دانلود پاورپوینت تأمین مالی بلندمدت (ویژه ارائه کلاسی درسهای تصمیم گیری در مسائل مالی و مدیریت سرمایه گذاری) دانلود پاورپوینت ارائه کلاسی با عنوانتأمین مالی بلندمدت در حجم 34 اسلاید همراه با توضیحات کامل ویژه ارائه کلاسی درسهای تصمیم گیری در مسائل مالی ومدیریت سرمایه گذاری رشته های حسابداری و مدیریت | ![]() |
دسته بندی | حسابداری |
فرمت فایل | pptx |
حجم فایل | 406 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 34 |
عنوان: دانلود پاورپوینت تأمین مالی بلندمدت (ویژه ارائه کلاسی درسهای تصمیم گیری در مسائل مالی و مدیریت سرمایه گذاری)
فرمت: پاورپوینت(قابل ویرایش)
تعداد اسلاید: 34 اسلاید
دسته: حسابداری- مدیریت مالی(درسهای تصمیم گیری در مسائل مالی- مدیریت سرمایه گذاری)
این فایل در زمینه "تأمین مالی بلندمدت"بوده و در 34 اسلاید طراحی شده است که می تواند به عنوان سمینار در کلاس (ارائه کلاسی) درس تصمیم گیری در مسائل مالی و مدیریت سرمایه گذاری در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته های حسابداری و مدیریت مالی مورد استفاده قرار گیرید. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:
تصمیم گیری برای تامین مالی بلند مدت
مزایای تامین مالی بلند مدت
معایب تامین مالی بلند مدت
انواع اوراق قرضه
اوراق قرضه قابل تبدیل
اوراق قرضه بدون وثیقه
اوراق قرضه با وثیقه
اوراق قرضه درآمدی
اوراق قرضه تضمین شده
اوراق قرضه بدون بهره
اوراق قرضه با نرخ بهره شناور
اوراق قرضه قابل باز خرید
نسبت تبدیل
قیمت تبدیل
ویژگی های اوراق بهادار قابل تبدیل
علت استفاده شرکتها از اوراق بهادار قابل تبدیل
تبدیل در شرایط بازار
اوراق مشتقه
اختیارات معامله
قراردادهای آتی
قراردادهای سلف: Forward contracts
سوآپ: Swaps
گواهی سهام: Warrants
استفاده از گواهی سهام تضمینی
ارزش گواهی سهام
اثر گواهی سهام بر ساختار سرمایه:
تامین مالی پروژه ها
منابع بازپرداخت بدهی های بلند مدت
ساختار وام برای تامین مالی پروژه ها
ساختار وام برای تامین مالی پروژه ها
جدول زمانی استهلاک وام
هزینه مؤثر با کارمزد ومانده جبرانی
سهام ممتاز
ادامه ي مطلب
امتیاز : |
|
طبقه بندی: ،
دانلود پاورپوینت تأمین مالی بلندمدت (ویژه ارائه کلاسی درسهای تصمیم گیری در مسائل مالی و مدیریت سرمای,
پروژه مالی (پروژه تولید مخزن CNG) پروژه مالی (پروژه تولید مخزن CNG) | ![]() |
دسته بندی | پژوهش |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 803 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 50 |
پروژه مالی
(پروژه تولید مخزن CNG)
ادامه ي مطلب
امتیاز : |
|
طبقه بندی: ،
پروژه مالی (پروژه تولید مخزن CNG) ,
دانلود پاورپوینت اوراق بهادار با درآمد ثابت و سهام عادی (ویژه ارائه کلاسی درسهای تصمیم گیری در مسائل مالی و مدیریت سرمایه گذاری) دانلود پاورپوینت اوراق بهادار با درآمد ثابت و سهام عادی (ویژه ارائه کلاسی درسهای تصمیم گیری در مسائل مالی و مدیریت سرمایه گذاری) در حجم 46 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل | ![]() |
دسته بندی | حسابداری |
فرمت فایل | pptx |
حجم فایل | 437 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 46 |
عنوان: دانلود پاورپوینت اوراق بهادار با درآمد ثابت و سهام عادی (ویژه ارائه کلاسی درسهای تصمیم گیری در مسائل مالی و مدیریت سرمایه گذاری)
فرمت: پاورپوینت(قابل ویرایش)
تعداد اسلاید: 46 اسلاید
دسته: حسابداری- مدیریت مالی(درسهای تصمیم گیری در مسائل مالی- مدیریت سرمایه گذاری)
این فایل در زمینه " اوراق بهادار با درآمد ثابت و سهام عادی "بوده و در 46 اسلاید طراحی شده است که می تواند به عنوان سمینار در کلاس (ارائه کلاسی) درس تصمیم گیری در مسائل مالی و مدیریت سرمایه گذاری پیشرفته در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته های حسابداری و مدیریت مالی مورد استفاده قرار گیرید. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:
مقدمه
بدهی در مقابل اوراق بهادار مالکانه
سه نوع اصلی اوراق بهادار در شرکت های سهامی
اوراق بهادار با درآمد ثابت
انواع اوراق بهادار ثابت با توجه به تاریخ سررسید
اوراق قرضه
انواع اوراق قرضه از نظر سررسید
اوراق قرضه تضمین شده در مقابل اوراق قرضه بدون وثیقه
انواع اوراق قرضه از نظر تضمین
اوراق قرضه بدون بهره
نحوه ی مالکیت اوراق قرضه
ویژگی های خاص اوراق قرضه
بهره اوراق قرضه درآمدی
اوراق قرضه قابل تبدیل
اوراق قرضه قابل بازخرید
مزایای اوراق قرضه
معایب اوراق قرضه
اثر اهرم بدهی بلند مدت براساس ارزش شرکت
اثر اهرم بدهی بلند مدت براساس هزینه سرمایه
سهام ممتاز
انواع سهام ممتاز
مهمترین خصوصیات سهام ممتاز
ترتیب اولویت دارندگان اوراق بهادار در دریافت سود سهام و سهم از دارایی ها
مزایای سهام ممتاز
نقاط ضعف سهام ممتاز
اوراق بهادار با درآمد ثابت و ریسک مالی
اوراق بهادار با درآمد ثابت و ریسک مالی
سهام مجاز و سهام منشرشده
مزیای سهام عادی
معایب سهام عادی
سود سهام عادی
3 نوع سود سهام
حق تقدم خرید سهام
ساز و کار استفاده از حق تقدم خرید سهام
ارزش حق تقدم خرید
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی, املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.
