة آتش سوزی   ۲
حریق چیست؟   ۲
نحوة ایجاد حریق   ۳
تعریف آتش سوزی   ۶
قرارداد بیمة آتش سوزی   ۶
اصول قرارداد بیمة‌ آتش سوزی   ۷
نفع بیمه پذیر   ۸
نحوة ارزیابی خسارت در بیمة آتش سوزی   ۱۲
محاسبة ارزش واقعی اموال بیمه شده   ۱۳
ساختمان   ۱۴
ماشین آلات کارخانه ها   ۱۵
وسایل و لوازم خانگی   ۱۵
موجودی تولید کنندگان   ۱۶
محصولات کشاورزی   ۱۷
ماشین آلات کشاورزی   ۱۷
کامپیوتر ( نرم افزار و سخت افزار)   ۱۷
انبارها   ۱۸
بیمة آتش سوزی به ارزش قرارداد   ۲۳
مبلغ و ارزش مورد بیمه   ۲۵
شرایط بیمه نامه های اظهار نامه ای   ۲۷
محل مورد بیمه   ۳۰
مبنای محاسبة حق بیمه   ۳۱
بیمه نامه براساس فرست لاس ( اولین خسارت یا اولین آتش سوزی)   ۳۲
PML و  EML   ۳۴
مدت بیمه   ۳۹
بیمه به قیمت بیش از ارزش حقیقی مورد بیمه ( بیمة مضاعف)   ۴۲
پیشنهاد بیمه نامه   ۴۳
عناصر تشکیل دهندة فرم پیشنهاد   ۴۳
نماینده :   ۴۳
پیشنهاد دهنده :   ۴۴
بیمة تمام خطر   ۴۹
بیمة تمام خطر صنعتی   ۵۰
بخش دوم   ۵۲
خطرهای اضافی   ۵۲
بیمة صاعقه   ۵۳
بیمه نامة دریایی   ۸۵
خطر یا ریسک   ۸۸
مشخصات خطر :   ۸۸
اشخاص ذی نفع در قرارداد بیمة حمل و نقل   ۹۴
ذی نفع سند بیمه   ۹۵
نفع بیمه پذیر در بیمة دریایی   ۹۶
قرارداد بیمة حمل و نقل کالا   ۱۰۵
بخش اول   ۱۸۱
بیمة هواپیما   ۱۸۱
قانون بیمة هواپیمایی   ۱۸۵
مسئولیت قانونی خطوط هواپیمایی   ۱۸۵
اشخاص ثالث   ۱۸۷
مسئولیت سازمانها   ۱۸۷
انواع بیمة هواپیما   ۱۸۷
بخش دوم   ۱۹۴
بیمة مهندسی   ۱۹۴
بیمة تما خطر مقاطعه کاران   ۱۹۸
مدت بیمه   ۲۰۲
سرمایة بیمه شده   ۲۰۳
اطلاعات مورد نیاز برای ارزیابی ریسک   ۲۰۴
تعیین نرخ   ۲۰۵
بیمة تمام خطر نصب    ۲۰۷
نوع ماشین و طرحهای مشمول بیمه   ۲۰۹
استثناآت بیمة تمام خطر نصب   ۲۱۲
ویژگیهای بیمة تمام خطر نصب   ۲۱۳
سرمایة بیمه شده   ۲۱۵
حق بیمه   ۲۱۷
حدود پوشش بیمه‌ای   ۲۲۳
خسارت در بیمة شکست ماشین آلات   ۲۲۸
بیمة تمام خطر کامپیوتر   ۲۲۹
بیمة عدم النفع ماشین آلات   ۲۳۱
مبلغ بیمه شده   ۲۳۳
بیمه فساد محصول در سردخانه ها   ۲۳۸
بخش سوم   ۲۴۲
بیمه محصولات کشاورزی   ۲۴۲