ادامه ي مطلب
امتیاز : |
|
طبقه بندی: ،
دانلود پاورپوینت اوراق بهادار با درآمد ثابت و سهام عادی (ویژه ارائه کلاسی درسهای تصمیم گیری در مسائل,
دانلود پاورپوینت اوراق بهادار با درآمد ثابت و سهام عادی (ویژه ارائه کلاسی درسهای تصمیم گیری در مسائل مالی و مدیریت سرمایه گذاری) دانلود پاورپوینت اوراق بهادار با درآمد ثابت و سهام عادی (ویژه ارائه کلاسی درسهای تصمیم گیری در مسائل مالی و مدیریت سرمایه گذاری) در حجم 46 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل | ![]() |
دسته بندی | حسابداری |
فرمت فایل | pptx |
حجم فایل | 437 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 46 |
عنوان: دانلود پاورپوینت اوراق بهادار با درآمد ثابت و سهام عادی (ویژه ارائه کلاسی درسهای تصمیم گیری در مسائل مالی و مدیریت سرمایه گذاری)
فرمت: پاورپوینت(قابل ویرایش)
تعداد اسلاید: 46 اسلاید
دسته: حسابداری- مدیریت مالی(درسهای تصمیم گیری در مسائل مالی- مدیریت سرمایه گذاری)
این فایل در زمینه " اوراق بهادار با درآمد ثابت و سهام عادی "بوده و در 46 اسلاید طراحی شده است که می تواند به عنوان سمینار در کلاس (ارائه کلاسی) درس تصمیم گیری در مسائل مالی و مدیریت سرمایه گذاری پیشرفته در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته های حسابداری و مدیریت مالی مورد استفاده قرار گیرید. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:
مقدمه
بدهی در مقابل اوراق بهادار مالکانه
سه نوع اصلی اوراق بهادار در شرکت های سهامی
اوراق بهادار با درآمد ثابت
انواع اوراق بهادار ثابت با توجه به تاریخ سررسید
اوراق قرضه
انواع اوراق قرضه از نظر سررسید
اوراق قرضه تضمین شده در مقابل اوراق قرضه بدون وثیقه
انواع اوراق قرضه از نظر تضمین
اوراق قرضه بدون بهره
نحوه ی مالکیت اوراق قرضه
ویژگی های خاص اوراق قرضه
بهره اوراق قرضه درآمدی
اوراق قرضه قابل تبدیل
اوراق قرضه قابل بازخرید
مزایای اوراق قرضه
معایب اوراق قرضه
اثر اهرم بدهی بلند مدت براساس ارزش شرکت
اثر اهرم بدهی بلند مدت براساس هزینه سرمایه
سهام ممتاز
انواع سهام ممتاز
مهمترین خصوصیات سهام ممتاز
ترتیب اولویت دارندگان اوراق بهادار در دریافت سود سهام و سهم از دارایی ها
مزایای سهام ممتاز
نقاط ضعف سهام ممتاز
اوراق بهادار با درآمد ثابت و ریسک مالی
اوراق بهادار با درآمد ثابت و ریسک مالی
سهام مجاز و سهام منشرشده
مزیای سهام عادی
معایب سهام عادی
سود سهام عادی
3 نوع سود سهام
حق تقدم خرید سهام
ساز و کار استفاده از حق تقدم خرید سهام
ارزش حق تقدم خرید
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی, املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.
ادامه ي مطلب
امتیاز : |
|
طبقه بندی: ،
دانلود پاورپوینت اوراق بهادار با درآمد ثابت و سهام عادی (ویژه ارائه کلاسی درسهای تصمیم گیری در مسائل,
پایان نامه انتخاب طراحی و بهینه سازی شبکه های مخابراتی مبتنی بر WLL پایان نامه انتخاب طراحی و بهینه سازی شبکه های مخابراتی مبتنی بر WLL | ![]() |
دسته بندی | برق ،الکترونیک و مخابرات |
فرمت فایل | |
حجم فایل | 3055 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 251 |
پایان نامه انتخاب طراحی و بهینه سازی شبکه های مخابراتی مبتنی بر WLL
چکیده
در سال های اخیر به دلیل افزایش و تنوع نیازمندی های بشر، فناوری های بکار رفته در صنایع مخابراتی پیشرفت قابل توجهی کرده و باعث رشد سریع و چشمگیر سیستم های مخابراتی باسیم و بی سیم شده است. سیستم های کابلی به دلیل کابل کشی و هزینه های سنگین عمرانی و اجرایی همیشه مقرون به صرفه نبوده و اساسا در جاهایی نظیر بافت های شهری که دارای تعداد مشترکین زیادی در واحد سطح هستند، توجیه اقتصادی دارند. استفاده از حلقه های بی سیم محلی و نظایر آن، در مکان هایی که سیستم های کابلی توجیه اقتصادی ندارند، باعث کاهش هزینه و افزایش سرعت در واگذاری می گردد. در استفاده از این سیستم ها باید دقت نمود که کلیه امکاناتی را که سیستم های کابلی امروزی به مشترکین ارائه می دهند بتوان به دست آورد.
در این پروژه با عنوان انتخاب، طراحی و بهینه سازی شبکه های مخابراتی مبتنی بر WLL، ابتدا برآورد هزینه سیستم با سیم به ازاء هر مشترک و پس از آن ارائه طرح WLL و محاسبه هزینه سیستم بی سیم به ازاء هر مشترک انجام و سپس برآورد هزینه سیستم WLL به ازاء هر مشترک و پس از آن ارائه طرح سیمی و محاسبه هزینه سیستم با سیم به ازاء هر مشترک ارائه شده است. ضمنا مقایسه ای بین سیستم های سیمی و بی سیم از سه دیدگاه اقتصادی، فنی و زمانی صورت پذیرفته است. هزینه ارائه سرویس تلفنی به هر مشترک بی سیم بین 50% تا 70% هزینه سیستم سیمی است و از نظر واگذاری نیز 6 تا 7 برابر سیستم بی سیم، زمان می برد. از طرفی با توجه به حجم کم تجهیزات و نیز توسعه و نگهداری آسان سیستم های بی سیم نظیر WLL، این گونه سیستم ها از نظر فنی نیز توجیه قابل قبولی دارند. به عنوان نتیجه نهایی این تحقیق می توان گفت که برای روستاهای متمرکز و با جمعیت بیش از 500 نفر طراحی و اجرای شبکه سیمی توجیه اقتصادی دارد در حالی که برای روستاهای کم جمعیت یا مجموعه روستاهای با توزیع جمعیت پراکنده، شبکه های بی سیم ارجحیت و توجیه فنی و اقتصادی دارند. در انتهای گزارش سه پارامتر قابل تغییر ارتفاع آنتن، تیلت آنتن و توان خروجی آنتن، اثرگذار در پوشش رادیویی، بررسی شده است. مشخص شد که برای آنتن های با پهنای باند عمودی باریک، تاثیر تغییر تیلت آنتن بر شعاع پوشش بیشتر از تغییر ارتفاع و توان خروجی آنتن است. همچنین برای آنتن های با پهنای بیم عمودی بزرگ، تاثیر تغییر ارتفاع و توان خروجی بر شعاع پوشش بیشتر از تغییر تیلت آنتن است.
مقدمه
فناوری های مخابراتی با سرعت زیادی رشد می کنند که در این میان سیستم های بی سیم نظیر مخابرات سیار سلولی، مخابرات ماهواره ای و شبکه های بی سیم محلی نسبت به سیستم های دارای جایگاه ویژه و رشد فزاینده تری می باشند و روز به روز مورد توجه و تحقیق بیشتر و کاربرد فراوانتری هستند.