مقدمه   ۲۴۳
بخش چهارم   ۲۵۲
بیمه اتومبیل   ۲۵۲
بخش پنجم   ۲۹۱
بیمه های مسئولیت مدنی   ۲۹۱
مقدمه   ۲۹۲
بیمه مسئولیت مدنی   ۲۹۴
انواع بیمه مسئولیت مدنی   ۲۹۵
۴- بیمه هزینه های درمانی   ۲۹۷
۱۷- قرارداد بیمه جامع مسئولیت شخصی   ۳۱۸
مفهوم دارنده وسیله نقلیه   ۳۲۹
مفهوم شخص ثالث   ۳۳۰
شرط ایجاد مسئولیت   ۳۳۳
صندوق تأمین خسارت های بدنی   ۳۳۵
مقدار دیه قتل نفس:   ۳۴۰
نوع وسیله نقلیه   ۳۴۲
فصل سوم   ۳۴۵
بیمه زیان پولی   ۳۴۵
بخش اول   ۳۴۶
بیمه اعتبار   ۳۴۶
خرید و فروش کالا در سیستم های اعتباری   ۳۴۸
خطرهای بازرگانی   ۳۵۱
خطرهای غیربازرگانی   ۳۵۱
راه های حمایت از صادر کننده و مزایای بیمه اعتبار   ۳۵۳
عوامل مؤثر در ارزیابی ریسک اعتبار   ۳۵۴
بخش دوم   ۳۵۷
بیمه تضمین   ۳۵۷
تعریف عناوین   ۳۵۸
ضمانت نامه و شرایط تضمین   ۳۵۹
اساس حاکم بر ضمانت نامه ها   ۳۶۰
انواع ضمانت نامه ها   ۳۶۴
بخش سوم   ۳۶۸
بیمه عدم النفع   ۳۶۸
محل مورد بیمه   ۳۷۲
جبران زیان در بیمه عدم النفع   ۳۷۳
استثناآت در بیمه عدم النفع   ۳۷۵
حق بیمه   ۳۷۵
بخش چهارم   ۳۷۷
بیمه صداقت و امانت کارکنان   ۳۷۷
فصل چهارم   ۳۸۲
بیمه اتکایی   ۳۸۲
بخش اول   ۳۸۳
کلیات   ۳۸۳
کلیات   ۳۸۴
مفهوم بیمة اتکایی   ۳۸۶
بخش دوم   ۳۹۴
انواع قراردادهای بیمه اتکایی   ۳۹۴
سهم نگهداری   ۳۹۵
قرارداد اتکایی مازاد خسارت   ۴۰۵
فصل پنجم   ۴۰۹
بیمه اشخاص   ۴۰۹
بخش اول   ۴۱۰
کلیات   ۴۱۰
تعدد بیمه   ۴۱۷
بخش دوم   ۴۱۹
بیمة حوادث   ۴۱۹
حادثه و بیماری   ۴۲۲
انواع خطر   ۴۲۳
خصوصیات خطر   ۴۲۶
تشدید خطر   ۴۲۹
انواع حوادث انفرادی   ۴۳۰
شرایط دیگر بیمة سرنشینان:   ۴۳۴
بیمه های گروهی   ۴۳۵
بخش سوم   ۴۴۰
بیمه عمر   ۴۴۰
ویژگیها   ۴۴۲
انواع بیمه های عمر   ۴۴۴
خصوصیات بیمه عمر زمانی :   ۴۴۶
خصوصیات بیمة تمام عمر خطر فوت :   ۴۴۷
خصوصیات بیمة تمام عمر تأخیری :   ۴۴۷
ترکیبهای متعددی از انواع بیمه های عمر   ۴۵۰
ضمیمه   ۴۵۴
متن کامل قانون بیمه،‌ مصوب سال ۱۳۱۶   ۴۵۵
معاملات بیمه   ۴۵۵
فسخ وبطلان   ۴۵۷
مسئولیت بیمه‌گر   ۴۶۲
فهرست منابع   ۴۶۷

دانلود ساختار تشكیلاتی بیمه، نظام خدمات بیمه ای در ایران






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
ساختار تشكیلاتی بیمه، نظام خدمات بیمه ای در ایران ,

طرح توجیهی تولید یاقوت مصنوعی جهت ساخت لیزرهای قابل کاربرد در جداسازی ایزوتوپ (غنی سازی اورانیوم)

طرح توجیهی تولید یاقوت مصنوعی جهت ساخت لیزرهای قابل کاربرد در جداسازی ایزوتوپ (غنی سازی اورانیوم)

دانلود طرح توجیهی تولید یاقوت مصنوعی جهت ساخت لیزرهای قابل کاربرد در جداسازی ایزوتوپ (غنی سازی اورانیوم)

طرح توجیهی تولید یاقوت مصنوعی جهت ساخت لیزرهای قابل کاربرد در جداسازی ایزوتوپ (غنی سازی اورانیوم)
دسته بندی طرح های توجیهی و کارآفرینی
فرمت فایل pdf
حجم فایل 324 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 39

طرح توجیهی تولید یاقوت مصنوعی جهت ساخت لیزرهای قابل کاربرد در جداسازی ایزوتوپ (غنی سازی اورانیوم)


موارد کاربرد در انواع لیزر

اسامی مواد اولیه عمده : اکسید آلومینیوم و اکسید کرم

اشتقال زایی 21 نفر

بررسی ابعاد مختلف طرح (معرفی محصول – مالی – منابع انسانی – فضا و …)

دارای فرمت PDF می باشد.

مفصل و با تمام جزئیات – بسیار کامل و مرتب

مناسب برای شروع یک کسب و کار

مناسب جهت ارائه به دانشگاه به عنوان پروژه درسی

*************************

این طرح توجیهی شامل موارد زیر است : 

معرفی محصول

مشخصات کلی محصول

شماره تعرفه گمرکی

شرایط واردات

استانداردهای ملی وجهانی

قیمت تولید داخلی و جهانی محصول

موارد مصرف و کاربرد

کالاهای جایگزین و تجزیه و تحلیل اثرات آن بر مصرف محصول

اهمیت استراتژیک کالا در دنیای امروز

کشورهای عمده تولید کننده و مصرف کننده محصول

وضعیت عرضه و تقاضا

بررسی ظرفیت بهره برداری و وضعیت طرحهای جدید و طرحهای توسعه و در دست اجرا و روند تولید از آغاز برنامه سوم تا کنون

بررسی روند واردات محصول از آغاز برنامه سوم تا نیمه اول سال

بررسی روند مصرف از آغاز برنامه

بررسی روند صادرات محصول از آغاز برنامه سوم و امکان توسعه آن

بررسی نیاز به محصول یا اولویت صادرات تا پایان برنامه چهارم

بررسی اجمالی تکنولوژی و روشهای تولید و تعیین نقاط قوت و ضعف تکنولوژی های مرسوم

در فرآیند تولید محصول

ماشین آلات

بررسی و تعیین حداقل ظرفیت اقتصادی شامل برآورد حجم سرمایه گذاری ثابت

محوطه سازی

ساختمان

ماشین آلات

تاسیسات

وسائط نقلیه

تجهیزات و وسائل اداری و خدماتی

هزینه های متفرقه و پیش بینی نشده

هزینه های قبل از بهره برداری

سرمایه در گردش

برآورد حقوق و دستمزد

برآورد آب, برق, سوخت و ارتباطات

هزینه های تعمیر و نگهداری و استهلاک

هزینه های متفرقه و پیش بینی نشده تولید

هزینه های توزیع و فروش

جدول هزینه های ثابت و متغیر تولید

نتیجه گیری

میزان مواد اولیه عمده مورد نیاز سالانه و محل تامین آن

پیشنهاد منطقه مناسب برای اجرای طرح

وضعیت تامین نیروی انسانی و تعداد اشتغال

بررسی و تعیین میزان آب، برق، سوخت، امکانات مخابراتی و ارتباطی و چگونگی امکان تامین آنها در منطقه مناسب برای اجرای طرح

وضعیت حمایت های اقتصادی و بازرگانی شامل حمایت تعرفه گمرکی و حمایتهای مالی

تجزیه و تحلیل و ارائه جمع بندی و پیشنهاد نهایی در مورد احداث واحد های جدید

در صورت پیوستن ایران به سازمان تجارت جهانی وضعیت این پروژه ها چگونه خواهد بود

مراجع

پیوست ها ( بخش نامه های مربوط به قوانین واردات و صادرات )

دانلود طرح توجیهی تولید یاقوت مصنوعی جهت ساخت لیزرهای قابل کاربرد در جداسازی ایزوتوپ (غنی سازی اورانیوم)






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
طرح توجیهی تولید یاقوت مصنوعی جهت ساخت لیزرهای قابل کاربرد در جداسازی ایزوتوپ (غنی سازی اورانیوم) ,

تاريخ : 17 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : مسعود | بازدید : <-PostHit->
دانلود پاورپوینت ساختار بازار اولیه در بازارهای مالی