از جمله سیستم های بی سیم می توان به WLL، مورد بحث در این تحقیق، اشاره کرد که با توجه به زمان کوتاه بهره وری از این فناوری و نیز قابلیت هایی که دارد توانسته در دنیای مخابراتی امروزه جایگزین مناسبی برای سیستم های با سیم باشد. چون از این فناوری برای مناطق صعب العبور (از نظر کابل کشی) و مناطقی که پراکندگی بالای جمعیتی و تراکم کم جمعیتی دارند (نظیر مناطق روستایی) با تحمل کمترین هزینه استفاده می شود و با در نظر گرفتن اینکه جمعیت روستایی بخش عمده ای از جمعیت نیازمند سرویس های مخابراتی را تشکیل می دهند، این فناوری رقیب اصلی برای سیستم های کابلی بخصوص در مناطق روستایی شده و به زودی جایگاه مناسبتری را نسبت به سیستم های سیمی متعارف و در کنار سایر سیستم های بی سیم شود.
این پایان نامه شامل شش فصل است که پوشش دهنده نکات اساسی در انتخاب، طراحی و بهینه سازی سیستم های مبتنی بر WLL می باشد. در فصل اول مروری بر زمینه های ظهور سیستم WLL، انتظارات قابل حصول از آن، مشکلات موجود در طراحی سیستم مذکور، معماری سیستم، فناوری های سیستم، مزایا و معایب این گونه سیستم ها، مقایسه پارامترهای کلیدی آن با سیستم سیمی صورت گرفته و استانداردهای مورد استفاده، اپراتورهای فعال در زمینه
WLL، پیش بینی رشد
WLL در جهان، وضعیت
WLL در ایران و فناوری های نوین
WLL از جمله VSAT- WLL و O WLL مورد بررسی قرار گرفته است. کلیات طراحی سیستم های مبتنی بر WLL از سه دیدگاه اصلی ترافیک، انتشار و تعیین محل سایت در فصل دوم بررسی شده است. از دیدگاه ترافیکی به مواردی نظیر اندازه گیری و آنالیز ترافیک، آمارگیری و توزیع مشترکین، محاسبه تعداد کانال های ترافیکی، SDCCH و CCCH، طراحی فرکانس، محاسبات تداخل، پترن های فرکانسی در GSM اشاره شده است. از نظر انتشاری مواردی نظیر دلایل نیاز به مدلهای انتشار، انواع مدل های انتشار، نواحی فرنل، مدل های دیفراکشن، تطبیق مدل انتشار و نهایتا مکان یابی سایت بررسی گردیده و فلوچارت آخر فصل نیز نمای کلی را عرضه می دارد. در فصل سوم اصول طراحی شبکه های کابلی اعم از روش تعیین محل مرکز ثقل، محاسبات اقتصادی، پست گذاری، محل نصب پست، اصول مرزبندی کافویی، تقسیم بندی نقشه شهری پست گذاری شده به مناطق کافویی در مراکز تازه تاسیس، روش طراحی کابل آبونه، شرایط لازم طرحی ایده آل برای کابل آبونه، اصول طراحی کابل مرکزی، کانال و حوضچه تجزیه و تحلیل شده و فلوچارت مربوطه نیز در انتهای فصل آمده است. فصل چهارم اختصاص به مقایسه دو طرح با سیم و بی سیم از سه دیدگاه اقتصادی، فنی و زمانی دارد. برای مقایسه اقتصادی دو سیستم بی سیم و با سیم بدین صورت عمل شده که در منطقه ای که طرح سیمی اجرا شده، برآورد اقتصادی طرح به عمل آمده، سپس برای همین منطقه طرح WLL ارائه گردیده و در نهایت هزینه ارائه سرویس تلفنی با بهره گیری از هر دو روش مقایسه شده است. سپس در منطقه ای دیگر که طرح بی سیم اجرا شده مقدار هزینه را برای هر مشترک به دست آورده و بعد از آن طرح کابلی آن منطقه ارائه شده و هزینه به ازاء هر مشترک محاسبه گردیده و نهایتا مقایسه اقتصادی صورت گرفته است. سپس با ارائه دو جدول، هزینه تمام شده برای آن بخش خاص نسبت به کل هزینه سیستم های با سیم و بی سیم برآورده گردیده، مقایسه اقتصادی دو سیستم مذکور از جنبه های دیگری بررسی شده، و دو سیستم از دو جنبه فنی و زمانی مقایسه شده و در نهایت به بیان نتایج پرداخته شده است. در فصل پنجم شبیه سازی انتشار امواج در محیط های روستایی و حومه شهری و عوامل موثر بر پوشش آنتن های مرسوم WLL (ETEL37 و AND16JM) اعم از تغییرات ارتفاع، توان خروجی و تیلت آنتن مورد بررسی قرار گرفته و نتایج استخراج شده از برنامه نرم افزاری آمده است. در فصل ششم با عنوان نتیجه گیری و پیشنهادها، نتایج حاصل از پروژه آمده است. نهایتا با ارائه پیشنهادها، راهکارهایی جهت بهبود طراحی شبکه های مبتنی بر WLL ارائه شده است.
ادامه ي مطلب
امتیاز : |
|
طبقه بندی: ،
پایان نامه انتخاب طراحی و بهینه سازی شبکه های مخابراتی مبتنی بر WLL ,
تحقیق سیستمهای جانبی، ساختمانهای فولادی تحقیق سیستمهای جانبی، ساختمانهای فولادی | ![]() |
دسته بندی | پژوهش |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 94 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 129 |
تحقیق سیستمهای جانبی، ساختمانهای فولادی
معرفی :
فولاد در ساختمانهای بلند
معماری تاریخی و طاق نصرت های ساختاری روزهای گذشته ، مانند اهرام کشور مصر ، معبدهای یونان ، پل های بتنی رم ، از سنگ یا برخی از بناهای ساختمانی ، ساخته شده اند آرشیتک ها و مهندسان امروزی ، از موادی در ساختمان استفاده می کنند که برتری و مزیت دارند فولاد ساختاری ساختاری ، بطور مثال یکی از این مواد است که مدت زمان طولانی است که از آن استفاده می کنند این ها ( فولاد ساختاری ) متنوع و اقتصادی هستند در دو دهه گذشته تولید کنندگان فولاد ، برای آرشیتک ها و طراحان ساختاری طیف وسیعی از فولاد را برای آنان تهیه و در شکل های متنوع که دارای درجات بالایی از مقاومت تولید شده اند فولادهای هوازده شده که از خودشان محافظت کرده و در برابر فرسایش مقاوم هستند که ؟ آن بیشتر از همه ، مورد استفاده قرار می گیرد تکنیک های محافظت در برابر آتش و متدهای جدیدی بکار گرفته شده در تولید و ساخت آنان که دلائلی می باشد جهت استفاده کردن از فولاد در ساختارهای متنوع در مکانهای کم ارتفاع مانند پارکینگ ها و آسمانخراش های 100 طبقه ، اساساً ، سیستمهای ساختاری جدید فولاد ، در برابر زلزله و نیروی باد و لرزش و تکان مقاوم هستند در بسیاری از موارد طراحی های خوب ، زیبایی و استقامت فولاد را به نمایش می گذارد اگر چه کاربرد فولاد را در ساختارها ، می توان به سال 1856 ارجاع داد زمانیکه فرآیند ساخت فولاد بسمر (Bessemer) ، معرفی شد و برای ساختارهای بلند مورد استفاده قرار گرفت مثلاً در برج ایفل که در سال 1889، ساخته شده است بعد از آن در قرن 19(نوزدهم ) چندین ساختمان بلند ، ساخته شد ( فوت 286 یا 87 متر ارتفاع) مانند ساختمان Flatiron (فلاتیرون ) در سال 1902 با ( فوت 1046 یا 319 متر ارتفاع) یا ساختمان Chrysler (کریسلر) که در سال 1929 در قسمت مرکزی شهرهای شیکاگو و منمهتن ، ساخته شد رکورد بلندترین ارتفاع بوسیله ساختمان امپایر استیت در سال 1931 ، شکسته شد با (فوت 1250 یا 381 متر ارتفاع) و همین طور برجهای دو قلوی یا ساختمانهای مرکز تجاری دنیا در سال 1972 ( با 1450 فوت و یا 412 متر ارتفاع ) و بدنبال آن بلافاصله برج Sears(سیرز) در شیکاگو ساخته شد در سال 1974 با (1450 فوت یا 442 متر ارتفاع ) اما هنوز هم معماران در پی ساخت بلندترین ساختمانها هستند شاید برای اینکه پیش بینی کنیم آیا بلندترین ساختمان فولادی در این دهه ساخته خواهد شد یا نه ، باید به توپ کریستال (مخصوص فال بین ها) خیره شویم نمایش قابل قبول و مناسب فولادها در ساخت ساختمان های بلند ، ارائه وعرضه شده است نقش فولاد فقط در ساختارهای اولیه به انتقال دادن بارگذاری نیروی ثقل ، ارجاع شده جهت شامل کردن سیستمهای بادی و سیستمهای ساختاری جدید و تنظیم کردن قاب بندی ، برای ساختارهای لوله مانند .
امروزه تولید و ساخت بهبود یافته و تکنیک های فرسایشی با تکنیکهای تحلیلی پیشرفته ترکیب شده که توسط کامپیوترها طراحی شده و در ساخت فولادها استفاده می شود البته فقط در سیستمهای ساختاری درست و منطقی برای ساختمانهای بلند .
...
4.2.2. مروری بر وضعیت اتصالات :
در طراحی فولاد ساختاری ، انواع مختلف طرحهای فرضی ارائه شده اند که بستگی به محکمی اتصالات مورد استفاده در ساخت دارند بطور مثال انسیتوی آمریکایی ساختن فولاد (AISC) ، ویژگیها و مشخصات قاب بندیهای اصلی دارند که به سه نوع مختلف طبقه بندی شده اند :
1- قاب بندی ساده که در اتصالات برشی ساده مورد استفاده قرار می گیرند که اتصالات نوع 2 AISC نامیده می شود.
2- قاب بندی کاملاً سخت (محکم ) که در اتصالات محکم تیر به ستون استفاده می شود بنام اتصالات نوع 1 AISC
3- قاب بندیهای نیمه محکم که نسبتاً محکم هستند و در اتصالات تیر به ستون استفاده می شوند ، بنام اتصالات نوع 3 AISC.
طبقه بندی بر مبنای درجه محدودیت فراهم شده توسط اتصال در محل بهم پیوستن (اتصال) تیر به ستون صورت می گیرد اتصالات در قاب بندیهای ساده ، فقط برای انتقال برش عمودی طراحی شده اند که فرض شده هیچگونه خمیدگی گشتاور در محل اتصال وجود ندارند اتصالات در قاب بندیهای کاملاً محکم جهت گسترش یا توسعه کامل مقاومت برای هر دو گشتاور خمیدگی یا برشی می باشد که بقدر کافی محکم است تا هیچگونه تغییری در زاویه های اصلی بین اعضای اتصال یافته صورت نگیرد قاب بندیهای نیمه محکم ، وضعیت اتصالشان بینابین اتصال ساده و کاملاً محکم است وضعیت کاملاً ساده و کاملاً محکم ، البته شرایط ایده آلی هستند که می توانند مورد استفاده قرار گیرند اساساً ضروری است که برخی از ایده ها ، کمتر مورد قبول واقع شود و در اینجا عملکرد قاب بندیهای ساختاری واقعی در بعد وسیعی بین عملکرد مورد حمایت کاملاً ساده و محکم مورد استفاده قرار می گیرند مثلاً در نظر بگیرید اتصال تیر به ستون ، از یک اتصال جان تیر دو زاویه ای تشکیل شده همانطور که در تصویر شماره 4.1 مشخص شده است زوایای قاب بندی متداول که برای جان تیر ، بسته شده اند معمولاً برای انعطاف پذیری کامل در نظر گرفته می شوند در واقع آنها محدودیت محدود شده را برای گشتاور و جهت مخالف در برخی از چرخش های وسیع در انتهای تیر ، پیشنهاد می کنند روابط بین گشتاور بکار گرفته و چرخش یک اتصال ، بطور کلی با تجربه تعیین می شود زمانیکه چرخش جایگزین می شود قسمت بالایی اتصال دارای کشش است در حالیکه قسمت یا بخش پایینی در مقابل ستون فشرده شده است چرخش با تغییر شکل زوایا تطبیق داده می شود بنابراین ، مینیمم (حداقل) محدودیت چرخشی در زاویه ها باید تا حد ممکن ظریف یا کم باشد .
اتصالات تیرهای جای گرفته و محکم نشده ،در تصویر 4.2 مشخص شده اند که برای حمایت و پشتیبانی از انتهای تیرهای نامحدود در نوع 2 ساخت مورد استفاده قرار می گیرند وضعیت زاویه پایه بطور خلاصه در تصویر 4.3 نشان داده شده عملکرد یا فعالیت زاویه پایین (انتها) ، مانند یک تیر سر آزاد یا پیشامدگی است به استثنای اینکه با ، بال یا لبه (تیرآهن) انتهای تیر محدود و به آن متصل شده است ویژگیهای چرخشی گشتاور اتصال زاویه پایه ، بستگی به عمق تیر ، محکم بودن زاویه بالا ، محکم بودن کمربندهای اتصال زاویه بالا به ستون و محکم بودن لبه یا بال (تیرآهن) ستون به زاویه بالای متصل شده دارد اتصالات زاویه پایه ، بطور نمونه سفت تر از اتصالات زاویه جان تیر می باشد اما هنوز اتصالات آن انعطاف پذیری ساده ای دارند با ترکیب کردن هندسی زاویه جان تیر و اتصالات بالا و پایین زاویه ، امکان توسعه اتصال وجود دارد که بزرگتر از مقاومت گشتاور است تا اتصالات قبلی که توصیف کردیم زاویه های بالا و پایین ، گشتاور را جایی (انتقال) می کند و زاویه های جان تیر را بررسی می کند اگر چه توزیع بار ، احتمالاً بنظر اختیاری است مانند تقسیم کردن تولید مناسب عملکرد اتصالات متناسب .
....