دانلود پاورپوینت ساختار بازار اولیه در بازارهای مالی در حجم 60 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل در قالب فایل پاورپوینت قابل ویرایش مناسب برای ارائه کلاسی درسهای مبانی بازارها و نهادهای مالی، مدیریت سرمایه گذاری و مدیریت مالی

دانلود دانلود پاورپوینت ساختار بازار اولیه در بازارهای مالی

دانلود پاورپوینت ساختار بازار اولیه در بازارهای مالی
تعاریف و اصطلاحات
سازمان بورس و اوراق بهادار
شركت سپرده‌گذاری مركزی اوراق بهادار و تسویة وجوه
بازارهای خارج از بورس
بازار اولیه
بازار ثانویه
ناشر
كـارگـزار
بازارگـردان
مشاور سرمایه گذاری
شركت تأمین سرمایه
صندوق سرمایه‌گذاری
نهادهای مالی
اوراق بهادار
تعریف بازار اولیه
وظایف بازاره
دسته بندی مالی
فرمت فایل ppt
حجم فایل 554 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 60

عنوان: دانلود پاورپوینت ساختار بازار اولیه در بازارهای مالی

فرمت: پاورپوینت(قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 60 اسلاید

دسته: -مدیریت مالی- مدیریت سرمایه گذاری - سازمانهای پولی و مالی

این فایل در زمینه ساختار بازار اولیه در بازارهای مالی بوده و در 60 اسلاید طراحی شده است که می تواند به عنوان سمیتار در کلاس (ارائه کلاسی)برای درسهای بازارها و نهادهای مالی- مدیریت مالی- مدیریت سرمایه گذاری در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته های مدیریت مالی و حسابداری مورد استفاده قرار گیرید. بخشهای عمده این فایل شامل  موارد زیر است:

مقدمه

تعاریف و اصطلاحات

سازمان بورس و اوراق بهادار

شركت سپرده‌گذاری مركزی اوراق بهادار و تسویة وجوه

بازارهای خارج از بورس

بازار اولیه

بازار ثانویه

ناشر

كـارگـزار

بازارگـردان

مشاور سرمایه گذاری

شركت تأمین سرمایه

صندوق سرمایه‌گذاری

نهادهای مالی

اوراق بهادار

تعریف بازار اولیه

وظایف بازارهای اولیه

چرخه واسطه گری شركت تامین سرمایه

فرایند سنتی انتشار اوراق بهادار

روشهای عرضه عمومی اوراق بهادار

عرضه عمومی اولیه(IPO)

مزایایی عرضه سهام به عموم مردم

پذیره نویسی ونقش پذیره نویسان در عرضه اولیه

دوره توقف

ارزیابی بازدهی اوراق بهادار تازه منتشر شده

دگر گونی در فرایند پذیره نویسی اوراق بهادار

روش معامله انجام شده

فرایند حراج یا مزایده

ضرورتها و مزایا،محدودیتها و معایب عرضه عمومی

عرضه خصوصی اوراق بهادار

مزایا و معایب عرضه خصوصی

قیمت گذاری اوراق بهادار در بازار اولیه

ارزیابی ابزارهای مالی جدید

قیمت گذاری اوراق بهادار دولتی

قیمت گذاری اوراق بهادار بخش خصوصی

قیمت گذاری سهام جدید

تجزیه و تحلیل اولیه ارزش شركت

معرفی اوراق بهادار و ارزیابی درخواست بازار

قیمت گذاری نهایی

تفاوت روش ارزیابی در خواست بازار در ایالات متحده و اروپا

شناخت وضعیت موجود بازار اولیه اوراق بهادار در ایران

ابهامات و نقایص قانون تجارت

 

دانلود دانلود پاورپوینت ساختار بازار اولیه در بازارهای مالی






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
دانلود پاورپوینت ساختار بازار اولیه در بازارهای مالی ,

طرح توجیهی تولید یاقوت مصنوعی جهت ساخت لیزرهای قابل کاربرد در جداسازی ایزوتوپ (غنی سازی اورانیوم)

طرح توجیهی تولید یاقوت مصنوعی جهت ساخت لیزرهای قابل کاربرد در جداسازی ایزوتوپ (غنی سازی اورانیوم)

دانلود طرح توجیهی تولید یاقوت مصنوعی جهت ساخت لیزرهای قابل کاربرد در جداسازی ایزوتوپ (غنی سازی اورانیوم)