ادامه ي مطلب
امتیاز : |
|
طبقه بندی: ،
تحقیق سیستمهای جانبی، ساختمانهای فولادی ,
پایان نامه بررسی عوامل مرتبط با فرآیند تصمیم گیری خریداران کالاهای لوکس در شهر مشهد پایان نامه بررسی عوامل مرتبط با فرآیند تصمیم گیری خریداران کالاهای لوکس در شهر مشهد | ![]() |
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 482 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 184 |
پایان نامه بررسی عوامل مرتبط با فرآیند تصمیم گیری خریداران کالاهای لوکس در شهر مشهد
مقدمه
رفتار مصرف کننده[1] از موضوعات جدید حوزه بازاریابی به شمار می رود. رفتار مصرف کننده موضوعی بحث انگیز و چالشی است که افراد و آنچه خرید می کنند را دربر می گیرد. چرایی و چگونگی خرید آنها، بازاریابی ، آمیخته بازاریابی و بازار است. رفتار مصرف کننده مجموعه فعالیتهایی که مستقیماً در جهت کسب، مصرف ، دور انداختن کالا و خدمات صورت می گیرد. این فعالیتها شامل فرآیند تصمیماتی است که قبل و بعد از این اقدامات انجام می پذیرد. (گلچین فر و بختایی، 62:1385)
ما به عنوان مصرف کنندگان نقش اساسی در سلامت اقتصاد (داخلی- عملی- بین المللی) ایفا می نمایم تصمیماتی که در مورد مصرف تقاضا برای موادّ خام- حمل و نقل- تولید- کارهای فنی و همچنین استخدام کارکنان و استقرار و تخصیص منابع می گیریم موفقیت برخی صنایع و شکست برخی دیگر را تحت تأثیر قرار می دهد.بنابراین رفتار مصرف کننده یک فاکتور جامع در رکود و یا جریان افتادن تمامی فعالیت های بازرگانی در جامعه ای که گرایش مصرف کننده می باشند است . نکته کلیدی موفقیت استراتژی بازاریابی هم از جنبه علمی هم از جنبه محلی از جنبه جهانی درک رفتار مصرف کننده است.این امر هم برای شرکت های تجاری و هم سازمان های غیر انتفاعی و همینطور سازمانهای دولتی که قوانین مربوط به بازار را تدوین می کنند کاربرد دارد البتّه درک رفتار مصرف کننده ارزیابی عملکرد مصرف کنندگان در جوامع مختلف با توجّه به تفاوتهای فرهنگی نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
[1] - Consumer Behavior
بخشهای از متن
بهبود عوامل اقتصادی در سراسر جهان وهمچنین در کشور ما، افزایش تمایل جوامع به مصرف كالاهای تجملی و لوكس باعث شده است كه توجه بسیاری از افراد به نام و نشان تجاری لوكس معطوف شود. دلایل مختلفی چون
تقلید از شیوه زندگی ثروتمندان ، افزایش شأن اجتماعی، بهره مندی از كیفیت فوق العاده محصولات و... موجب
این امر می شود. در حال حاضر عرضه محصولات لوكس شامل مد و لوازم جانبی، كالاهای چرمی،عطر،لوازم
آرایشی، جواهرات، خودرو، هتل ها و دكوراسیون در سراسر جهان افزایش چشمگیری یافته است.
در این پژوهش سعی می شود با آشنایی با عوامل قابل کنترل و غیر قابل کنترل و تاثیرشان بر روی رفتار مصرف
کنندگان کالاهای لوکس به بررسی رفتار خریداران بپردازیم.
مصرف کننده برای رفع حوایج خود ناچار به خرید است و خرید او مستلزم شناخت و ارزیابی گزینه های موجود در دسترس اوست و مصرف کننده با توجه به این مسایل نسبت به خرید اقدام می کند که این خرید ممکن است تحت تأثیر شرایط مختلف قرار گیرد.
تحلیل عاملی[1]
شیوه ای آماری است که کاربرد وسیعی در روانشناسی و علوم اجتماعی دارد. تحلیل عاملی از تعداد فنون آماری ترکیب شده و هدف آن ساده کردن مجموعه پیچیده داده ها است .(کلاین[2]،1380)
عوامل فرهنگی ، اجتماعی و گروهی
افکار ، اعمال و باورهای ما عمدتا تحت تاثیر عوامل و نیروهای فرهنگی ، اجتماعی و گروهی تعیین می شود.
فرآیند تصمیم گیری خرید نیز از این عوامل تاثیر می پذیرد .(روستا و همکاران ، 131:1388)
عوامل روانی و فردی
روانشناسی به بازاریابان کمک میکند تا چرایی و چگونگی رفتار مصرف کننده را درک کنند ، انگیزه ادراک یادگیری، شخصیت و تلقی ، موضوعات مهمی برای تفسیر فرآیند خرید و هدایت تلاشهای بازاریابی به شمار می آیند.(روستا و همکاران ، 135:1388(
عوامل موقعیتی
بسیاری از اوقات موقعیت خرید در فرآییند تصمیم خرید تاثیر میگذارد. (روستاوهمکاران،143:1388)
کالای لوکس[3]
کالای لوکس کالایی است که درصد تغییرات تقاضا برای آن بیش از درصد تغییرات درآمد است . یعنی با افزایش
درآمد تقاضا برای آن هم افزایش می یابد اما بیش از تغییرات درآمد.(لیپسی[4]،145:1373)
درتعریفی دیگر هر کالایی که در بخش عمده نیاز مردم نگنجد و جزیی از موارد مصرفی روزانه مردم نباشدبه نوعی کالای لوکس است .(روزنامه جهان صنعت ،23/07/12:1391 (
درواقع کالای لوکس به کالایی گفته می شود که مصرف کنندگان مرفه جامعه آن را مطابق شان خود خریداری می کنند،به عبارتی می توان گفت کالایی لوکس است که مصرفش به میزان درآمد افراد بستگی دارد
تصمیم گیری
اعتقاد بر این است که جوهره مدیریت اتخاذ یک تصمیم مناسب است و معمولاً مدیریت با تصمیم گیری مترادف می گردد . در یک تعریف مناسب ، تصمیمگیری یعنی : انتخاب یک راه حل از میان راه حلهای عملی مختلف برای
حل مسایل وا ستفاده از فرصتها. ( طالقانی ، 285:1382 )
رفتار مصرف كننده
شامل درك و شناسایی چرایی ،محل ،زمان ،چگونگی ، میزان دفعات و مدت خرید ،اكتساب، مصرف و خلاص شدن از یك پیشنهاد است.(صمدی، 1386،43)
[1] - Factor Analysis[2] - KELIN[3] Luxury goods -[4] -Lipsey
چگونه یك كالا و یا خدمت اكتساب، مصرف و دور انداخته می شود؟
الف: روشهای اكتساب یك كالا یا خدمت: برای اكتساب یك كالا یا خدمت مصرف كنندگان روشهای مختلفی را به كار می برند كه عبارتند از:
- خرید: اگر چه معمولاً معمولترین راه بدست آوردن یك كالا خرید است، اما روشهای دیگر نیز برای اكتساب به كار می رود.
- مبادله: مصرف كنندگان می توانند یك كالا را از طریق مبادله با كالا یا خدمتی دیگر بدست آورند. به طور مثال كتابفروشیها،كتابهای كهنه افراد را با كتابهای نو مبادله می كنند.
فهرست مطالب
عنوان صفحه
فصل اول: بیان مسئله. 1
1-1 مقدمه. 2
2-1 عنوان تحقیق. 3
1-3 بیان مساله تحقیق. 3
1-4 اهمیت و ضرورت تحقیق. 6
1-5 اهداف پژوهش... 7
1-5-1 هدف اصلی : 7
1-5-2 اهداف فرعی : 7
1-6قلمرو تحقیق. 7
1-6-1 قلمرو مكانی تحقیق(جامعیت آماری) 7
1-6-2 قلمرو زمانی تحقیق. 7
1-6-3 قلمرو موضوعی تحقیق. 8
1-7 تعریف واژه ها ،مفاهیم و متغیرها 8
1-7-1 تعریف نظری واژهها 8
1-7-2 تعریف عملیاتی واژه ها 10
1-8 متغیرها 11
1-8-1متغیر مستقل تحقیق. 12
2-8-1متغیر وابسته. 13
1-9 خلاصه فصل. 14
فصل دوم: ادبیات و موضوع تحقیق. 15
2-1 مقدمه. 16
2-2 ادبیات موضوع در خصوص متغییرها 17
2-2-1 فرایند خرید. 17
2-2-2 فرایند خرید سنتی.. 17
2-2-3 رفتار مصرف كننده 18
2-2-4 چگونه یك كالا و یا خدمت اكتساب، مصرف و دور انداخته می شود؟. 23
2-2-5 رفتار خرید مصرف کننده 26
2-2-6 تصمیم گیری درباره خرید. 27
2-2-7 آمیزه بازاریابی، فنون و شیوه های بازاریابی.. 27
2-2-8 آمیزه بازاریابی از دیدگاه مشتری.. 29
2-2-9 مدل رفتار خرید مصرف کننده 30
2-2-10 خصوصیات فردی موثر در رفتار مصرف كننده 33
2-2-11 عوامل مؤثر بر تصمیمات خرید مصرف کنندگان. 34
2-2-11-1 عوامل فرهنگی- اجتماعی و گروهی.. 34
2-2-11-2 عوامل اجتماعی.. 36
2-2-11-3 عوامل شخصی.. 47
2-2-11-4 عوامل روانی.. 51
2-2-12 فرآیند تصمیم گیری خرید مصرف کننده 61
2-2-13گرایش خریدار. 63
2-2-13-1 ارزش... 64
2-2-13-2کارایی.. 64
2-2-13-3 مقدار. 64
2-2-13-4 تنوع. 65
2-2-13-5 مزایا 65
2-2-14 گرایش خریدار و بازاریاب.. 65
2-2-15 رفتار خریدار و آمیخته بازاریابی.. 66
2-2-16 مروری بر مفاهیم تصویر محصول. 67
2-2-17ندازهگیری تصویر محصول. 70
2-2-18 انواع تصویر. 71
2-2-18-1تصویر علامت تجاری.. 71
2-2-18-2 تصویر محصول. 71
2-2-18-3 تصویر تداعی كننده 71
2-2-18-4 تصویر استفاده كننده 72
2-2-18-5 تصویر استفاده 72
2-2-19 تصویر ذهنی.. 73
2-2-20موقعیت.. 74
2-2-21 معنا 74
2-3 تاریخچه و سابقه موضوع تحقیق (پیشینه تحقیق) 74
2-3-1 پیشینه داخلی.. 74
2-3-2 پیشنه خارجی.. 76
2-4 چارچوب نظری تحقیق. 78
2-5 مدل مفهومی تحقیق. 79
2-6 مدل تحلیلی تحقیق. 80
2-8خلاصه فصل. 81
فصل سوم: روش تحقیق. 82
1-3 مقدمه. 83
3-2 روش تحقیق. 84
3-2-1 تحقیق کاربردی.. 85
3-2-2 تحقیقات همبستگی.. 85
3-3 فرآیند تحقیق. 87
3-4 جامعه آماری.. 88
3-5 حجم نمونه و روش نمونهگیری.. 88
3-5-1 نمونه گیری تصادفی ساده 89
3-5-2 تعیین حجم نمونه. 89
3-5-3 روش تعیین حجم نمونه. 90
3-6ابزار جمع آوری داده ها 90
3-7-1 پرسشنامه. 91
3-7-2 طیف لیکرت.. 92
3-7 نحوه نمرهگذاری سوالات.. 94
3-8 روایی و پایایی تحقیق. 95
3-8-1 روایی ابزار سنجش... 96
3-8-2اعتبار محتوا 96
3-8-3 پایایی (قابلیت اعتماد) 96
3-8-4 روش آلفای کرونباخ. 97
3-9 روش جمع آوری داده ها 99
3-10 روش تجزیه و تحلیل و داده ها 99
3-10-1تحلیل عاملی.. 100
3-10-2 تحلیل ماتریس کوواریانس... 101
3-10-3 مدل معادلات ساختاری.. 102
3-10-4 شاخص های برازندگی مدل. 103
5-10-3مجذور کا ..... 103
6-10-3 نسبت به درجه آزادی.. 104
7-10-3ریشه خطای میانگین مجذورات تقریب.. 104
8-10-3 ریشه مجذور میانگین باقی مانده 104
9-10-3شاخص نکویی برازش... 104
3-10-10شاخص تعدیل یافته نیکویی برازش... 105
3-10-11 شاخص برازندگی تطبیقی.. 105
3-10-12 شاخص صرفه جویی برازندگی.. 105
3-10-13 روش حداقل مربعات جزئی.. 106
3-11خلاصه فصل. 106
فصل چهارم: تجزیه وتحلیل داده ها 107
4-1 مقدمه. 108
4-2 توصیف متغیر های میانجی.. 109
4-2-1 توزیع فراوانی جنسیت پاسخگویان. 109
4-2-2 توزیع آماری وضعیت تأهل پاسخ دهندگان. 110
4-2-2 توزیع آماری وضعیت سنی پاسخ دهندگان. 111
4-2-4 توزیع آماری تحصیلات پاسخ دهندگان. 112
4-3 توصیف متغیر های تحقیق. 112
4- 3-1 آزمون بارتلت و کایز-میر-اوکین. 113
4-3-2 قابلیت اعتماد (پایایی) 114
4-3-2-1 روش آلفای کرونباخ. 114
4-3-3 بررسی شاخص های نکویی برازش... 115
4-3-4 ماتریس همبستگی متغیرها 116
4-3-5 نمودار ضریب مسیر. 118
4-3-6 نمودار مقادیر آماره 120
7-3-4 برآوردها یا ضرایب مدل اندازه گیری.. 120
4-4 بررسی فرضیات تحقیق. 123
4-4-1بین عوامل فردی و روانی با فرایند تصمیم خریداران کالاهای لوکس رابطه وجود دارد. 124
4-4-2 بین عوامل فرهنگی- اجتماعی و گروهی بر فرایند تصمیم خریداران کالاهای لوکس رابطه وجود دارد . 124
4-4-3 بین عوامل موقعیتی بر فرایند تصمیم خریداران کالاهای لوکس رابطه وجود دارد . 125
4-5 خلاصه فصل. 126
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات.. 128
5-1 مقدمه. 129
5-2 نتیایج مربوط به دموگرافی یا جمعیت شناسی.. 131
5-2-1 نتایج مربوط به جنسیت.. 131
5-2-2 نتایج مربوط به تاهل. 131
5-2-3 نتایج مربوط به سن. 132
5-2-4 نتایج مربوط به سطح تحصیلات.. 132
5-2-5 نتیجه کلی.. 132
5-3 نتایج مربوط به منغیرها 133
5-4 نتایج مربوط به فرضیه ها 133
5-5 بحث و بررسی.. 134
1-5-5 مهمترین یافته های تحقیق. 135
5-6 محدودیت ها 135
5-7 پیشنهادات.. 136
5-8 پیشنهاد هایی برای تحقیقات آتی.. 137
5-9 خلاصه فصل. 138
منابع و مآخذ. 139
پیوستها و ضمائم. 145
ادامه ي مطلب
امتیاز : |
|
طبقه بندی: ،
پایان نامه بررسی عوامل مرتبط با فرآیند تصمیم گیری خریداران کالاهای لوکس در شهر مشهد ,
تست زنی با نگاه در 10 ثانیه دانلود تست زنی با نگاه در 10 ثانیه | ![]() |
دسته بندی | کنکور |
فرمت فایل | |
حجم فایل | 3291 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 66 |
شما با داشتن این جزوه 100% در کنکور قبول وحائز رتبه مورد قبول خواهید شد
اگر داوطلب کنکور هستید ویا دانش آموز در هر مقطعی حتماً این کتاب را بخوانید
شکر خداوند متعال را که در پناه الطاف بی دریغش این امکان را برای من فراهم نمود تا پس
از سال ها تلاش بی وقفه و شبانه روزی مجموعه ای دیگر به فرزندان عزیز این کشور تقدیم
کنم.