طرح توجیهی تولید یاقوت مصنوعی جهت ساخت لیزرهای قابل کاربرد در جداسازی ایزوتوپ (غنی سازی اورانیوم)
دسته بندی طرح های توجیهی و کارآفرینی
فرمت فایل pdf
حجم فایل 324 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 39

طرح توجیهی تولید یاقوت مصنوعی جهت ساخت لیزرهای قابل کاربرد در جداسازی ایزوتوپ (غنی سازی اورانیوم)


موارد کاربرد در انواع لیزر

اسامی مواد اولیه عمده : اکسید آلومینیوم و اکسید کرم

اشتقال زایی 21 نفر

بررسی ابعاد مختلف طرح (معرفی محصول – مالی – منابع انسانی – فضا و …)

دارای فرمت PDF می باشد.

مفصل و با تمام جزئیات – بسیار کامل و مرتب

مناسب برای شروع یک کسب و کار

مناسب جهت ارائه به دانشگاه به عنوان پروژه درسی

*************************

این طرح توجیهی شامل موارد زیر است : 

معرفی محصول

مشخصات کلی محصول

شماره تعرفه گمرکی

شرایط واردات

استانداردهای ملی وجهانی

قیمت تولید داخلی و جهانی محصول

موارد مصرف و کاربرد

کالاهای جایگزین و تجزیه و تحلیل اثرات آن بر مصرف محصول

اهمیت استراتژیک کالا در دنیای امروز

کشورهای عمده تولید کننده و مصرف کننده محصول

وضعیت عرضه و تقاضا

بررسی ظرفیت بهره برداری و وضعیت طرحهای جدید و طرحهای توسعه و در دست اجرا و روند تولید از آغاز برنامه سوم تا کنون

بررسی روند واردات محصول از آغاز برنامه سوم تا نیمه اول سال

بررسی روند مصرف از آغاز برنامه

بررسی روند صادرات محصول از آغاز برنامه سوم و امکان توسعه آن

بررسی نیاز به محصول یا اولویت صادرات تا پایان برنامه چهارم

بررسی اجمالی تکنولوژی و روشهای تولید و تعیین نقاط قوت و ضعف تکنولوژی های مرسوم

در فرآیند تولید محصول

ماشین آلات

بررسی و تعیین حداقل ظرفیت اقتصادی شامل برآورد حجم سرمایه گذاری ثابت

محوطه سازی

ساختمان

ماشین آلات

تاسیسات

وسائط نقلیه

تجهیزات و وسائل اداری و خدماتی

هزینه های متفرقه و پیش بینی نشده

هزینه های قبل از بهره برداری

سرمایه در گردش

برآورد حقوق و دستمزد

برآورد آب, برق, سوخت و ارتباطات

هزینه های تعمیر و نگهداری و استهلاک

هزینه های متفرقه و پیش بینی نشده تولید

هزینه های توزیع و فروش

جدول هزینه های ثابت و متغیر تولید

نتیجه گیری

میزان مواد اولیه عمده مورد نیاز سالانه و محل تامین آن

پیشنهاد منطقه مناسب برای اجرای طرح

وضعیت تامین نیروی انسانی و تعداد اشتغال

بررسی و تعیین میزان آب، برق، سوخت، امکانات مخابراتی و ارتباطی و چگونگی امکان تامین آنها در منطقه مناسب برای اجرای طرح

وضعیت حمایت های اقتصادی و بازرگانی شامل حمایت تعرفه گمرکی و حمایتهای مالی

تجزیه و تحلیل و ارائه جمع بندی و پیشنهاد نهایی در مورد احداث واحد های جدید

در صورت پیوستن ایران به سازمان تجارت جهانی وضعیت این پروژه ها چگونه خواهد بود

مراجع

پیوست ها ( بخش نامه های مربوط به قوانین واردات و صادرات )

دانلود طرح توجیهی تولید یاقوت مصنوعی جهت ساخت لیزرهای قابل کاربرد در جداسازی ایزوتوپ (غنی سازی اورانیوم)






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
طرح توجیهی تولید یاقوت مصنوعی جهت ساخت لیزرهای قابل کاربرد در جداسازی ایزوتوپ (غنی سازی اورانیوم) ,

<-BloTitle->
<-BloText->