تست زنی با نگاه در10 ثانیه جزء مهمترین دغدغه های هر دانش آموز و یا داوطلب کنکوری
است و سوالی که همواره مطرح می شود این است که مگر می شود با کمترین معلومات علمی
تست زد و یا با نگاه بتوان ارتباط بین گزینه ها را کشف کرده و در مدت زمان کمتر از 10 ثانیه
دو گزینه غلط را پیدا کرد!؟
کتاب حاضر که با نگارشی ساده و روان در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است
شامل تمامی نکات،مفاهیم و تکنیک های تست زنی با نگاه در 10 ثانیه می باشد.
در ضمن داوطلبان و دانش آموزان پس از پایان مطالعه این کتاب به منظور تثبیت و جا افتادن
آموزش ها و یادگیری 100 % تکنیک های تدریس شده ،حتما باید خود به تست زنی مجدد به
صورت آموزشی و سرعتی اقدام نمایند
ادامه ي مطلب
امتیاز : |
|
طبقه بندی: ،
تست زنی با نگاه در 10 ثانیه ,
پایان نامه اولویت بندی و انتخاب مکان مناسب برای شعب بانک اقتصاد نوین پایان نامه اولویت بندی و انتخاب مکان مناسب برای شعب بانک اقتصاد نوین | ![]() |
دسته بندی | حسابداری |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 1089 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 111 |
پایان نامه اولویت بندی و انتخاب مکان مناسب برای شعب بانک اقتصاد نوین
چکیده:
تعیین مکان مناسب از جمله برای یک کارخانه یا شعبه ای جهت یک بانک ویا ... یکی از کلیدی ترین و مهمترین تصمیمات استراتژیک می باشد چرا که نتایج این تصمیم گیری در درازمدت موجب ایجاد تاثیراتی در اقتصاد ،محیط زیست ، مسائل اجتماعی ، و ... می شود از جمله مهمترین تاثیرات درون سازمانی مکان یابی عبارتست از تاثیر آن بر سود دهی سازمان. تاسیس و افتتاح شعبه در مکانهای بهینه نه تنها موجب ارائه خدمات موثر و بهتر به مشتریان می گردد بلکه در مجموع کل مجموعه بانک را در یک وضعیت مطلوب و موفق قرار می دهد تصمیم های مرتبط با مکان یابی یک شعبه می تواند اثر بزرگی بر توانایی کسب و حفظ مزیت رقابتی باشد .دراین پژوهش معیارهای جمعیت ، ترافیکی ، استخدامی دربخشهای مختلف ، بانکدار و پراکندگی کسب و کار و خدمات شهری و شاخصهای مربوط به هرکدام از معیارها باتوجه به نظرخبرگان انتخاب گردیده و باتوجه به آنها پرسشنامه هایی طراحی و بین خبرگانی که با استفاده از روش دلفی انتخاب شده بودندتوزیع گردید و پس از جمع آوری داده ها ، وزن شاخصها با استفاده از روش AHP فازی تعیین شد و درنهایت بوسیله روش TOPSIS فازی مکانها اولویت بندی گردید.
فهرست مطالب
عنوان صفحه
1-1- کلیات پژوهش.............................................................................................................. 1
1-2-بیان موضوع ................................................................................................................. 2
1-3- اهمیت و ضرورت انجام تحقیق .................................................................................... 3
1-4- اهداف اصلی تحقیق...................................................................................................... 4
1-5- سوالات تحقیق............................................................................................................. 4
1-5-1 سوالات فرعی ........................................................................................................... 4
1-6- نوع روش تحقیق ......................................................................................................... 4
1-7- روش و ابزار گردآوری اطلاعات .................................................................................. 5
1-8- قلمرو انجام تحقیق....................................................................................................... 5
1-9-تعریف واژگان ............................................................................................................. 5
1-10 متغییر های تحقیق ........................................................................................................ 6
فصل دوم: ادبیات تحقیق
2-1- مقدمه ......................................................................................................................... 7
2-2- سیر تحول موضوع ....................................................................................................... 8
2-3- عوامل موثر در مکان یابی بانکها ................................................................................... 10
2- 3-1- انواع مدلهای مکان یابی ......................................................................................... 10
2-3-2- تشریح برخی مدلهای مهم در مکان یابی ................................................................... 10
2-4- روش AHP............................................................................................................. 14
2-4-1- اصول فرایند تحلیل سلسله مراتبی ............................................................................ 14
2-4-2- ویژگیهای فرایند AHP .......................................................................................... 15
2-4-3- فرایند تحلیل سلسله مراتبی AHP ......................................................................... 16
2-5- روش AHP فازی ..................................................................................................... 17
2-5-1- فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی ............................................................................. 17
2-5-2- تاپسیس فازی ........................................................................................................ 17
2-5-3- متغییر های تحقیق ................................................................................................... 18
2-5-4- سابقه تحقیقات و پژوهشهای مشابه........................................................................... 19
2-5-5- تحقیقات انجام شده در خارج از کشور................................................................... 20
2-6- آشنایی با بانک اقتصاد نوین ........................................................................................ 23
2-6-1- تاریخچه بانک و بانکداری ...................................................................................... 23
2-6-1-1- تاریخچه بانکداری .............................................................................................. 23
2-6-1-2- تاریخچه اسکناس ............................................................................................... 24
2-6-2- بانکهای نوین در ایران............................................................................................ 27
2-6-3- تاریخچه بانک اقتصاد نوین ..................................................................................... 34
2-6-3-1- معرفی بانك........................................................................................................ 34
2-6-3-2- اعضای هیات مدیره بانك..................................................................................... 35
2-6-4- وضعیت فعلی شعب بانک اقتصاد نوین در کل ایران و منطقه یک استانها...................... 36
2-6-5- وضعیت شعب فعلی بانک در منطقه یک استانها ........................................................ 36
2-6-6- سهامداران عمده بانک اقتصاد نوین ......................................................................... 37
2-6-7- چارت سازمانی بانک اقتصاد نوین............................................................................. 38
فصل سوم: روش تحقیق
3-1- مقدمه......................................................................................................................... 39
3-2- روش تحقیق .............................................................................................................. 40
3-3- مدل انجام تحقیق ........................................................................................................ 40
3-4- متغییرهای پژوهش ...................................................................................................... 41
3-5- جامعه آماری .............................................................................................................. 41
3-6- روش نمونه گیری و تعیین حجم نمونه ......................................................................... 41
3-7- ابزار های گرد آوری اطلاعات ..................................................................................... 41
3-8- معرفی پرسشنامه ........................................................................................................ 42
3-8-1- روایی و پایایی ابزار سنجش .................................................................................... 42
3-8-1-1- روایی ابزار سنجش ............................................................................................. 42
3-8-1-2- پایایی ابزار سنجش.............................................................................................. 43
3-8-1-3- روش تجزیه و تحلیل داده ها .............................................................................. 43
3-8-4- روش دلفی............................................................................................................. 44
3-8-4-1- تاریخچه............................................................................................................. 44
3-4-8-2- روش دلفی......................................................................................................... 44
3-8-4-3- مراحل انجام روش دلفی...................................................................................... 46
3-8-4-4- موارد استفاده روش دلفی..................................................................................... 47
3-8-4-5- فواید و نقاط قوت روش دلفی............................................................................. 47
3-8-4 -6- خروجیهای روش دلفی..................................................................................... 47
3-8-4-7- محدودیتهای روش دلفی................................................................................... 47
3-8-4-8- نمودار روش دلفی .............................................................................................. 49
3-9- روش AHP فازی ..................................................................................................... 50
3-9-1- محاسبه وزن نهایی................................................................................................... 51
3-9-2- تجزیه و تحلیل یافته ها............................................................................................ 56
3-9-3- مدل مفهومی پژوهش :رویکرد ترکیبی (FAHP-FTOPSIS ) ............................... 58
3-9-4-مرحله دوم تشکیل ماتریس مقایسات زوجی .............................................................. 59
3-9-5- نتایج سایرمعیار ها .................................................................................................. 61
3-10- پاسخ به سوالات تحقیق.............................................................................................. 71
فصل چهارم: نتیجه گیری و پیشنهادات
4-1- مقدمه ........................................................................................................................ 78
4-2- محدودیتهای تحقیق..................................................................................................... 79
4-3- نتیجه گیری ................................................................................................................ 80
4-4- پیشنهادات................................................................................................................. 81
4-5- راهکارها و پیشنهادات تحقیق ...................................................................................... 81
4-6- پیشنهادهایی برای تحقیقات و پژوهشهای آینده ............................................................. 82
منابع و ماخذ........................................................................................................................ 83
پیوست ها............................................................................................................................ 87
ادامه ي مطلب
امتیاز : |
|
طبقه بندی: ،
پایان نامه اولویت بندی و انتخاب مکان مناسب برای شعب بانک اقتصاد نوین ,
پروژه دوره کارشناسی طراحی سایت پروژه های دانشجوئی پروژه دوره کارشناسی طراحی سایت پروژه های دانشجوئی | ![]() |
دسته بندی | کامپیوتر و IT |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 1960 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 61 |
پیشگفتار
وب یکی از مهمترین و در عین حال جوان ترین سرویس های اینترنت است که در مدت زمانی کوتاه توانسته است در کانون توجه تمامی استفاده کنندگان اینترنت قرار بگیرد و منشاء تحولات عمده ای در حیات بشریت باشد. در گذشته از وب صرفا" به منظور عرضه اطلاعات استفاده می گردید و کاربران از آن به عنوان یک کنابخانه الکترونیکی بزرگ و در جهت یافتن اطلاعات مورد نیاز خود استفاده می کردند. وضعیت فعلی وب نسبت به گذشته دستخوش تحولات فراوانی شده است و هم اینک از آن به عنوان بستر ارتباطات ، مبادله اطلاعات ، عملیات تراکنشی نظیر فعالیت های تجاری ، اجتماعی ، سیاسی ، آموزشی و فرهنگی استفاده می گردد .
نرم افزار و دنیای برنامه نویسی یکی ازعرصه هائی است که بدون شک بیشترین تاثیر را از اینترنت پذیرا بوده است ( پرداختن به مقوله تاثیر اینترنت بر دنیای برنامه نویسی و یا تاثیر نرم افزار بر اینترنت خود بحث مفصلی است ). شرکت های عظیم نرم افزاری با لحاط نمودن جایگاه برجسته اینترنت ، اقدام به ارائه تکنولوژی ها و معماری های متفاوتی در جهت طراحی و پیاده سازی برنامه های کامپیوتری با بهره گیری از زیرساخت اینترنت نموده اند .
به منظور پاسخ به خیل عظیم نیازهای موجود با توجه به تسهیلات ارائه شده توسط اینترنت ، نسل جدیدی از برنامه های کامپیوتری با نام "برنامه های وب " مطرح و در این رابطه تاکنون تکنولوژی های متفاوتی توسط شرکت های عظیم نرم افزاری ارائه شده است.
با دارا بودن مجموعه ای گسترده از اشیاء که دارای اینترفیس های ساده برنامه نویس ASP.net باشند و بهره گیری از یک محیط ترجمه شده شی گراء ، امکان پردازش های ساده تا پیچیده را با حداقل کد ممکن فراهم می نماید.
فهرست مطالب
عنوان صفحه
چکیده 4
مقدمه 5
برخی ویژگیهای پلتفرم ASP.NET 2.0 7
برنامه چند لایه چیست؟ 10
مزیت های برنامه های چند لایه 11
طراحی پایگاه داده های پروژه 12
ابزار مدیریت سایت وب(WAT) 18
معماری و مدل Provider در ASP.NET 2.0 20
ایجاد فرم Login 21
ایجاد فرم Registration 23
لایه نمایش و رابط بصری در ASP.NET 2.0
●نمونهسازی از صفحات و Master Page 24
●كامپوننتهای Source Data 29
●Themes 31
Configuration 32
لایه ی نمایش وب سایت
1- صفحات قابل دسترس مدیر سایت 33
2- صفحات قابل دسترس اساتید 37
3- صفحات قابل دسترس دانشجویان 41
چکیده:
این پروژه به منظور دسترسی دانشجویان به پروژه های قبلی و توسعه آنها و جلوگیری از دوباره کاری طراحی شده است که در آن هر استاد می تواند لیست عناوین پروژه های ارائه شده خود را وارد نماید و دانشجویان با مشاهده عناوین پروژه ها عنوان مورد نظر خود را انتخاب نمایند. همچنین امکان جستجو و دستیابی به نتایج پروژه های قبلی جهت استفاده از تجربیات قبلی وجود دارد.
برقراری ارتباط بین دانشجویان واساتید از طریق پیغام نیز از امکاناتی است که در این سایت قرار داده شده است.
در طراحی پروژه معماری سایت را مطابق با معماری معروف سه لایه٬ در نظر گرفته ایم، یعنی ساختار نرمافزار سایت از لایههای نمایش ٬ موتور اصلی نرم افزار٬ و ارتباط با پایگاه داده ها تشکیل شده است.
صفحات سایت از طریق روش code behind برنامه نویسی شده اند به این صورت که کد هایی از آن که باید در سمت سرور اجرا شوند در یک فایل جداگانه ذخیره شده اند.
ادامه ي مطلب
امتیاز : |
|
طبقه بندی: ،
پروژه دوره کارشناسی طراحی سایت پروژه های دانشجوئی ,